R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Kredi Kartı Buldum (https://www.r10.net/off-topic/261932-kredi-karti-buldum.html)

hrngndz 12-11-2008 01:13:30

Kredi Kartı Buldum
 
Selamlar,

Rasgeldi ve bir vakıfbank kredi kartı buldum ve birçok evrak... Kaldırımda duruyordu =)

Sanırım kaybeden bir avukat.İsmini araştırdım sonuç yok

Hiçbirşeyine dokunmadım da ben bunu nereye teslim etmeliyim.

Polisemi götüreyim,
Bankayamı götüreyim,
Miğdeyemi götüreyim ?

=)

maviyalniz 12-11-2008 01:14:40

Polise götürün bence...

Peksoft 12-11-2008 01:14:48

Bana yolla.

Norm 12-11-2008 01:25:29

Polis'e yada belediyeye götür.
Burada belediyeye götürülüyor ve ordan ilan veriliyor (Kale mahallesinde bir adet anahtarlık ve üzerinde 4-5 tane anahtar bulundu, bağlarbaşı mahallesinde bir adet ehliyet bulundu gibi)

RuLLeTs 12-11-2008 01:37:54

Vakifbanka Gotur Onlar Sahibini Bulurlar

schreck 12-11-2008 11:09:20

bankaya götür onlar bulurlar

eviL 12-11-2008 11:11:59

üzerindeki ismi bul, götürüp ona teslim et. Evraklar önemli olabilir

WebEngineer 12-11-2008 13:20:49

Vakıfbank :)

JeaLouS 12-11-2008 13:44:55

Kredi kartını iptal ettirmiştir zaten eğer farkına vardıysa ve herhangi bir hırsızlık durumunda suçlu olmamak için polise gidip başvurmuştur yine tahminlerimce en iyisi polise vermek.

DuZCe_ 12-11-2008 13:50:35

Alıntı:

JeaLouS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2753301)
Kredi kartını iptal ettirmiştir zaten eğer farkına vardıysa ve herhangi bir hırsızlık durumunda suçlu olmamak için polise gidip başvurmuştur yine tahminlerimce en iyisi polise vermek.


dedigi gibi kartı iptal ettirmiştirde, evrakları bılemem:) yınede bankaya getırın

ach 12-11-2008 13:51:23

Bankaya iade et söyle zaten kartın kartasında yazar eğer kaybolduysa bankaya iade edin diye.
Zaten mideye indiremezsin şifrelidir :)

FeaЯ™ 12-11-2008 13:56:07

Adamın adresini bul bankadan ve git evraklarla birlikte teslim et.

KemalEksioglu 12-11-2008 14:17:58

Bence adama elden vermeye çalış bankadan fln ulaşmayı dene belki bişeyler çıkar sana :p :D

hrngndz 12-11-2008 15:02:44

Adama elden teslim etmek istemiyorum çünkü bir hırsızlık süsü var idi cüzdanın içinden paralar alınmış, geri kalanı fırlatılmış gibiydi.

Şimdi götürsem adam diycek cüzdanda sende =)

O yüzden polise vermek en uygunudur.

KemalEksioglu 12-11-2008 15:16:13

Alıntı:

hrngndz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2753625)
Adama elden teslim etmek istemiyorum çünkü bir hırsızlık süsü var idi cüzdanın içinden paralar alınmış, geri kalanı fırlatılmış gibiydi.
Şimdi götürsem adam diycek cüzdanda sende =)
O yüzden polise vermek en uygunudur.


Polisede versen bi sorgudan geçirirler seni :)

TrankyLe 12-11-2008 16:00:13

en sağlamı ver polise, bir de ifade ver;

şurda, söyle buldum gibi. başına iş açma, herşeyi anlat polise.

KingMania 12-11-2008 16:10:16

bulduğun yere geri götür

Peksoft 12-11-2008 17:25:36

Ne çok -rep verme meraklısı var yav. :) "Bana yolla" yazdım diye - vermiş 2 kişi. Biride gereksiz yazmış. :) Sanane *** sanamı soracam gereklimi gereksizmi diye, diğeride al o zaman yazmış, nickinide yazsaydın sana daha büyüğünü verirdim. ;)
İlk fırsatta bidaha - verin :)

Z.YÜKSEL 12-11-2008 17:38:02

En güzeli polise vermek fakat bankayada verebilirsin..

