![]() |
İlk Sigara Anınız? Aklıma geldide ilk sigara anınız nedir? |
7. sınıftayım, okulun arka bahçesinde köşede ben ve onur best friendimle içerken, sosyal bilgiler serkan hocamızın, ikimize uçan kafa attığı an. Sonuç RİP |
Lisede özenme sonucu okulun karşısındaki dal satan marketten gidip almıştım öyle başladı defalarca bıraktık ama nafile |
16 yaşındaydım evde tuvalette içeriye koku girmesin diye tuvaletin ufak penceresinden kafamı çıkarır öyle sigara içerdim sonra bide 1 saat tuvaletten çıkmazdım üstümde koku kalmasın diye |
Nefret ediyorum şu insanların yanında sigara içen insanlardan :) Duraklarda toplu yerlerde içen saygısızlardan değilsinizdir umarım :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
uzağa gittiğini sanıyor ama bütün rüzgar bu tarafa esiyor hepsine maruz kalıyoruz kul hakkına giriyor haberi yok :) |
Lise 1 de yurtta çikolatalı sigara tutusturmuslardı elime al dene dene almaz olaydım :) |
Alıntı:
|
Lisede sınıfın %90ı içiyordu, ben içmiyordum. Halen de içmiyorum çok şükür. Ama lisedeyken bir ara çok efkarlanmıştım, malum ergenlik. 1 paket naneli sigara almıştım, çoğunu arkadaşlara dağıtıp 2-3 tanesini de ben içmiştim. İlk ve son içişim olmuştu. |
Sigara içiyorum sanmıştım rulokatmış :) |
Alıntı:
|
Üniversite sınavına hazırlanırken geceleri babamın uzun LD'ye vururdum :D |
Hiç aklımda sigara yoktu, tatlı tatlı forumu geziyordum... |
Lise zamanı arkadaşım bana diyor ki, kanka sigaraya başladım çok güzel falan diyor. Dedim nasıl güzel? Diyor bazen yemekten sonra bir içiyorum böyle şekerimsi tat geliyor, yok çayla çok güzel oluyor falan diye diye merak ettim. Bir gün dedim içelim, böyle kuytu yere gittik bir tane Viceroy yaktım bir çektim başladık öksürüğe bir öksürtüyor bir öksürtüyor içemedim ama sonra kafam böyle bir döndü. Neyse dedim daha içmeyecem gittim eve. Ertesi gün okuldan dönerken dedim ne güzel dönderdi kafayı bir tane daha içeyim gittim bakkala bir tane Captain Black tek aldım geçtim gizli bir yere yaktım bitirdim öksüre öksüre eve dönerken kafam güzel gibi dönüyordum çok güzeldi. Sonra bir 3 ay içmedim, bir gün ev boşken bir paket Lucky Strike aldım ve arkadaşı çağırdım içtik bir güzel öksüre öksüre derken yine bir 6 ay bıraktım derken bir başladım o günden beri içmekteyim. Keşke içmeseydim herif yakamı bırakmıyor artık başımı da döndermiyor, ilk zamanlar döndürüyordu.... |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
kız beni 19 mayıs törenine stadyuma davet etmişti.bende kıza hava atacam diye içmiştim. hemen anneme babama şikayet etti :r1: o günden sonra içmedim zaten tiryaki değildim hava atacam diye içmiştim kızda ters tepti :r1: |
Liseye giderken kız arkadaşım yak bir tane dedi 20 yıldır yakıyorum... |
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:08:11. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.