R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   R10'da neden reklam az? (https://www.r10.net/off-topic/2132294-r10da-neden-reklam-az.html)

GonGo 15-09-2019 21:17:33

R10'da neden reklam az?
 
Bazı kategorilerde reklamlı 20 konu felan var, arttırın biraz bunu 60-70 yapın
"Son açılan konularda" bi reklam çıkıyor sadece. israftır bu. sadece son açılan reklam konuları çıksın
Premium üyelik zorunlu olsun, konu açma paralı olsun. madem kalite var,bari ucuza olmasın.
popunder ve splash reklam neden mevcut değil anlamıyorum. muhteşem gelir getirir onlar.
R10 Reklam yönetimine getirin beni, 1 ayda geliri 20 kat arttırmazsam adam değilim.

rastena 15-09-2019 21:18:11

Beğenmiyorsan çıkış yapıp bir daha girmeyebilirsin:)

enesutku 15-09-2019 21:19:02

R10 Yönetimi: Biz bunu niye düşünemedik.

İnsanları mutlu etmek çok zor az reklam olur laf ederler çok reklam olur laf ederler.

Nerissa 15-09-2019 21:20:26

Alıntı:

FurkanOymak Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1075481984)
Beğenmiyorsan çıkış yapıp bir daha girmeyebilirsin:)

Son günlerde bu cevap da moda oldu. Adam görüşünü belirtiyor. Haklıda bence reklamlara çeki düzen verilmesi lazım

Serhat 15-09-2019 21:20:50


rastena 15-09-2019 21:21:34

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1075482001)
Son günlerde bu cevap da moda oldu. Adam görüşünü belirtiyor. Haklıda bence reklamlara çeki düzen verilmesi lazım

Fikrini beyan edebilir fakat iğneleyici konuşamaz ,zorla tutmuyorlar burada. İsteyen gidebilir , böyle çok reklam var diye ağlamaya gerek yok.

emretanerc 15-09-2019 21:22:48

Premium alınca reklamlar kalkıyor mu acaba?

Typography 15-09-2019 21:23:55

Sen daha iyisini yap kardeş. Aç r10 gibi platform, ulaş bu kitleye, yok ben para kazanmak istemiyorum de koyma reklam. Niye zorluyorsun ki.

ufuk_26 15-09-2019 21:27:56

DonanımHaber'e git her pixelleri reklam 😂

sgcreative 15-09-2019 21:31:20


Coşkun Çetin 15-09-2019 21:32:20

Alıntı:

GonGo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1075481978)
Bazı kategorilerde reklamlı 20 konu felan var, arttırın biraz bunu 60-70 yapın
"Son açılan konularda" bi reklam çıkıyor sadece. israftır bu. sadece son açılan reklam konuları çıksın
Premium üyelik zorunlu olsun, konu açma paralı olsun. madem kalite var,bari ucuza olmasın.
popunder ve splash reklam neden mevcut değil anlamıyorum. muhteşem gelir getirir onlar.
R10 Reklam yönetimine getirin beni, 1 ayda geliri 20 kat arttırmazsam adam değilim.

Artık uzun bir süre reklamları dert etmenize gerek kalmadı. Böyle saçma bir konu, böyle mantık olamaz.

WebPerformans 15-09-2019 21:33:20

Reklamlar olmasaydı şu an burada toplanamazdık...

Webbaz 15-09-2019 21:35:58

Bence reklamlar abartılı seviyede ve rahatız edici değil tam kıvamında.
Diğer popüler forumlarda reklamlardan konu okunmuyor.

dandanakan01 15-09-2019 21:36:51

senin düşüncen bence reklamın içine siteyi koymak gibi bir şey olur :)

bilgicinitr 15-09-2019 21:39:38

Ekmek yedigi yeri taslayanlara uyuz oluyorum. Eski uye olcak bide hic yakistiramadim. Konuyu begenenlerde konuyu acanlar kadar suclu bence.

OsFaDigital 15-09-2019 21:53:05

Alıntı:

Coskun Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1075482055)
Artık uzun bir süre reklamları dert etmenize gerek kalmadı. Böyle saçma bir konu, böyle mantık olamaz.


KRALSIN @Coskun; Teşekkürler sizlerle forum daha güzel

chnyrdkl 15-09-2019 21:56:20

Reklam insanı bunaltıyor. @Coskun;abi kralsin 😎
@Sikayet;beyin bu konuda mesaj yazmasını bekledim valla.

kertenkele01 15-09-2019 22:02:03

Eleştiri şekli yanlış ama hemen banlanması da yanlış bence. Forumda eleştiri yapmak çok zor gibime geliyor benim.

angelicmoon 15-09-2019 22:21:32

Reklamlar hayatımızın her yerinde ve çok baymıyor mu sizce de ? Ben telefondan youtube da video izlerken 25 dakikalık videoda 8-16 arası reklam izliyorum ve telefonu kırasım geliyor. Adam da çıkmış burada neden reklam az diyor..

gurh4n 15-09-2019 22:40:07

Alıntı:

angelicmoon Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1075482305)
Reklamlar hayatımızın her yerinde ve çok baymıyor mu sizce de ? Ben telefondan youtube da video izlerken 25 dakikalık videoda 8-16 arası reklam izliyorum ve telefonu kırasım geliyor. Adam da çıkmış burada neden reklam az diyor..

Arkadaş ironi yapmıştı ama neyse...

