![]() |
Kredi Kartı Buldum Selamlar, Rasgeldi ve bir vakıfbank kredi kartı buldum ve birçok evrak... Kaldırımda duruyordu =) Sanırım kaybeden bir avukat.İsmini araştırdım sonuç yok Hiçbirşeyine dokunmadım da ben bunu nereye teslim etmeliyim. Polisemi götüreyim, Bankayamı götüreyim, Miğdeyemi götüreyim ? =) |
Polise götürün bence... |
Bana yolla. |
Polis'e yada belediyeye götür. Burada belediyeye götürülüyor ve ordan ilan veriliyor (Kale mahallesinde bir adet anahtarlık ve üzerinde 4-5 tane anahtar bulundu, bağlarbaşı mahallesinde bir adet ehliyet bulundu gibi) |
Vakifbanka Gotur Onlar Sahibini Bulurlar |
bankaya götür onlar bulurlar |
üzerindeki ismi bul, götürüp ona teslim et. Evraklar önemli olabilir |
Vakıfbank :) |
Kredi kartını iptal ettirmiştir zaten eğer farkına vardıysa ve herhangi bir hırsızlık durumunda suçlu olmamak için polise gidip başvurmuştur yine tahminlerimce en iyisi polise vermek. |
Alıntı:
dedigi gibi kartı iptal ettirmiştirde, evrakları bılemem:) yınede bankaya getırın |
Bankaya iade et söyle zaten kartın kartasında yazar eğer kaybolduysa bankaya iade edin diye. Zaten mideye indiremezsin şifrelidir :) |
Adamın adresini bul bankadan ve git evraklarla birlikte teslim et. |
Bence adama elden vermeye çalış bankadan fln ulaşmayı dene belki bişeyler çıkar sana :p :D |
Adama elden teslim etmek istemiyorum çünkü bir hırsızlık süsü var idi cüzdanın içinden paralar alınmış, geri kalanı fırlatılmış gibiydi. Şimdi götürsem adam diycek cüzdanda sende =) O yüzden polise vermek en uygunudur. |
Alıntı:
Polisede versen bi sorgudan geçirirler seni :) |
en sağlamı ver polise, bir de ifade ver; şurda, söyle buldum gibi. başına iş açma, herşeyi anlat polise. |
bulduğun yere geri götür |
Ne çok -rep verme meraklısı var yav. :) "Bana yolla" yazdım diye - vermiş 2 kişi. Biride gereksiz yazmış. :) Sanane *** sanamı soracam gereklimi gereksizmi diye, diğeride al o zaman yazmış, nickinide yazsaydın sana daha büyüğünü verirdim. ;) İlk fırsatta bidaha - verin :) |
En güzeli polise vermek fakat bankayada verebilirsin.. |
eheh peksoft hem ilk fırsatta birdaha verin diyorsun hem kızıyorsun :p (Not: ben vermedim o repleri yanlış anlama :D) |
Alıntı:
|
hiç almasaydın keşke :S |
Alıntı:
Yav repin allah belasını versin, mal mal - vermelerine gıcık oluyorum. Yoksa ne -20'ler, -30'lar aldım gıkım çıkmadı. :) |
Alıntı:
Neyse arkadaşlar yarın polise başvurup herşeyi anlatıcam kaç yıl yerim :cry |
evet kardeş polise git ver yersen eğer başına bela alırsın uğraş dur sonra.. |
Plastik yeme gibi bir alışkanlığım yok zaten =) gidicem zaten |
Korkma 3-5 yıl sonra çıkarsın.Biz bakarız sana içeride :D:p |
maltepe sponsorun ben olurum., şaka bi yana bi an önce polise götür sen götürmeden polisler seni bulursa, onlar seni götürürü bilesin (: |
Tamam beyler ya korkuttunuz iyce. Nerden buldum ben bu evrakları ! Geçenlerdede hesabıma 30 lira + gelmişti adamı aradım yanlış gelmiş felan. senin olsun dedi. Bende böyle köşe olucam |
Aslında böyle durumlarda el sürmemek en iyisi, sonuçta olayın sana kalma riski var. Yani polise götürsen bile nerede buldun, nasıl buldun vb. gibi bir sürü soruyla karşılaşacaksın. Ancak bir yandan da insani duygular ağır basıyor tabi. Ya lazımsa ? vs. şeklinde. Emniyete götürmen en doğrusu olacaktır bana göre, adamı bulmaya falan uğraşma. |
iyi niyetli kişiler buldugunda dokunmasınlar kotuler gordugunde direk yumulsunlar sonra olan yine bizim insanımıza olsun.. almakla iyilik yapmıssın emin ol basına bişi gelmez ya.. adam caldırdıysa nerde caldırdıgını bilir (; kimin caldıgınıda (; evrak bu (: adama elden versen daha az sorun cıkartır.. ustune bide dost edinmiş olursun bence (: |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:18:57. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.