![]() |
Enpara çöktü. Gitti Az once bim market alisverisinde rezil durumda kaldim. Odemeyide yapamadim telefondan suan hala girmeye calisiyorum girmiyor. Papara gibi enparada gitmeye basladi. Sizde durum nedir? |
aynen bende giremiyorum. |
Şimdi kontrol ettim girmiyor |
Anlık bir durumdur 10 dakika içerisinde düzelir bence böyle şeyler normal birşey çok büyütmemek lazım Edit: düzeldi 15:35 |
Alıntı:
|
|
Son bir haftadır bende program acayip donmalar yaşıyordu. Zaten program çok eski sürümdü. Şu an denedim bende de açılmıyor. Ne olacak abi bedava hizmet bu kadar 😄 |
aynen loading ekranında kalıyor. |
Web sitede girmiyor garip bir hal ilk defa görüyorum. 2015 den beri |
iyiyken methiyeler düzüp en ufak aksilikte yerin dibine sokmak zaten bize yakışır anca. |
Alıntı:
|
Ben her ne olursa olsun cebimde hazirda nakit bulunduruyorum bu durumlar icin.Benimde basima migrosta gelmisti rezil olmustum.Ondan beri nakit durur cebimde.Odemeleri kart ile yaparim sikinti olursa nakit oderim. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Yıllardır sorunsuz hizmet veriyor normal karşılıyorum bu durumu |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
10 Dakikada düzelecek bir soruna benzemiyor gibi. |
Alıntı:
|
düzeldi giriş yaptım. |
Şuan da da denedim bir sorun yok :) |
Bu durum sadece enpara için değil diğer bankalar içinde olabilecek bir durum :) Önlem olarak üzerinde nakit olmasa bile farklı bir banka kartında bir miktar para tutmakta fayda var |
Bende sorun yok |
Enparadan papara transferim 30 dakikadır gerçekleşmedi |
Yanınızda daima iki farklı bankaya ait banka/kredi kartı bulundurun. Aynı durum daha önce İş Bankası ile başıma gelmişti, başka bankanın kredi kartı ile halletmiştim. Önlem olarak iki kart taşırsınız bu sefer pos alt yapısı çöker. :joy: Bu da başıma geldi. Sıkıntı çıkacağı varsa illa ki çıkıyor :r21: |
Olabilecek şeyler bunlar, yadırgamamak lazım. paparayla enparayı kıyaslamayın bile bence :D |
Nankörlük böyle birşey demek ki adamlar tutsun bedava hızmet versın onca zaman yorumlarda goruyoruz en ufak seyde hemen linç size 5-10 tl komısyon müstehak :D |
insanlık hali malzemeleri bırakıp çıkın. parasızlık suç değil :) |
Konu sahibi arkadaşa bir lafım yok ama bazıları böyle durumlarda hesapta ki 100 lirası için 100 liradan fazla ağlıyor. Eyvah çöktü, gitti, kapandı, parayı alıp kaçacaklar. Tirip üstüne tirip atıyorlar. Bunlar her bankacılık uygulamasında olabilecek sorunlar. Hele ki pandemi nedeniyle müşteriler tamamen karta döndü neredeyse. Kimse nakit alıp vermek istemiyor. |
An itibariyle sorun çıkmadı. Cepten ve Sivas dan ... |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:01:30. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.