R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   R10 Rank ve R1O+LİKE (https://www.r10.net/off-topic/2196830-r10-rank-ve-r1olike.html)

Clipper34 18-12-2019 15:15:15

R10 Rank ve R1O+LİKE
 
Arkadaşlar R10 Rank ve R1O+LİKE nedir? Neyi ifade eder ne işe yarar, bilen varmı :)

NeMerak 18-12-2019 15:16:30

Rank yorum sayın arttıkça artıyor. R10+'nın ne işe yaradığı hakkında bir bilgim yok.

hibravez 18-12-2019 15:16:36

R10 Rank mesaj sayısının toplamına göre,
R10+ konularda verilen R10+ toplamına göre belirleniyor. Sadece konu sahibi atılan cevaplara yararlı ise R10+ atıyor

İkisinin de şuan için bir artısı yok :)

Eyupoglu 18-12-2019 15:17:29

Şeytan icadı hep bunlar.

HazarHizmet 18-12-2019 15:17:47

+like eski +rep gibi bir şey
O değilde 2012-13 de kalkan şu rep hani geri gelecekti ne oldu o?

ihtiy4r 18-12-2019 15:18:22

rank ;
0 rankı = 50 mesaj
1 rankı = 100 mesaj
2 sankı = 250 mesaj
3 rankı = 500 mesaj
4 rankı = 1000 mesaj
5 rankı = 2000 mesaj
6 rankı = 3000 mesaj
7 rankı = 4000 mesaj
8 rankı = 5000 mesaj
9 rankı = 7000 mesaj
10 rankı = 10000 mesaj

ZyDn 18-12-2019 15:19:40

Alıntı:

Eyupoglu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1075933585)
Şeytan icadı hep bunlar.


+++

Clipper34 18-12-2019 15:19:41

Alıntı:

hibravez Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1075933580)
R10 Rank mesaj sayısının toplamına göre,
R10+ konularda verilen R10+ toplamına göre belirleniyor. Sadece konu sahibi atılan cevaplara yararlı ise R10+ atıyor

İkisinin de şuan için bir artısı yok :)

r10+ verince sadece yorum yazan kişiyemi bildirim gidiyor. başka bi olayı yokmu illaki vardır ya :)

Vindicta 18-12-2019 15:22:41

Alıntı:

Clipper34 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1075933602)
r10+ verince sadece yorum yazan kişiyemi bildirim gidiyor. başka bi olayı yokmu illaki vardır ya :)

Yok hocam. Siz şuan konu sahibi olduğunuz için bu yorumun sağ altında r10+ yazıyor olacaktır. Ona basın iyice test edelim aklınızdaki soru işaretleri gitsin :D

hibravez 18-12-2019 15:23:29

Alıntı:

Clipper34 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1075933602)
r10+ verince sadece yorum yazan kişiyemi bildirim gidiyor. başka bi olayı yokmu illaki vardır ya :)

Aynen hocam sadece yorum yapan kişiye bildirim gidiyor. Çıkma amacı bu değildi tabi eski konulara baktığımda;

Örneğin PHP kategorisinde birisi yardım konusu açıyor, başka biri gelip yardım ediyor ve konu sahibi yardım ettiği için R10+ atıyor.

İlerleyen günlerde PHP'de işi olan, yardıma ihtiyacı olan birisi atılan R10+ sayısına göre o kategoride en çok yardım eden/söz edebilen yani en çok R10+ alan kişiye iş veriyor.


Asıl çıkış amacı buymuş. Tutmamış sanırım şuan bir özelliği yok diye biliyorum


Edit: Buraya tıklayarak r10+ verilerine bakabilirsiniz

Clipper34 18-12-2019 15:26:22

Alıntı:

hibravez Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1075933616)
Aynen hocam sadece yorum yapan kişiye bildirim gidiyor. Çıkma amacı bu değildi tabi eski konulara baktığımda;

Örneğin PHP kategorisinde birisi yardım konusu açıyor, başka biri gelip yardım ediyor ve konu sahibi yardım ettiği için R10+ atıyor.

İlerleyen günlerde PHP'de işi olan, yardıma ihtiyacı olan birisi atılan R10+ sayısına göre o kategoride en çok yardım eden/söz edebilen yani en çok R10+ alan kişiye iş veriyor.


Asıl çıkış amacı buymuş. Tutmamış sanırım şuan bir özelliği yok diye biliyorum

eyvallah hocam.
bi r10+ yı hakkettin, verdim gitti :)

adibelli 18-12-2019 15:28:54

Rank bildiğimiz her forumda olan üye seviye sistemi,mesaj sayısına göre rütbe diyebiliriz.
Like için de aşağıdaki konuyu inceleyebilirsiniz.
https://www.r10.net/forumda/1148086-r10-like.html

hibravez 18-12-2019 15:29:11

Alıntı:

Clipper34 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1075933635)
eyvallah hocam.
bi r10+ yı hakkettin, verdim gitti :)

Gerek yoktu ama sağolun hocam :) Bir şeyler aktarabildiysem ne mutlu bana :)

Clipper34 18-12-2019 15:36:22

Alıntı:

adibelli Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1075933646)
Rank bildiğimiz her forumda olan üye seviye sistemi,mesaj sayısına göre rütbe diyebiliriz.
Like için de aşağıdaki konuyu inceleyebilirsiniz.
https://www.r10.net/forumda/1148086-r10-like.html

eyvallah hocam nokta atışı oldu senin yorumunda.
sende bi r10+ like yi hakettin verdim :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:07:11.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.