R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   ABD Yeni başkanı Joe Biden (https://www.r10.net/off-topic/2561042-abd-yeni-baskani-joe-biden.html)

YusufATMACA 07-11-2020 23:27:05

ABD Yeni başkanı Joe Biden
 
Biden kazanmış bakalım bundan sonra bizi neler bekliyor :)

SchewizeN 07-11-2020 23:29:01

Daha kötü günler bizleri bekliyor :(

YavBey 07-11-2020 23:29:24

Her yeni başkan bi ülkeyi kariştiriyor dikkatimi çektide
Irak suriye vs buda iranı kaldırır

maviyazar 07-11-2020 23:29:46

zaten bu ülkenin bütün sorunları bitti abd helal olsun bu ülkeye kadar seçim reklamını getirebildi sinir oluyorum ya

rodokarde 07-11-2020 23:30:02

Trampet gitti bidon geldi.
Hep içi hava dolu boş şeyler..

hibravez 07-11-2020 23:31:01

Türkiye v2020.11.08 sürümü Güncelleme Notları

- Para kazanma oranı %25 düşürüldü
- Ev, araba gibi mülk alımı %40 azaltıldı
- Para biriminin değeri %35 azaltıldı
- Alım gücü %50 düşürüldü

Yeni Etkinlik

- Stagflasyon dönemi başladı.

mtersoz 07-11-2020 23:32:00

Aleyküm selam

Ydrn 07-11-2020 23:32:45

Duyuru: Türkiye serveri Very hard modundan Extreme moduna getirilmiştir.

RebelFa1con 07-11-2020 23:33:18

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078478712)
Duyuru: Türkiye serveri Very hard modundan Extreme moduna getirilmiştir.

zaten extreme'de değilmiydik?

RedFire 07-11-2020 23:33:39

Alıntı:

hibravez Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078478695)
Türkiye v2020.11.08 sürümü Güncelleme Notları

- Para kazanma oranı %25 düşürüldü
- Ev, araba gibi mülk alımı %40 azaltıldı
- Para biriminin değeri %35 azaltıldı
- Alım gücü %50 düşürüldü

Yeni Etkinlik

- Stagflasyon dönemi başladı.


Hahahah bunu görünce aklıma 2009 Allah yönetim paneli geldi töbe haşa


fatihodaci 07-11-2020 23:34:17

1915 olaylarını 'soykırım olarak tanıyan tasarıyı' imzalayan ABD'nin yeni başkan yardımcısı Kamala Harris ne yapacak onu merak ediyorum.

YusufATMACA 07-11-2020 23:34:35

neden her konuya sorun ve dert odaklı bakıyorsunuz bende bunu anlamıyorum.
Alıntı:

maviyazar Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078478681)
zaten bu ülkenin bütün sorunları bitti abd helal olsun bu ülkeye kadar seçim reklamını getirebildi sinir oluyorum ya


maviyazar 07-11-2020 23:35:47

Alıntı:

tayfunTR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078478732)
Ekonominiz doğrudan onların parasına yatırımına bağlı hale gelince doğal olarak takip ediliyor. Her 1 lira artışında üstümüze milyar dolar borç yükü biniyor ve bu para Maalesef halk olarak bizim cebimizden çıkacak

vermeseydiler kardeşim oyu zamanında o vatan haini dedikleri %40 lık kısım veriyor kepçe ile alıyor iyi bir durum değil her yeri her şeyi sattı diye bas bas bağırdık boşa işte çıksın tabi oh oluyor iyide oluyor az bile

Databir 07-11-2020 23:36:09

Ne olacak ? Ekonomik darbeler , Ambargolar , yine itlerini üstümüze salacaklar , tamam arkadaşlar muhalefet olabilirsinizde , ülkemizi bu kadar da kötülemenize gerek yok , beğenmeyen terkedebilir ülkeyi.

Bence mevcut hükümet yolcu olduğunu anladı ve herşeyi saldı ekonomi bakanımız çıkıp biz dolara bakmıyoruz istesek düşürürüz diyorbirde küstah bir şekilde dolarlamı maaş alıyorsunuz diyor. Örnek Şuan da bu yazıyı yazdığım klavyeyi kablosunu taktıgım kasayı ve içeriklerini dolarla alıyorum.

maviyazar 07-11-2020 23:36:41

Alıntı:

YusufATMACA Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078478738)
neden her konuya sorun ve dert odaklı bakıyorsunuz bende bunu anlamıyorum.

çünkü tiksiniyorum abd denen pislikten onun para birimi yüzünden insanlarımızın toplumumuzun sıkıntı çekmesinden daha fazla açayım mı ?


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:24:33.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.