R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Suç bizim mi? (https://www.r10.net/off-topic/2320628-suc-bizim-mi.html)

Insight 22-04-2020 18:31:15

Suç bizim mi?
 
Dediler ki maske satışı yasaklandı tüm vatandaşlarımıza ücretsiz maske dağıtacağız pttavm den form doldurun şifre gelecek dendi, girdik doldurduk şifre bekledik şifre gelmedi.
Daha sonra e-devlet üzerinden kayıt olmanız lazım diye yeni bişey çıkardılar onada girdik kayıt olduk bekledik şifre gelmedi!
Tekrar bir haber çıktı şifresi gelmeyenler T.C. Kimlik noları ile eczaneden maske alabilirsiniz diye gittik eczaneye; hayır öyle bir uygulamamız yok dendi.
1 Aydır 3 5 maske için atmadığımız takla kalmadı.
Paramızla alalım diyoruz yok, siz verin diyoruz o da yok!
Şimdi soruyorum size merdiven altında maske üretilmesi, stok yapılması gibi şeyler mi yapmak lazım, böyle şeyler yapıncada suç bizim mi ?

Bir karar verilirken onun getireceği herşeyi düşünürek vermek lazım, eğer bunu düşünemiyorsanız bu ülkeyi yönetmeyin. Birde Ülkenizde binlerce vatandaşınız bu sorunlarla boğuşurken biz yurtdışına maske veriyoruz diye böbürleniyorsunuz.
Yazıklar olsun.

Maskem yok diye markete fırına giremiyorum böyle birşey yok.

OKirala 22-04-2020 18:33:21

konu baltalamak istemiyorum yanlışda anlamayın beni e-devlet üzerinden başvuru yaptım 3 gün içerisinde tüm aileme kod geldi tekrar başvuru denediniz mi?

Insight 22-04-2020 18:34:00

Alıntı:

OKirala Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076824959)
konu baltalamak istemiyorum yanlışda anlamayın beni e-devlet üzerinden başvuru yaptım 3 gün içerisinde tüm aileme kod geldi tekrar başvuru denediniz mi?

Aile'nin her ferdi ayrı ayrı denedi. Malesef sonuç yok.

Valx 22-04-2020 18:34:23

Bugün eczaneye gittim TC'mi alıp baktı ve maske sıramın geldiğini söyleyerek 5 adet maske verdi.

U_uR 22-04-2020 18:34:54

Alıntı:

OKirala Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076824959)
konu baltalamak istemiyorum yanlışda anlamayın beni e-devlet üzerinden başvuru yaptım 3 gün içerisinde tüm aileme kod geldi tekrar başvuru denediniz mi?

herkes bu kadar şanslı olmuyor hocam ilk çıktığı gün başvurduk hala ses yok geçen hafta e devletten de başvurdum yine ses yok malesef

tamamen şans işi kafalarına göre sms gönderiyolar insanlara. Artık eczannenin insafına kalmış bazıları veriyor bazıları vermiyor vs.

yani bir düzen yok sorunda düzen olmaması zaten.

Ogu2 22-04-2020 18:35:14

Çevrenizde eşinizde dostunuzda da mı yok hocam. En kötü kendi maskenizi kendiniz yaptın, en azından alışveriş sırasında kullanabileceğiniz.

Insight 22-04-2020 18:36:15

Alıntı:

Ogu2 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076824977)
Çevrenizde eşinizde dostunuzda da mı yok hocam. En kötü kendi maskenizi kendiniz yaptın, en azından alışveriş sırasında kullanabileceğiniz.

Eczaneciye bağırırken :) sağolsun yoldan geçen bir arkadaş kulak misafiri olmuş çıkartıp 2 tane n95 verdi. Ne varsa vatandaşımızda var.

