R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   İlk Sigara Anınız? (https://www.r10.net/off-topic/3138456-ilk-sigara-aniniz.html)

DocxMedya 11-03-2022 18:37:02

İlk Sigara Anınız?
 
Aklıma geldide ilk sigara anınız nedir?

AliCanCekmez 11-03-2022 18:38:06

7. sınıftayım, okulun arka bahçesinde köşede ben ve onur best friendimle içerken, sosyal bilgiler serkan hocamızın, ikimize uçan kafa attığı an. Sonuç RİP

ozturrk34 11-03-2022 18:39:02

Lisede özenme sonucu okulun karşısındaki dal satan marketten gidip almıştım öyle başladı defalarca bıraktık ama nafile

wptam 11-03-2022 18:39:27

16 yaşındaydım evde tuvalette içeriye koku girmesin diye tuvaletin ufak penceresinden kafamı çıkarır öyle sigara içerdim sonra bide 1 saat tuvaletten çıkmazdım üstümde koku kalmasın diye

Gokenim 11-03-2022 18:39:59

Nefret ediyorum şu insanların yanında sigara içen insanlardan :)
Duraklarda toplu yerlerde içen saygısızlardan değilsinizdir umarım :D

AliCanCekmez 11-03-2022 18:42:55

Alıntı:

Gokenim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082154042)
Nefret ediyorum şu insanların yanında sigara içen insanlardan :)
Duraklarda toplu yerlerde içen saygısızlardan değilsinizdir umarım :D

Valla kanka sırıl sıklam yağmur yağdığı zaman bile, bi kenara sinip içiyorum. Durakta asla içmem çoluk cocuk var

Gokenim 11-03-2022 18:44:51

Alıntı:

AliCanCekmez Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082154060)
Valla kanka sırıl sıklam yağmur yağdığı zaman bile, bi kenara sinip içiyorum. Durakta asla içmem çoluk cocuk var

en güzeli bazen o kadar kötü oluyor ki biri sağdan içiyor biri soldan içiyor.
uzağa gittiğini sanıyor ama bütün rüzgar bu tarafa esiyor hepsine maruz kalıyoruz kul hakkına giriyor haberi yok :)

levent2934 11-03-2022 18:45:24

Lise 1 de yurtta çikolatalı sigara tutusturmuslardı elime al dene dene almaz olaydım :)

AliCanCekmez 11-03-2022 18:47:57

Alıntı:

Gokenim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082154076)
en güzeli bazen o kadar kötü oluyor ki biri sağdan içiyor biri soldan içiyor.
uzağa gittiğini sanıyor ama bütün rüzgar bu tarafa esiyor hepsine maruz kalıyoruz kul hakkına giriyor haberi yok :)

İçen adam kokuyu asla alamazda, içmeyenlere bildiğin eziyet vallahi :)

Cooper34 11-03-2022 18:51:04

Lisede sınıfın %90’ı içiyordu, ben içmiyordum. Halen de içmiyorum çok şükür. Ama lisedeyken bir ara çok efkarlanmıştım, malum ergenlik. 1 paket naneli sigara almıştım, çoğunu arkadaşlara dağıtıp 2-3 tanesini de ben içmiştim. İlk ve son içişim olmuştu.

CoderMaN 11-03-2022 18:52:49

Sigara içiyorum sanmıştım rulokatmış :)

mtersoz 11-03-2022 18:57:38

Alıntı:

levent2934 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082154081)
Lise 1 de yurtta çikolatalı sigara tutusturmuslardı elime al dene dene almaz olaydım :)

ne kadar güzel anlatmışsın be hocam, tebessüm oluştu eyvallah. 😂 sigara kullanmıyorum, umarım kullananlarda bırakır.

