R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Enpara çöktü. Gitti (https://www.r10.net/off-topic/2698292-enpara-coktu-gitti.html)

msnbsgl 13-02-2021 15:23:01

Enpara çöktü. Gitti
 
Az once bim market alisverisinde rezil durumda kaldim. Odemeyide yapamadim telefondan suan hala girmeye calisiyorum girmiyor. Papara gibi enparada gitmeye basladi. Sizde durum nedir?

Alanko 13-02-2021 15:23:52

aynen bende giremiyorum.

Socialbilisim 13-02-2021 15:24:06

Şimdi kontrol ettim girmiyor

digiterya 13-02-2021 15:25:18

Anlık bir durumdur 10 dakika içerisinde düzelir bence böyle şeyler normal birşey çok büyütmemek lazım

Edit: düzeldi 15:35

Webdestek 13-02-2021 15:26:28

Alıntı:

digiterya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079384734)
Anlık bir durumdur 10 dakika içerisinde düzelir bence böyle şeyler normal birşey çok büyütmemek lazım

arkanda biriken kalabalığı gördükçe terlemediysen daha önce normaldir böyle karşılaman :r21:

orhansinane 13-02-2021 15:26:41

Girmiyor


Platform: ios

cssolak 13-02-2021 15:26:53

Son bir haftadır bende program acayip donmalar yaşıyordu. Zaten program çok eski sürümdü. Şu an denedim bende de açılmıyor. Ne olacak abi bedava hizmet bu kadar 😄

mertatanur 13-02-2021 15:27:37

aynen loading ekranında kalıyor.

Signature 13-02-2021 15:28:33

Web sitede girmiyor garip bir hal ilk defa görüyorum. 2015 den beri

Lynchburg 13-02-2021 15:29:06

iyiyken methiyeler düzüp en ufak aksilikte yerin dibine sokmak zaten bize yakışır anca.

digiterya 13-02-2021 15:29:13

Alıntı:

Webdestek Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079384743)
arkanda biriken kalabalığı gördükçe terlemediysen daha önce normaldir böyle karşılaman :r21:

:r1: 3 senedir market restorant gibi yerlere gitmiyorum herşey internetten artık bende

WebToPay 13-02-2021 15:29:21

Ben her ne olursa olsun cebimde hazirda nakit bulunduruyorum bu durumlar icin.Benimde basima migrosta gelmisti rezil olmustum.Ondan beri nakit durur cebimde.Odemeleri kart ile yaparim sikinti olursa nakit oderim.

msnbsgl 13-02-2021 15:29:46

Alıntı:

Webdestek Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079384743)
arkanda biriken kalabalığı gördükçe terlemediysen daha önce normaldir böyle karşılaman :r21:

Beni anlayan tek insansın 😂

msnbsgl 13-02-2021 15:30:56

Alıntı:

webortami Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079384770)
iyiyken methiyeler düzüp en ufak aksilikte yerin dibine sokmak zaten bize yakışır anca.

Tamamda arkada 5-6 musteri birikince elimde aldigim mallardan kaldim. Orada kendimi kotu hissettim. Ben yerin dibine sokmuyorum ama bi bankanin boyle olmamasi gerek.

ReaL204 13-02-2021 15:31:23

Alıntı:

digiterya Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079384772)
:r1: 3 senedir market restorant gibi yerlere gitmiyorum herşey internetten artık bende

Obezliğe doğru mu hocam :D

Yıllardır sorunsuz hizmet veriyor normal karşılıyorum bu durumu

Lynchburg 13-02-2021 15:32:01

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079384793)
Tamamda arkada 5-6 musteri birikince elimde aldigim mallardan kaldim. Orada kendimi kotu hissettim. Ben yerin dibine sokmuyorum ama bi bankanin boyle olmamasi gerek.

sözüm size değildi söylediğiniz kötü birşey de yok zaten

digiterya 13-02-2021 15:32:50

Alıntı:

ReaL204 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079384797)
Obezliğe doğru mu hocam :D

Yıllardır sorunsuz hizmet veriyor normal karşılıyorum bu durumu

Spor yapmıyorum demedim ki :rokito22:

SlckCftc 13-02-2021 15:33:46

10 Dakikada düzelecek bir soruna benzemiyor gibi.

digiterya 13-02-2021 15:35:06

Alıntı:

SlckCftc Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1079384817)
10 Dakikada düzelecek bir soruna benzemiyor gibi.

Düzeldi bile tam 10 dakika sürdü

mertatanur 13-02-2021 15:35:48

düzeldi giriş yaptım.

SMMPX 13-02-2021 15:36:24

Şuan da da denedim bir sorun yok :)

JustFm 13-02-2021 15:48:23

Bu durum sadece enpara için değil diğer bankalar içinde olabilecek bir durum :)
Önlem olarak üzerinde nakit olmasa bile farklı bir banka kartında bir miktar para tutmakta fayda var

RobotikAntalya 13-02-2021 15:49:01

Bende sorun yok

vBDesTabe 13-02-2021 16:00:47

Enparadan papara transferim 30 dakikadır gerçekleşmedi

Panthera 13-02-2021 16:37:14

Yanınızda daima iki farklı bankaya ait banka/kredi kartı bulundurun.
Aynı durum daha önce İş Bankası ile başıma gelmişti, başka bankanın kredi kartı ile halletmiştim.

Önlem olarak iki kart taşırsınız bu sefer pos alt yapısı çöker. :joy: Bu da başıma geldi. Sıkıntı çıkacağı varsa illa ki çıkıyor :r21:

GodLessTurtLe 13-02-2021 16:44:27

Olabilecek şeyler bunlar, yadırgamamak lazım. paparayla enparayı kıyaslamayın bile bence :D

AEE 13-02-2021 16:46:24

Nankörlük böyle birşey demek ki adamlar tutsun bedava hızmet versın onca zaman yorumlarda goruyoruz en ufak seyde hemen linç size 5-10 tl komısyon müstehak :D

gencbeyin 13-02-2021 16:46:40

insanlık hali malzemeleri bırakıp çıkın. parasızlık suç değil :)

constantine38 13-02-2021 17:47:47

Konu sahibi arkadaşa bir lafım yok ama bazıları böyle durumlarda hesapta ki 100 lirası için 100 liradan fazla ağlıyor. Eyvah çöktü, gitti, kapandı, parayı alıp kaçacaklar. Tirip üstüne tirip atıyorlar. Bunlar her bankacılık uygulamasında olabilecek sorunlar. Hele ki pandemi nedeniyle müşteriler tamamen karta döndü neredeyse. Kimse nakit alıp vermek istemiyor.

haber58 13-02-2021 17:50:50

An itibariyle sorun çıkmadı. Cepten ve Sivas dan ...


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:01:30.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.