MucahidBozkurt 22-04-2020 18:36:59

E-devlet başvuruları ilk duyurulduğunda her birimiz için başvurmuştum. 4 kişiyiz, dün PTT’den gelip teslim ettiler.

ihtiy4r 22-04-2020 18:37:45

ayni durum, bi eczane gitmedim, kod gelmdi diye😅 3. hafta basvurumu yaptim, 1.den ses yok😅

cleiner 22-04-2020 18:38:03

Dün eczaneden 20 adet maske aldım. Kod 17 Nisan da gelmişti. Elimde maske vardı bittiği için aldım. Evde dört kişiyiz dördümüze kod geldi size niye gelmiyor?

Anneme eve getirdiler 5 adet 65 yaş üzeri diye, babam hiç başvurmadığı halde telefonuna kod geldi.

sicknessxD 22-04-2020 18:38:28

30 tane daha önce satış yasaklanmadan önce satın almıştım.
O bitene kadar ücretsiz maskeler gelir zannediyorduk ama kaç hafta geçti ses yok.

Yasak da olsa mecburen yeniden maske satın aldım,başka çare bırakmadılar.

yunusdm 22-04-2020 18:39:33

çevremdeki herkes maskesini aldı

Backlinkim 22-04-2020 18:40:55

Bize de kod gelmedi lakin, kimliğimizle gittik maskemizi aldık.

Eczaneye kimliğinizle giderseniz veriyorlar diye biliyorum.

Bize kod gelmemesine rağmen o şekilde aldık.

bilgilens 22-04-2020 18:41:27

bende bi 10 gün kadardır maske bekliyorum ama yok. en son izmirde metrodan ücretsiz olarak aldım. belediye maskematik yapmış oradan kartı gösterek ücretsiz alabildim.

Akbas 22-04-2020 18:42:50

Alıntı:

OKirala Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076824959)
konu baltalamak istemiyorum yanlışda anlamayın beni e-devlet üzerinden başvuru yaptım 3 gün içerisinde tüm aileme kod geldi tekrar başvuru denediniz mi?

Alıntı:

Senyigit Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1076824980)
e-devlet üzerinden başvuru yaptım 4 kişilik ailem için. Çok değil 3 gün sonra 20 adet maske ptt kargo ile adresime ulaştı. Sorgusuz sualsiz.

Arkadaşlar il bazlı öncelik tanındı bunu bilmiyormusunuz ?
İstanbul ile erzincan bir değil vaka sayısına göre öncelik verildi.
Size çıkmış olabilir ama şuan maskesiz insan sayısı inanılmaz yüksek.

Minorphobia 22-04-2020 18:43:43

hocam işin garibi pttden başvurusunu yaptığım 4 aile ferdi için 20 adet maskem geldi harici annem ve kendim için edevletten başvuru yapmıştık 1. seferde annemin kodu geldi gitti eczaneden aldı ben 2. başvurumda kod geldi pttden maskeler geldi diye gidip almadım, biraz şanssızsınız sanırım

Bonarous 22-04-2020 18:45:58

Hem PTT'den hem e-devletten başvurdum, eczaneye de gidip sordum ne sms geldi ne eczane maske verdi. Sağdan soldan edindiğim maskeleri yıkayıp tekrar tekrar kullanıyorum.

Himen32 22-04-2020 18:46:02

Eczaneden alabiliyorsun.

Insight 22-04-2020 18:47:42

2 eczaneye gittik maalesef yok. Ya eczanecilerin işine gelmiyor ya da başka bişey var.