Nedd 11-03-2022 19:29:20

Üniversite sınavına hazırlanırken geceleri babamın uzun LD'ye vururdum :D

lancewood 11-03-2022 19:30:09

Hiç aklımda sigara yoktu, tatlı tatlı forumu geziyordum...

muratkaya_ 11-03-2022 19:53:24

Lise zamanı arkadaşım bana diyor ki, kanka sigaraya başladım çok güzel falan diyor. Dedim nasıl güzel? Diyor bazen yemekten sonra bir içiyorum böyle şekerimsi tat geliyor, yok çayla çok güzel oluyor falan diye diye merak ettim. Bir gün dedim içelim, böyle kuytu yere gittik bir tane Viceroy yaktım bir çektim başladık öksürüğe bir öksürtüyor bir öksürtüyor içemedim ama sonra kafam böyle bir döndü. Neyse dedim daha içmeyecem gittim eve. Ertesi gün okuldan dönerken dedim ne güzel dönderdi kafayı bir tane daha içeyim gittim bakkala bir tane Captain Black tek aldım geçtim gizli bir yere yaktım bitirdim öksüre öksüre eve dönerken kafam güzel gibi dönüyordum çok güzeldi. Sonra bir 3 ay içmedim, bir gün ev boşken bir paket Lucky Strike aldım ve arkadaşı çağırdım içtik bir güzel öksüre öksüre derken yine bir 6 ay bıraktım derken bir başladım o günden beri içmekteyim. Keşke içmeseydim herif yakamı bırakmıyor artık başımı da döndermiyor, ilk zamanlar döndürüyordu....

TheOutsider 11-03-2022 21:06:10

Alıntı:

muratkaya_ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082154635)
Lise zamanı arkadaşım bana diyor ki, kanka sigaraya başladım çok güzel falan diyor. Dedim nasıl güzel? Diyor bazen yemekten sonra bir içiyorum böyle şekerimsi tat geliyor, yok çayla çok güzel oluyor falan diye diye merak ettim. Bir gün dedim içelim, böyle kuytu yere gittik bir tane Viceroy yaktım bir çektim başladık öksürüğe bir öksürtüyor bir öksürtüyor içemedim ama sonra kafam böyle bir döndü. Neyse dedim daha içmeyecem gittim eve. Ertesi gün okuldan dönerken dedim ne güzel dönderdi kafayı bir tane daha içeyim gittim bakkala bir tane Captain Black tek aldım geçtim gizli bir yere yaktım bitirdim öksüre öksüre eve dönerken kafam güzel gibi dönüyordum çok güzeldi. Sonra bir 3 ay içmedim, bir gün ev boşken bir paket Lucky Strike aldım ve arkadaşı çağırdım içtik bir güzel öksüre öksüre derken yine bir 6 ay bıraktım derken bir başladım o günden beri içmekteyim. Keşke içmeseydim herif yakamı bırakmıyor artık başımı da döndermiyor, ilk zamanlar döndürüyordu....

Hocam sigara yerine cigara icmis olmayasin sen, ayda yilda bir arkadas ortaminda sigara iciyorum hic bunlari yasamadim :D

muratkaya_ 11-03-2022 21:06:50

Alıntı:

TheOutsider Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1082155319)
Hocam sigara yerine cigara icmis olmayasin sen, ayda yilda bir arkadas ortaminda sigara iciyorum hic bunlari yasamadim :D

Hocam adanalıyım, cigara içsem cigara yazarım.

eyefive5 11-03-2022 21:20:24

kız beni 19 mayıs törenine stadyuma davet etmişti.bende kıza hava atacam diye içmiştim. hemen anneme babama şikayet etti :r1: o günden sonra içmedim zaten tiryaki değildim hava atacam diye içmiştim kızda ters tepti :r1:

neoplan37 11-03-2022 22:09:38

Liseye giderken kız arkadaşım yak bir tane dedi 20 yıldır yakıyorum...

AFNaNTiK 11-03-2022 22:11:58

Hiç başlanmadı!


https://media3.giphy.com/media/BMeBh...7Ni7D7/200.gif

Ama hiç başlanmadı! :r26:


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:08:11.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.