R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   El yazım berbat düzelir mi? (https://www.r10.net/off-topic/2517635-el-yazim-berbat-duzelir-mi.html)

Gokenim 01-10-2020 10:50:50

El yazım berbat düzelir mi?
 
Herkese Günaydın,
El yazım aşırı derecede kötü bir yazdığım harfin yanına aynı harfi yazaken farklı bir şey çıkıyor resmen. Örneğin küçük e'nin biri diğerine benzemiyor :D Muhtemelen ilk okulda harfleri öğrenirken, çubuk falan çizerken oralardan kalma bir sorundur diye düşünüyorum.
Sizce el yazımızı düzeltmek mümkün mü?

not: el yazısından kastım kaligrafi gibi değil bildiğimiz düz el yazısı.

CGD 01-10-2020 10:52:44

Allah kurtarsın. Bende aynıyım.

aselsoft 01-10-2020 10:55:05

Yalnız olmadığıma sevindim.

DoğanOğuz 01-10-2020 10:55:11

Hocam olaya iyi yönden bakın bı yerde sınava girerseniz kopya çektiğinizde yazınızı kimse okuyamıycak :)

redtilki 01-10-2020 10:56:12

Benim yazımdan kötü değildir. Yeniden ilkokula yazılmayı düşünüyorum. ilkokul hocalarıma selam olsun.
Allah'tan klavye çıktı herkes yazdıklarımı okuyabiliyor.

FrknYLMZ 01-10-2020 10:58:05

Üzerinde çalışırsanız neden olmasın? Benim de el yazım o kadar düzgün değildir. Ancak bu durumu çok da kafaya takmıyorum doğrusu. :) YouTube üzerinde bayağı fazla video gördüm. İsterseniz inceleyebilirsiniz.

tumut 01-10-2020 11:00:56

hep yazısı güzel insanlara özenmişimdir.

hhbozlak 01-10-2020 11:21:34

Uzun zamanlardır sürekli ve düzenli yazı yazılmamasından kaynaklı olabilir el becerileri köreliyor zannımca

gnaremoob 01-10-2020 11:21:41

Kalemle ne güzel çizim yapabiliyorum ne güzel yazı yazabiliyorum. Ama iyi tarafından bakarsak yazdığımız her şey şifrelenmiş oluyor :)

bitGAMER 01-10-2020 11:23:46

Düzelmiyor hocam, ilk okuldaki sınıf öğretmeni burdan sevgiyle anıyorum. Düzelsin diye 1-2 hafta kendimi zorluyorum biraz düzeliyor, sonra yine eski haline geliyor.

emresari 01-10-2020 11:24:46

Alıntı:

Doganogz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078184049)
Hocam olaya iyi yönden bakın bı yerde sınava girerseniz kopya çektiğinizde yazınızı kimse okuyamıycak :)

Hoca buna dahil 😁😁

GrafikLazim 01-10-2020 11:27:41

Maalesef düzelmesi çok zor bir durum

TimberLock 01-10-2020 11:42:38

https://github.com/theSage21/handwritten

İşinize yarayabilir.

Gokenim 01-10-2020 11:50:34

Alıntı:

TimberLock Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078184250)

bu ne yapıyor hocam taranmış yazıyı sanal ortama falan mı atıyor ? eğer öyleyse benimkini atması zor :D

TimberLock 01-10-2020 11:51:19

Alıntı:

Gokenim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078184301)
bu ne yapıyor hocam taranmış yazıyı sanal ortama falan mı atıyor ? eğer öyleyse benimkini atması zor :D

Bilgisayardan yazdığınız yazıyı yapay zeka kullanarak el yazısına çeviriyor :)

iOktay 01-10-2020 12:16:56

İyi yanından bakın doktor olursunuz

digiklan 01-10-2020 12:28:17

Çok uğraşılırsa düzelir.
Ama o kadar vakit harcayacağınızı sanmıyorum.
Çünkü artık el yazısına o kadar da ihtiyacımız yok.
Çocukluk yıllarında aile ve öğretmen ilgilenmezse el becerisi gelişmiyor ya da kötü gelişiyor.
Benim de el yazım kötüdür.
Özenirsem okunaklı oluyor. Özenmezsem kendi yazdımı 1 hafta sonra okuyamayabiliyorum )))
Bu arada bu Türkçe için geçerli.
Rusça el yazım daha okunaklı, )))

fikiralemi 01-10-2020 18:28:32

practice makes you perfect

bilal 02-10-2020 10:35:09

Askerde s3 deydim. Çok güzel yazan üst devrem vardı. Ona bakarak öğrendim 10 yıl önce. Şuan herkes yazımı çok beğenir :)

Ben not alacağım zaman hep ajandama yazarım. Küçük not kağıtlarına yazmayı çok severim. Telefonla konuşurken kalem kağıt hep önümde olur yazarım.
Alışkanlık hocam.
Hatta alıştığım bir şey daha var. Herhangi bir yere yazı yazacağım zaman rakamları eğik, haefleri dik yazıyorum. Daha güzel olıyor :)

Gokenim 02-10-2020 11:21:18

Alıntı:

bilal Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1078191086)
Askerde s3 deydim. Çok güzel yazan üst devrem vardı. Ona bakarak öğrendim 10 yıl önce. Şuan herkes yazımı çok beğenir :)

Ben not alacağım zaman hep ajandama yazarım. Küçük not kağıtlarına yazmayı çok severim. Telefonla konuşurken kalem kağıt hep önümde olur yazarım.
Alışkanlık hocam.
Hatta alıştığım bir şey daha var. Herhangi bir yere yazı yazacağım zaman rakamları eğik, haefleri dik yazıyorum. Daha güzel olıyor :)

Hocam aslında hemen her gün ben de yazıyorum bir şeyler bazen çok güzel geliyor ama 2 satıra inince hemen bozuluyor. Bir de ben hemen yazayım bitsin diyorum.
Karikatür çiziyorum normalde ben karikatür çizerkende hemen bitsin kaygısı oluyor acele ettiğim için istediğim güzellikte olmuyor :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:29:05.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.