JohnTucker 12-11-2008 17:39:48

eheh peksoft hem ilk fırsatta birdaha verin diyorsun hem kızıyorsun :p

(Not: ben vermedim o repleri yanlış anlama :D)

BarCode 12-11-2008 17:46:23

Alıntı:

Peksoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2754275)
Ne çok -rep verme meraklısı var yav. :) "Bana yolla" yazdım diye - vermiş 2 kişi. Biride gereksiz yazmış. :) Sanane *** sanamı soracam gereklimi gereksizmi diye, diğeride al o zaman yazmış, nickinide yazsaydın sana daha büyüğünü verirdim. ;)
İlk fırsatta bidaha - verin :)

Ben + ladım şimdi :D.Adama götürsende sana bişeyler soracak polise götürsende.Bankaya götür bırak bence :)

bilgiliweb 12-11-2008 17:51:10

hiç almasaydın keşke :S

Peksoft 12-11-2008 18:02:20

Alıntı:

JohnTucker Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2754337)
eheh peksoft hem ilk fırsatta birdaha verin diyorsun hem kızıyorsun :p

(Not: ben vermedim o repleri yanlış anlama :D)

Biri -2, diğeri -1 etki etmiş :p
Yav repin allah belasını versin, mal mal - vermelerine gıcık oluyorum. Yoksa ne -20'ler, -30'lar aldım gıkım çıkmadı. :)

hrngndz 12-11-2008 20:07:14

Alıntı:

Peksoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2754425)
Biri -2, diğeri -1 etki etmiş :p
Yav repin allah belasını versin, mal mal - vermelerine gıcık oluyorum. Yoksa ne -20'ler, -30'lar aldım gıkım çıkmadı. :)

Hakediyosun demekki =) :D

Neyse arkadaşlar yarın polise başvurup herşeyi anlatıcam kaç yıl yerim :cry

keskin_root 12-11-2008 20:21:47

evet kardeş polise git ver yersen eğer başına bela alırsın uğraş dur sonra..

hrngndz 12-11-2008 20:32:58

Plastik yeme gibi bir alışkanlığım yok zaten =)

gidicem zaten

BarCode 12-11-2008 20:55:45

Korkma 3-5 yıl sonra çıkarsın.Biz bakarız sana içeride :D:p

kaanmurat 12-11-2008 21:29:45

maltepe sponsorun ben olurum., şaka bi yana bi an önce polise götür sen götürmeden polisler seni bulursa, onlar seni götürürü bilesin (:

hrngndz 12-11-2008 21:56:43

Tamam beyler ya korkuttunuz iyce. Nerden buldum ben bu evrakları !

Geçenlerdede hesabıma 30 lira + gelmişti adamı aradım yanlış gelmiş felan. senin olsun dedi. Bende böyle köşe olucam

Rudeboy 12-11-2008 21:58:36

Aslında böyle durumlarda el sürmemek en iyisi, sonuçta olayın sana kalma riski var. Yani polise götürsen bile nerede buldun, nasıl buldun vb. gibi bir sürü soruyla karşılaşacaksın. Ancak bir yandan da insani duygular ağır basıyor tabi. Ya lazımsa ? vs. şeklinde.

Emniyete götürmen en doğrusu olacaktır bana göre, adamı bulmaya falan uğraşma.

VooDoo 13-11-2008 00:02:49

iyi niyetli kişiler buldugunda dokunmasınlar kotuler gordugunde direk yumulsunlar sonra olan yine bizim insanımıza olsun..
almakla iyilik yapmıssın emin ol basına bişi gelmez ya..
adam caldırdıysa nerde caldırdıgını bilir (; kimin caldıgınıda (; evrak bu (:
adama elden versen daha az sorun cıkartır.. ustune bide dost edinmiş olursun bence (:


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:18:57.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.