R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Acemi birliği Kahramanmaraş :) (https://www.r10.net/off-topic/2885865-acemi-birligi-kahramanmaras.html)

ramazansevimmm 16-07-2021 09:45:50

Acemi birliği Kahramanmaraş :)
 
Acemi birliği Kahramanmaraş çıktı giden veya orda oturan varmı ?
[IMG=290]https://cdn.r10.net/editor/118341/3806319135.png[/IMG]

TheLaZRaiL 16-07-2021 09:48:21

Kaça kaç gidiyorsun. Hayirli testekerler

Orucajans 16-07-2021 09:48:33

Hayırlı olsun hayırlı teskereler İnşallah. :)

SarjTech 16-07-2021 09:51:02

hayırlı teskereler

Wacco 16-07-2021 09:54:36


Wacco 16-07-2021 09:57:56

Alıntı:

ramazansevimmm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080560092)
Acemi birliği Kahramanmaraş çıktı giden veya orda oturan varmı ?
[IMG=290]https://cdn.r10.net/editor/118341/3806319135.png[/IMG]

gidiyoruz hacı ben amasya sen K.maraş :D

nmnkra 16-07-2021 09:59:43

Hayırlı tezkereler ☺️

ayintap27 16-07-2021 09:59:56

Bol bol dordurma yersin artık hayırlı olsun :)

TheLek 16-07-2021 10:00:05

Alıntı:

Wacco Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080560132)

Memleketime gidiyorsun Allah cümlenize kaza bela vermesin hayırlı teskereler.
Amasyaya gitmişken imkanın varsa merkezi , müzeleri gez. Büyük camii altında bir çay iç. Kuytu köşedeki pidecileri tercih et güzel hakiki pideleri ye kardeşim :)

dmsezgin 16-07-2021 10:02:01

Hayırlı teskereler. Gittiğin birliğin nasıl bir yer olduğunu bilmiyorum ancak Kahraman Maraş sıcak oluşu haricinde güzeldir.
Zaten acemi birliği çok uzun bir süre geçireceğin biryer değil.
Anı yaşamaya bak biran önce bitsin diye kendini paralama boşuna.
Biz paralamıştık üzerinden 10 koca yıl geçmiş farkında değiliz.
Askerden sonra zaman çok hızlı akmaya başlayacak o yüzden hayatın her salisesinin kıymetini bil.

Cihatboran 16-07-2021 10:05:42

Sabah akşam tarhana yemeye hazır olun :) 2 yıl üniversite zamanı kaldım artık 80 il var benim için :)

Wacco 16-07-2021 10:29:14

Alıntı:

TheLek Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080560158)
Memleketime gidiyorsun Allah cümlenize kaza bela vermesin hayırlı teskereler.
Amasyaya gitmişken imkanın varsa merkezi , müzeleri gez. Büyük camii altında bir çay iç. Kuytu köşedeki pidecileri tercih et güzel hakiki pideleri ye kardeşim :)

Allah razı olsun araştırdığım kadarıyla güzel bir yer acemiliğin rahat olduğu vs yazmış :)

TheLek 16-07-2021 10:30:33

Alıntı:

Wacco Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1080560297)
Allah razı olsun araştırdığım kadarıyla güzel bir yer acemiliğin rahat olduğu vs yazmış :)

Pek rahat olduğunu duymadım ama değişmiştir inşallah


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:43:27.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.