![]() |
El yazım berbat düzelir mi? Herkese Günaydın, El yazım aşırı derecede kötü bir yazdığım harfin yanına aynı harfi yazaken farklı bir şey çıkıyor resmen. Örneğin küçük e'nin biri diğerine benzemiyor :D Muhtemelen ilk okulda harfleri öğrenirken, çubuk falan çizerken oralardan kalma bir sorundur diye düşünüyorum. Sizce el yazımızı düzeltmek mümkün mü? not: el yazısından kastım kaligrafi gibi değil bildiğimiz düz el yazısı. |
Allah kurtarsın. Bende aynıyım. |
Yalnız olmadığıma sevindim. |
Hocam olaya iyi yönden bakın bı yerde sınava girerseniz kopya çektiğinizde yazınızı kimse okuyamıycak :) |
Benim yazımdan kötü değildir. Yeniden ilkokula yazılmayı düşünüyorum. ilkokul hocalarıma selam olsun. Allah'tan klavye çıktı herkes yazdıklarımı okuyabiliyor. |
Üzerinde çalışırsanız neden olmasın? Benim de el yazım o kadar düzgün değildir. Ancak bu durumu çok da kafaya takmıyorum doğrusu. :) YouTube üzerinde bayağı fazla video gördüm. İsterseniz inceleyebilirsiniz. |
hep yazısı güzel insanlara özenmişimdir. |
Uzun zamanlardır sürekli ve düzenli yazı yazılmamasından kaynaklı olabilir el becerileri köreliyor zannımca |
Kalemle ne güzel çizim yapabiliyorum ne güzel yazı yazabiliyorum. Ama iyi tarafından bakarsak yazdığımız her şey şifrelenmiş oluyor :) |
Düzelmiyor hocam, ilk okuldaki sınıf öğretmeni burdan sevgiyle anıyorum. Düzelsin diye 1-2 hafta kendimi zorluyorum biraz düzeliyor, sonra yine eski haline geliyor. |
Alıntı:
|
Maalesef düzelmesi çok zor bir durum |
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
İyi yanından bakın doktor olursunuz |
Çok uğraşılırsa düzelir. Ama o kadar vakit harcayacağınızı sanmıyorum. Çünkü artık el yazısına o kadar da ihtiyacımız yok. Çocukluk yıllarında aile ve öğretmen ilgilenmezse el becerisi gelişmiyor ya da kötü gelişiyor. Benim de el yazım kötüdür. Özenirsem okunaklı oluyor. Özenmezsem kendi yazdımı 1 hafta sonra okuyamayabiliyorum ))) Bu arada bu Türkçe için geçerli. Rusça el yazım daha okunaklı, ))) |
practice makes you perfect |
Askerde s3 deydim. Çok güzel yazan üst devrem vardı. Ona bakarak öğrendim 10 yıl önce. Şuan herkes yazımı çok beğenir :) Ben not alacağım zaman hep ajandama yazarım. Küçük not kağıtlarına yazmayı çok severim. Telefonla konuşurken kalem kağıt hep önümde olur yazarım. Alışkanlık hocam. Hatta alıştığım bir şey daha var. Herhangi bir yere yazı yazacağım zaman rakamları eğik, haefleri dik yazıyorum. Daha güzel olıyor :) |
Alıntı:
Karikatür çiziyorum normalde ben karikatür çizerkende hemen bitsin kaygısı oluyor acele ettiğim için istediğim güzellikte olmuyor :D |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:29:05. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.