R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Konulara yaş kısıtlama özelliği (https://www.r10.net/off-topic/2552512-konulara-yas-kisitlama-ozelligi.html)

Niggaz 31-10-2020 22:23:03

Konulara yaş kısıtlama özelliği
 
Merhabalar, cidden konu hakkında fikri olmayıp boş konuşan ergen topluluğu var forumda bu yüzden konulara yaş özelliği gelmesini talep ediyorum. Tek amaçları konuları baltalamaktan başka bir şey değil. Örneğin benim konumu+18 olmayanların görmesini veya bakmasını istemiyorum. Cidden sinir bozuyorlar :)
@Coskun;

Halimcandogan 31-10-2020 22:24:06

kurunun yanında yaşta yansın istiyorsun yani :D

ZorluAjans 31-10-2020 22:24:22

Akıl yaşta değil başta derler ama
Yinede tecrübe önemlidir gelebilir böyle bir eklenti

Emre_Gumushan 31-10-2020 22:24:29

Akıl yaşta değil baştadır.

Niggaz 31-10-2020 22:24:48

Alıntı:

Halimcandogan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078418679)
kurunun yanında yaşta yansın istiyorsun yani :D

Yaw hocam sinir bozuyorlar yemin ederim işleri güçleri baltalamak ya

fatihshepherd 31-10-2020 22:25:03

Hocam bence bunun yaş ile pek bir alakası yok. Aile terbiyesi+ çeşitli ortamlar...

Niggaz 31-10-2020 22:25:19

Alıntı:

Emre_Gumushan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078418683)
Akıl yaşta değil baştadır.

Filozof yine mi geldin

yunusdm 31-10-2020 22:25:35

vallahi hocam kimseyi yaşıyla yargılamayacaksın hele ki bu devirde
ama +18 meselelerin döndüğü bir kategori olursa iyi olur

PhpMax 31-10-2020 22:25:36

Bence gelmeli. Kesinlikle destekliyorum

Halimcandogan 31-10-2020 22:25:57

Alıntı:

Niggaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078418688)
Yaw hocam sinir bozuyorlar yemin ederim işleri güçleri baltalamak ya

valla hocam bazı kişiler gerçekten öyle ama yaşına görede çok olgun kişiler var .

semihmalkoc53 31-10-2020 22:27:01

Yaş ile alakası yok.

TurtleDesing 31-10-2020 22:27:30

Alıntı:

Niggaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078418688)
Yaw hocam sinir bozuyorlar yemin ederim işleri güçleri baltalamak ya

Fikir olarak söylüyorum konunuza not olarak +18 yaşındakilerin veya konuyu baltalamaya yönelik yorum yapanları direkt şikayete vereceğinizi ekleyebilirsiniz.

KRak3n_TR 31-10-2020 22:27:44

hocam her yaştaki insan baltalayabilir. O, o kişinin terbiyesine bağlıdır

Sigma 31-10-2020 22:28:28

Aslında premium özelliği olarak çok mantıklı
Lokasyon seçimi gibi özellikler gelirse alışveriş için güzel olur

emreakdascomtr 31-10-2020 22:28:45

burası forum mu sohbet sitesi mi hocam

Makalex 31-10-2020 22:30:13

Sonuna kadar destekliyorum. Akıl yaşta değil başta sözünü her kim söylediyse yanlış söylemiş. Bir insanın 18 yaşında ki aklıyla 25 yaşında ki aklı bir değildir. Bazen bazı ergen konular görüyorum yoruyorlar adamı.

PhpMax 31-10-2020 22:32:41

Alıntı:

emreakdascomtr Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078418727)
burası forum mu sohbet sitesi mi hocam

Burası iş güç yeri. 3-5 ergenle uğraşacak ne zamanımız ne de sabrımız var. 32 yaşında 3 çocuk babası adamım 18 yaşındaki çocuk yüzünden saatlerce bir konuyu açıklamak zorunda kaldığım zamanlar oldu. Yani bence haklı.

Niggaz 31-10-2020 22:32:54

Alıntı:

Makalex Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078418739)
Sonuna kadar destekliyorum. Akıl yaşta değil başta sözünü her kim söylediyse yanlış söylemiş. Bir insanın 18 yaşında ki aklıyla 25 yaşında ki aklı bir değildir. Bazen bazı ergen konular görüyorum yoruyorlar adamı.

Yaw hocam inanın sinir bozuyorlar foruma konu açamaz olduk herşey hakkında fikirleri var.

Serdarcan97 31-10-2020 22:35:06

o zaman sinifta kaldın :)

Niggaz 31-10-2020 22:37:18

Alıntı:

Serdarcan97 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078418793)
o zaman sinifta kaldın :)

Konu benim konum :) sen sınıfta kaldın

FenomenTayfa 31-10-2020 22:38:00

Destekliyorum +20 olsun hatta :)

Paramedik 31-10-2020 22:44:11

Katılıyorum.
Akıl yaşta değil baştadır diyorlar ama onlar istisna sınıfına giriyor ve istisnalar kaideyi bozmaz.

