![]() |
R10'da neden reklam az? Bazı kategorilerde reklamlı 20 konu felan var, arttırın biraz bunu 60-70 yapın "Son açılan konularda" bi reklam çıkıyor sadece. israftır bu. sadece son açılan reklam konuları çıksın Premium üyelik zorunlu olsun, konu açma paralı olsun. madem kalite var,bari ucuza olmasın. popunder ve splash reklam neden mevcut değil anlamıyorum. muhteşem gelir getirir onlar. R10 Reklam yönetimine getirin beni, 1 ayda geliri 20 kat arttırmazsam adam değilim. |
Beğenmiyorsan çıkış yapıp bir daha girmeyebilirsin:) |
R10 Yönetimi: Biz bunu niye düşünemedik. İnsanları mutlu etmek çok zor az reklam olur laf ederler çok reklam olur laf ederler. |
Alıntı:
|
|
Alıntı:
|
Premium alınca reklamlar kalkıyor mu acaba? |
Sen daha iyisini yap kardeş. Aç r10 gibi platform, ulaş bu kitleye, yok ben para kazanmak istemiyorum de koyma reklam. Niye zorluyorsun ki. |
DonanımHaber'e git her pixelleri reklam 😂 |
|
Alıntı:
|
Reklamlar olmasaydı şu an burada toplanamazdık... |
Bence reklamlar abartılı seviyede ve rahatız edici değil tam kıvamında. Diğer popüler forumlarda reklamlardan konu okunmuyor. |
senin düşüncen bence reklamın içine siteyi koymak gibi bir şey olur :) |
Ekmek yedigi yeri taslayanlara uyuz oluyorum. Eski uye olcak bide hic yakistiramadim. Konuyu begenenlerde konuyu acanlar kadar suclu bence. |
Alıntı:
KRALSIN @Coskun; Teşekkürler sizlerle forum daha güzel |
|
Eleştiri şekli yanlış ama hemen banlanması da yanlış bence. Forumda eleştiri yapmak çok zor gibime geliyor benim. |
Reklamlar hayatımızın her yerinde ve çok baymıyor mu sizce de ? Ben telefondan youtube da video izlerken 25 dakikalık videoda 8-16 arası reklam izliyorum ve telefonu kırasım geliyor. Adam da çıkmış burada neden reklam az diyor.. |
Alıntı:
Ayrıca reklamlar diğer platformlarla kıyaslanınca fazla değil. Bu durumda biraz empati kurmak gerekiyor. Yapılan bir yatırım var bu forum için ve ister istemez zarar edilmek istenmiyor. Ayrıca reklamların bu kadar göze batmasının sebebi sanırım yapılan değişikliklerin tek seferde yapılması. Eğer zamana yayılarak yapılmış olsaydı bu kadar göze batmazdı diye düşünüyorum. Bazı arkadaşlar konuyu açan arkadaşı eleştirmiş. Üslubu yanlış olabilir daha güzel bir şekilde rahatsızlığını dile getirebilirdi. Fakat unutmamalıyız ki bir şeyleri eleştirmezsek eğer ortada bir hata varsa bu düzelmez. Evet hepimiz bu forumu seviyoruz, buradan ekmek yiyoruz ama eleştiren kişilerin de fikirlerine saygı duyulması gerekiyor. Herkesin doğrusu, görüşü farkı olabilir. Burada önemli olan şey saygı ve üslup olmalı. |
Eleştiriler bu ortamı geliştirmek için yapılıyor.Beğenmiyorsan git mantığını doğru bulmuyorum. Burdaki üyeler bu foruma muhtaçtır, bu forum da üyelerine. |
Bu kitle +sunucu+güvenlik + yazılım +ekip bu çarkın dönmesi için ideal seviyede reklamlar ne olaydı adense kuruş hesabımı yapaydı |
Alıntı:
R10u yönetmek kolay değil binlerce kişi evini buradan geçindiriyor. Buradan evlenen, evini alan, arabasını alan, ailesine bakan, borçlarını ödeyen vb çok fazla kişi var. O yüzden boyle dalga geçer gibi konu açanlara taviz veremeyiz. Kimse kusura bakmasın burası oyun parkı yada oyun salonu değil ülkemizde sağlam isimlerin yetişmesinde ciddi etkisi olan büyük bir platform. |
Alıntı:
Sizin orası R10 değildir :) |
Reklamlarından rahatsız olmadığım nadir sitelerden birisi R10. Ayrıca her üyeye imzasında gerek yazıyla gerekse banner ile reklam imkanı tanıyor. Bazı bölümlerde baştan aşağı sponsor konuları oluyor bu yüzden rahatsızlık duyan olabilir. |
Alıntı:
|
" Bazı kategorilerde reklamlı 20 konu felan var " Bunu fazlasıya doğru buluyorum ve bu konuda yönetimi kendimce tavsif etmiyorum ama aynı zamanda onlarada hak veriyorum. Sonuç itibariyle bir gelir kaynagıdır. Ama keşke daha düzgün bir yazıyla fikrinizi beyan etseydiniz. |
her ne kadar reklamlarin cogu ilgi cekici olsa da, ben adblocker i mi kullanir gecerim. R10 u sade seviyorum, bannerlari engelliyorum sponsor reklamlarda rahatsiz edici degil zaten. G erci webmaster arkadas css leri degistiriyor ve reklamlar yine cikiyor ama yine engelleyebiliyoruz sonucta :) |
Yönetimden haksız yere ban yersin şikayet edersin anlarım da bir webmaster forumunda popup olmayan reklamlardan şikayetçi olmanın izahati yok. Bu forumdaki üyelerin çooğunluğu, belki de %90ı bannerlardan reklamdan geçim sağlıyor. Ben az bile buluyorum reklamları. Bazı forumlarda mesajın içine banner reklam koyuyorlar, bannerın hemen altında gönderiyi okuyosun. Eğer konu yönetimi eleştirmekse buradan bende eleştirimi belirteyim. Bazen karşılıklı atışma oluyor, sonra bir üye diğerine iftira atıyor, iftira atılan kişi de haklı olarak ispat etmeyen şerefsizdir diyor ve banı yiyor. Diğer iftira atan üye ise ban yemiyor. Bu gibi ban durumlarında daha dikkatli davranırlarsa iyi olur. |
Adguard kullanıp tek tek engelleyebilirdin, gereksiz bir konu olmuş. Popup reklam olsa haklısın derdim bu arada, dh ekşi vs. saçma sapan popup reklamlarla dolu |
O arkadaşa sormak istiyorum bu forumun giderlerini masraflarını kendi cebindenmi ödüyormus da bu şekilde bir konu açma geregi bulmuş. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:45:37. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.