hhekimoglu67 22-04-2020 18:48:38

Sistemi çözememekle beraber bende maskelerimi aldım.
E-devletten eşim ve kendim için başvuru yaptım ona SMS geldi ezcaneden aldı, bana PTT Kargo getirdi. Çözemediğim olay aynı başvuruyu yaptık PTT Kargo bana getirdi ona getirmedi.
İkamet İstanbul

globaltr 22-04-2020 18:48:44


Soundblast 22-04-2020 18:49:44

Devletin verdigi maskeler bi ise yaramiyor. Bi faydasida yok. Bosuna almak icin ugrasmayin. O kadar dandik ki nefes aldiginizda herseyi icinize cekiyosunuz zaten. Hem alsanizda 5 tane neyinize yetecek. Bi disari cik gel atacaksiniz cope. Evde kendiniz bezden maske yapin. Emin olun o verdiklerinden daha fazla korur sizleri. Eve geldiginizde kaynamis suya birakin 10 dk dezenfekte edin. sonrasinda sabunla yikayin 30 sn. Kurutun tekrar kullanin. En mantiklisi bu.

Devletimizin kalite maskeleri yurt disina gondermek gibi daha onemli isleri var. onlari boyle seylerle mesgul etmeyelim.

KR@LKSK 22-04-2020 18:51:04

Bu epttavm sitesi açıldığı gibi form doldurdum, orası kapandı edevlet açıldı orası da açıldığı gibi form doldurdum. 2 gün önce kod geldi. Fakat şimdide hiçbir eczanede kod yok. Böyle yapacaklarına fiyata üst limit belirleselerdi gidip paramızla alsaydık. Atıyorum 1 maske 1 lira gibi bir fiyat. Şuan herşey için maske gerekiyor ama ortada maske yok. Bu olaylar olmadan önce internetten 3-5 maske almasaydık şuan hiç maskemiz yoktu.

wassup 22-04-2020 18:57:30

Evde 2 kişiyiz 5 nisanda başvuru yaptım maske için 14 nisanda birimizin adına kod geldi bugün ayın 22 si benim adıma daha kod gelmemiş durumda.

Gelen kodla birlikte ayın 15 inden bugüne kadar (hafta sonları hariç) her gün yakın çevremizde bulunan 4 eczaneyi de dolaştık ancak ne hikmetse her gidişimizde maskeler tükenmiş oluyor :)

Bu arada kodu falan devreye sokmadan 2-3 defa ısrarlı şekilde sorarsanız bir anda tezgahın altından sihirli bir maske kutusu beliriyor ve tanesi 5 liradan maske alabiliyorsunuz o eczanelerden :)

Kısacası kodu almak ayrı dert (17 gündür bekliyorum) kodu aldıktan sonra ücretsiz maske alabilmek ayrı dert olayın neresinden tutarsan elinde kalıyor.

Milano 22-04-2020 19:00:39

Saçma sapan bir sistem var. Elbette bizde değil suç. Aynı anda bana anneme ve babama başvurdum. 1 hafta sürdü sanırım mesajların gelmesi. İlk bana geldi. Ya aynı gece ya da ertesi gün tam hatırlamıyorum anneme geldi. Babama hala gelmedi ki biz maskeleri alalı 1 hafta oldu neredeyse.

Yahu bırak bari paramızla alalım niye engel oluyorsun bize. De ki 1,75 TL üstüne satanı yakarım bitti gitti işte. Almak isteyen alsın alamayana da sen yolla herkes rahatlasın.

Not: SMS gelmeyenlere TC ile vermiyorlar. Babam için denedim dün vermediler.

mrduck 22-04-2020 19:04:04

Bizede gelmedi

FSahin 22-04-2020 19:06:31

3 haftadır her pazartesi günü başvuruyorum ancak maske filan gelmiyor. "Hayat eve sığar" uygulamasından bakıyorum en riskli bölgede olduğumu gösteriyor. Ancak maalesef maske filan gönderdikleri yok. Eczaneye gidiyorsun böyle böyle bir şey varmış diyorsun TC ile alınıyormuş diyorsun yok bize öyle bir bilgi verilmedi diyorlar. Saçma sapan sistemde boğuluyoruz.

Dursun05 23-04-2020 02:48:04

Ben de 10 gün oldu herhalde hala bekliyorum maskelerin gelmesini. Tekrar basvuru yaptım simdi.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:32:56.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.