R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Bence R10 da Bunlar Olabilir (https://www.r10.net/off-topic/3156920-bence-r10-da-bunlar-olabilir.html)

Rascoe 26-03-2022 21:01:42

Bence R10 da Bunlar Olabilir
 
Merhabalar sizce R10 da Böyle bi özellik olsa hoş olmaz mı ?

10 TİCARET PUANI ÖDÜLÜ OLARAK : 1 Günlük SİLVER ÜYELİK
25 TİCARET PUANI ÖDÜLÜ OLARAK : 1 Günlük GOLD ÜYELİK
50 TİCARET PUANI ÖDÜLÜ OLARAK : 1 Günlük PLATİN ÜYELİK
100 TİCARET PUANI ÖDÜLÜ OLARAK : 3 Günlük PLATİN ÜYELİK
250 TİCARET PUANI ÖDÜLÜ OLARAK : 1 Adet KİŞİNİN NİCKİ BASKILI ROKİTO T-SHİRT

Bence gayet güzel olur. Sizin de yorumlarınızı merak ettim

AnaBayin 26-03-2022 21:02:56

Aslında bana da mantıklı geldi de insanlar birbirinin cikari için bu sefer ticaret puanı verebilir

Tartaros 26-03-2022 21:03:02

Olmaz sonra 5 liralık el altından alışveriş ve trade pazarlaması döner:) r10nun gücünü bilmiyosun.

MedyaSenin 26-03-2022 21:03:18

@Admin; anlık :r25:

Rettit12 26-03-2022 21:04:39

Olmaz

ELLAS 26-03-2022 21:05:16

Fikriniz çok güzel, bende fikrimi paylaşmak isterim izniniz olursa. :)


Özet:
rozet gibi bir sistem olabilir. Yaptığımız ticaretler, yorumlara göre bir ödül sistemi çok güzel olur ve bunlara özel rozet simgesi profilde yer alabilir. Gördüğüm bir kaç sitede böyle var bence harika.

YunusEmre 26-03-2022 21:05:59

Sonra piyasa birbirine girer :r29:

eyefive5 26-03-2022 21:07:30

paralı üyeliklerin hediyesi olmaz ticari forumda. sonuçta bundan para kazanıyor forum. tshirt olayı belki olabilir.

turgutsahin 26-03-2022 21:07:42

anlaşılan gold üyelik istiyorsunuz hocam :r26:

AOK 26-03-2022 21:08:03

Alıntı:

Tartaros Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082269745)
Olmaz sonra 5 liralık el altından alışveriş ve trade pazarlaması döner:) r10nun gücünü bilmiyosun.

dönsün hocam. 5 tllik ticaret yapsa. 10 trade 50 tl. 1 günlük silver 3 tl :)

Gokenim 26-03-2022 21:08:21

1 günlük rank verse ne vermese ne hocam 100 ticaret 1 aylık silver olsa neyse 🤣

AFNaNTiK 26-03-2022 21:08:59

@ademakcan; Adem'in gözü yaşlı konuyu izliyor... :r21:

https://cdn.r10.net/gifs/1.gif

Saitama 26-03-2022 21:10:05

Alıntı:

MedyaSenin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082269748)
@Admin; anlık :r25:

@Admin; yavaş la gaç tane alıyon

Rascoe 26-03-2022 21:11:39

Alıntı:

turgutsahin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082269789)
anlaşılan gold üyelik istiyorsunuz hocam :r26:

Hahahha fena olmaz hocam :D

ademakcan 26-03-2022 21:42:01

Alıntı:

AFNaNTiK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082269799)
@ademakcan; Adem'in gözü yaşlı konuyu izliyor... :r21:

https://cdn.r10.net/gifs/1.gif

Adminlikmi vermeleri gerek :)

mtersoz 26-03-2022 22:06:00

hocam yeni smile eklendi gördünüz mü ? 😂😬

:r78: :r77: :r62:

AFNaNTiK 26-03-2022 23:02:03

Alıntı:

ademakcan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082270046)
Adminlikmi vermeleri gerek :)

Yok be! Ticaret puanı daha önce 10 ₺ idi ya! Etkili oluyordu. Bu o vakit olacaktı falan gibisinden... 😂😂


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:40:37.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.