![]() |
Konulara yaş kısıtlama özelliği Merhabalar, cidden konu hakkında fikri olmayıp boş konuşan ergen topluluğu var forumda bu yüzden konulara yaş özelliği gelmesini talep ediyorum. Tek amaçları konuları baltalamaktan başka bir şey değil. Örneğin benim konumu+18 olmayanların görmesini veya bakmasını istemiyorum. Cidden sinir bozuyorlar :) @Coskun; |
kurunun yanında yaşta yansın istiyorsun yani :D |
Akıl yaşta değil başta derler ama Yinede tecrübe önemlidir gelebilir böyle bir eklenti |
Akıl yaşta değil baştadır. |
Alıntı:
|
Hocam bence bunun yaş ile pek bir alakası yok. Aile terbiyesi+ çeşitli ortamlar... |
Alıntı:
|
vallahi hocam kimseyi yaşıyla yargılamayacaksın hele ki bu devirde ama +18 meselelerin döndüğü bir kategori olursa iyi olur |
Bence gelmeli. Kesinlikle destekliyorum |
Alıntı:
|
Yaş ile alakası yok. |
Alıntı:
|
hocam her yaştaki insan baltalayabilir. O, o kişinin terbiyesine bağlıdır |
Aslında premium özelliği olarak çok mantıklı Lokasyon seçimi gibi özellikler gelirse alışveriş için güzel olur |
burası forum mu sohbet sitesi mi hocam |
Sonuna kadar destekliyorum. Akıl yaşta değil başta sözünü her kim söylediyse yanlış söylemiş. Bir insanın 18 yaşında ki aklıyla 25 yaşında ki aklı bir değildir. Bazen bazı ergen konular görüyorum yoruyorlar adamı. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
o zaman sinifta kaldın :) |
Alıntı:
|
Destekliyorum +20 olsun hatta :) |
Katılıyorum. Akıl yaşta değil baştadır diyorlar ama onlar istisna sınıfına giriyor ve istisnalar kaideyi bozmaz. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Birde başka bir kesim var yaşın küçük/büyük olmasını olgunluk/şımarıklık ile bağdaştıran :r17: - Ayrıca burası bir forum bilgi almadıktan sonra ne yapalım ? Ek olarak +18 kısıtlaması olsaydı bu forumda coşkun hocam almazdı zaten :r33: |
+20 daha doğru bence, katılıyorum. Zaten gelen yorumlardan da azçok kendini belli ediyor neden gelmesi gerektiği |
ya ben kendi işimde gücümdeyim niye bana laf atıldı ki şimdi :D 16 yaşındaysak nolmuş yani |
Sırf yorum yapmak için yorum yapanlar var |
forumları bu sebep den aktif olarak kullanmıyorum. Yaş olarak ufak kardeşlerimiz var ve çok heyecanlı davranışlar sergiliyor. |
+18 konu deyince yanlış anlaşılır. :D |
Direk tüm 18 yaş altını kapsamak tuhaf olabilir ancak sadece +18 kitle için bir kategori güzel olabilir. |
paparadan para almışlar galiba senın konuya yazanlar haklısın dostum |
Alıntı:
|
Bu işler yaşla alakalı değil, 36 yaşında 13 senedir burada ama yazdıkları akıl işi değil. |
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
valla hocam +18 den küçükler konu baltayacak değilki sadece belki +18 yaşında olmayan biri o ticaret konusundaki sattığınız şeyi alacak sadece konu baltalayanlar banlanabilir yaş kısıtlaması gelmesin bence |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:11:15. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.