Niggaz 31-10-2020 22:45:54

Alıntı:

Paramedik Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078418886)
Katılıyorum.
Akıl yaşta değil baştadır diyorlar ama onlar istisna sınıfına giriyor ve istisnalar kaideyi bozmaz.

Hele bakın hocam bulmadık cevap ben mağduriyetimi belirtiyorum çocuğa bak :)

Emre_Gumushan 31-10-2020 23:03:22

Alıntı:

Niggaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078418896)
Hele bakın hocam bulmadık cevap ben mağduriyetimi belirtiyorum çocuğa bak :)

Cevap vermeyeyim diyorum sessizce okuyorum konuyu ama zorluyorsunuz insanı. Kaç yaşındasınız profilinizde göremiyorum fakat o yaşa gelene kadar insanları yaşına göre yargılamayı öğrenemediyseniz sizinle ilgili bir sorunsal. Insanlar artık aynı papara konularını görmekden bıkmış. Benimle aynı fikirde olan bir çok kişi varken benim cevabım sizi neden bu kadar rahatsız etti hâla anlayabilmiş değilim. Sanırım yaşımdan dolayı. Keşke biraz daha erken doğsaydım da rahatsız olmasaydınız. Herkes sizinle aynı fikirde olamaz. Eleştiri kaldıramayacaksanız konu açmayın. Ki hâla aynı fikirdeyim. Burada paparayı övmeniz veya gömmeniz sizin yaşadığınız sorunu çözüme ulaştırmaz. Müşteri hizmetlerini arayıp derdinizi anlattıysanız zaten ilk iş gününde iadesi geçer hesabınıza.

zAHo 31-10-2020 23:55:45

Birde başka bir kesim var yaşın küçük/büyük olmasını olgunluk/şımarıklık ile bağdaştıran :r17:
-
Ayrıca burası bir forum bilgi almadıktan sonra ne yapalım ? Ek olarak +18 kısıtlaması olsaydı bu forumda coşkun hocam almazdı zaten :r33:

RQ7 01-11-2020 01:30:17

+20 daha doğru bence, katılıyorum. Zaten gelen yorumlardan da azçok kendini belli ediyor neden gelmesi gerektiği

Celilkilic 01-11-2020 02:40:30

ya ben kendi işimde gücümdeyim niye bana laf atıldı ki şimdi :D 16 yaşındaysak nolmuş yani

metinblog 01-11-2020 02:48:42

Sırf yorum yapmak için yorum yapanlar var

byberke 01-11-2020 17:56:42

forumları bu sebep den aktif olarak kullanmıyorum. Yaş olarak ufak kardeşlerimiz var ve çok heyecanlı davranışlar sergiliyor.

NoEroin 01-11-2020 18:02:57

+18 konu deyince yanlış anlaşılır.
:D

PardoraS 01-11-2020 18:43:58

Direk tüm 18 yaş altını kapsamak tuhaf olabilir ancak sadece +18 kitle için bir kategori güzel olabilir.

bayburt16 01-11-2020 18:44:14

paparadan para almışlar galiba senın konuya yazanlar haklısın dostum

Akar 01-11-2020 18:48:38

Alıntı:

Niggaz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078418668)
Merhabalar, cidden konu hakkında fikri olmayıp boş konuşan ergen topluluğu var forumda bu yüzden konulara yaş özelliği gelmesini talep ediyorum. Tek amaçları konuları baltalamaktan başka bir şey değil. Örneğin benim konumu+18 olmayanların görmesini veya bakmasını istemiyorum. Cidden sinir bozuyorlar :)
@Coskun;

Mesele yaş değil karakter meselesi. Onun için limitlendirme biraz zor :)

fms34 01-11-2020 19:56:48

Bu işler yaşla alakalı değil, 36 yaşında 13 senedir burada ama yazdıkları akıl işi değil.

kodak 01-11-2020 19:57:51


PardoraS 01-11-2020 20:18:00

Alıntı:

kodak Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078425459)

Buyurun hocam ?

Niggaz 01-11-2020 20:20:28

Alıntı:

bayburt16 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078424835)
paparadan para almışlar galiba senın konuya yazanlar haklısın dostum

hocam koyun gibi konuya ilk kim ne yazıyorsa onlarda aynısını yazıyorlar. Cidden dün sinirimi bozdular.

turgutsahin 01-11-2020 21:56:34

valla hocam +18 den küçükler konu baltayacak değilki sadece belki +18 yaşında olmayan biri o ticaret konusundaki sattığınız şeyi alacak sadece konu baltalayanlar banlanabilir yaş kısıtlaması gelmesin bence


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:11:15.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.