R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Yüksek Sistemde Düşük FPS (https://www.r10.net/off-topic/2332927-yuksek-sistemde-dusuk-fps.html)

Formenosx 30-04-2020 19:15:52

Yüksek Sistemde Düşük FPS
 
Merhaba, 32 GB Hyperx 2660 Mhz ram, 240GB Samsung Ssd, 1050 ti msi gaming x, Ryzen 5 3600 olarak topladığım kasada düşük performans alıyorum. Windows 10 Orjinal olarak kullanmaktayım fakat oyunlarda performansı tam alamıyorum mesela 1.000tl ye toplanan bir kasada lol oynarken 100fps alıyorlar ama ben bu kasada 120fps alıyorum. Sizce sorun Nedir? Darboğaz yapmış olabilir mi sistem? Kullandığım kasa da altta

Edit: 3600 değil ryzen 5 3600x

https://www.hepsiburada.com/msi-mag-...IaAiIaEALw_wcB

heaseo 30-04-2020 19:23:08

gpu z indirip belli bir süre oyun oynayıp grafiği inceler misin işlemci ısısı ekran kartı ısısı vs sorun olabilir bir ihtimal kesin demiyorum

kaolin 30-04-2020 19:23:49

İşlemci dar boğaz yapıyor olabilir.

Formenosx 30-04-2020 19:26:57

Anakart modelini unuttum birazdan eve geçip onuda atacağım

kasirga098 30-04-2020 19:30:42

Alıntı:

kaolin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076910027)
İşlemci dar boğaz yapıyor olabilir.

EN güzel işlemcilerden biri değil mi hocam=?

Formenosx 30-04-2020 19:31:42

İntel tercih etmedim şuan benim için fiyat performans olarak Ryzen serisi geliyor

Rawnessteam 30-04-2020 19:34:05

Ekran kartın yetersiz 100 fps alman diğer parçaların iyi olduğundan

picpoket 30-04-2020 20:41:44

Alıntı:

kaolin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076910027)
İşlemci dar boğaz yapıyor olabilir.

Ryzen 3600 da böyle birşey mümkün değil. COD Warzone'da RX 5700XT ile 300 fpsten aşağıya almıyorum. Lol'de şuanda 700 fps civarında açılış yapıyor : ) 3600 mükemmel ötesi bir işlemci...

Formenosx 30-04-2020 20:43:54

Alıntı:

picpoket Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076910652)
Ryzen 3600 da böyle birşey mümkün değil. COD Warzone'da RX 5700XT ile 300 fpsten aşağıya almıyorum. Lol'de şuanda 700 fps civarında açılış yapıyor : ) 3600 mükemmel ötesi bir işlemci...

Sorun ne olabilir hocam? Ve overclock yapmaya gerek duymadım yeterli ghz var diye

picpoket 30-04-2020 23:29:06

Alıntı:

Formenosx Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076910681)
Sorun ne olabilir hocam? Ve overclock yapmaya gerek duymadım yeterli ghz var diye

Sorunu kestiremiyorum ama default olarak 3600 ün desteklediği 4.2ghz oc ile kullanıyorum + olarak teamostan güzel modifiye li bir gaming Windows modu kullanıyorum. Bence ekran kartı driverı üzerine düşebilirsin ilk başta. Onu kontrol etmekle başlayabilirsin.

Formenosx 30-04-2020 23:39:06

Alıntı:

picpoket Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076912436)
Sorunu kestiremiyorum ama default olarak 3600 ün desteklediği 4.2ghz oc ile kullanıyorum + olarak teamostan güzel modifiye li bir gaming Windows modu kullanıyorum. Bence ekran kartı driverı üzerine düşebilirsin ilk başta. Onu kontrol etmekle başlayabilirsin.

Her zaman güncel hocam

EyupFidan 30-04-2020 23:51:14

Sisteminizde bir sorun yok ekran kartınız diger parcalara göre düşük kalmış. https://m.youtube.com/watch?v=FDj9780xbEo

Ayrica hic 120 yukarısı gormuyorsa ayarlarsan v sync açık olabilir.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:40:30.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.