Ayrıca reklamlar diğer platformlarla kıyaslanınca fazla değil. Bu durumda biraz empati kurmak gerekiyor. Yapılan bir yatırım var bu forum için ve ister istemez zarar edilmek istenmiyor. Ayrıca reklamların bu kadar göze batmasının sebebi sanırım yapılan değişikliklerin tek seferde yapılması. Eğer zamana yayılarak yapılmış olsaydı bu kadar göze batmazdı diye düşünüyorum.

Bazı arkadaşlar konuyu açan arkadaşı eleştirmiş. Üslubu yanlış olabilir daha güzel bir şekilde rahatsızlığını dile getirebilirdi. Fakat unutmamalıyız ki bir şeyleri eleştirmezsek eğer ortada bir hata varsa bu düzelmez. Evet hepimiz bu forumu seviyoruz, buradan ekmek yiyoruz ama eleştiren kişilerin de fikirlerine saygı duyulması gerekiyor. Herkesin doğrusu, görüşü farkı olabilir. Burada önemli olan şey saygı ve üslup olmalı.

BLev 16-09-2019 00:12:34

Eleştiriler bu ortamı geliştirmek için yapılıyor.Beğenmiyorsan git mantığını doğru bulmuyorum. Burdaki üyeler bu foruma muhtaçtır, bu forum da üyelerine.

Umutsuz78 16-09-2019 00:31:03

Bu kitle +sunucu+güvenlik + yazılım +ekip bu çarkın dönmesi için ideal seviyede reklamlar ne olaydı adense kuruş hesabımı yapaydı

Coşkun Çetin 16-09-2019 08:01:11

Alıntı:

BLev Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1075482811)
Eleştiriler bu ortamı geliştirmek için yapılıyor.Beğenmiyorsan git mantığını doğru bulmuyorum. Burdaki üyeler bu foruma muhtaçtır, bu forum da üyelerine.

Sizde eleştirdiniz mesela size beğenmiyorsan git demiyoruz. Tek eleştiren kişi bu arkadaş değil. Eleştiri dalga geçmeden düzgün yapılırsa ciddiye alınıp değerlendirilebilir ki geçenlerde bir kişi yönetim ile ilgili şikayette bulundu yazısı doğru ve düzgündü saygı duyup eleştiriye hak verdikten hemen sonra moderatör arkadaşlarla toplantı gerçekleştirip o sorunu dile getirdim.

R10’u yönetmek kolay değil binlerce kişi evini buradan geçindiriyor. Buradan evlenen, evini alan, arabasını alan, ailesine bakan, borçlarını ödeyen vb çok fazla kişi var. O yüzden boyle dalga geçer gibi konu açanlara taviz veremeyiz. Kimse kusura bakmasın burası oyun parkı yada oyun salonu değil ülkemizde sağlam isimlerin yetişmesinde ciddi etkisi olan büyük bir platform.

Coşkun Çetin 16-09-2019 09:23:19

Alıntı:

EdgeBear Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1075483711)
Haklısınız da, bir site sahibi olarak duruma en üstten tepki vermeniz biraz ilginç olmuş bizlerce.
Örnek vermek gerekirse benim de 2 milyon+ üyeli platformum var, platform içerisinde kendi platformumu karalayanlar dahi var.
Lakin ben site sahibi olarak cezalandırma yapmıyorum, farklı görüşler veya farklı tepkiler her yerden gelebilir.
Burada da bir konu açılmış ve reklam var denilmiş.
Asıl nokta şu, karşı tarafın üslubu yanlış olabilir, ama anlattığı bir geribildirim var.
Platform sahipleri olarak geribildirimleri dikkate almamız ve değer vermemiz gerekir, asıl anlatılmak istenen şeyleri anlamamız gerekir.
Burada takınılacak şey bence üslup olmamalı, sonuçta büyük platformlar yöneten bireyler isek eğer ben de siz de bu tip şeylerde üsluba değil de konuya odaklanmamız gerekir.
Çünkü bu platformu kullanan her kullanıcı belki birbirinden bağımsız milyon tane farklılıkta yaşam tarzına sahip.
Dediğim gibi büyük işler yaparken asıl nokta üsluba bakmak değil, anlatılana/geribildirimlere odaklanmaktır.
Her ne kadar üslup kötü dahi olsa konuya yönetim olarak yardımcı veya açıklayıcı bir yorum yazıp konu kilitlenebilirdi.

Demek isterdim ki;

Amma velakin; Türkiye'de kimse iyi dilden anlamaz. :D


Sizin orası R10 değildir :)

cmaffiliate 16-09-2019 10:26:31

Reklamlarından rahatsız olmadığım nadir sitelerden birisi R10. Ayrıca her üyeye imzasında gerek yazıyla gerekse banner ile reklam imkanı tanıyor. Bazı bölümlerde baştan aşağı sponsor konuları oluyor bu yüzden rahatsızlık duyan olabilir.

afili_filinta 16-09-2019 12:36:00

Alıntı:

GonGo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1075481978)
Bazı kategorilerde reklamlı 20 konu felan var, arttırın biraz bunu 60-70 yapın
"Son açılan konularda" bi reklam çıkıyor sadece. israftır bu. sadece son açılan reklam konuları çıksın
Premium üyelik zorunlu olsun, konu açma paralı olsun. madem kalite var,bari ucuza olmasın.
popunder ve splash reklam neden mevcut değil anlamıyorum. muhteşem gelir getirir onlar.
R10 Reklam yönetimine getirin beni, 1 ayda geliri 20 kat arttırmazsam adam değilim.

Coşkun Sen Misin ?

Yesilmen 16-09-2019 12:59:36

" Bazı kategorilerde reklamlı 20 konu felan var "
Bunu fazlasıya doğru buluyorum ve bu konuda yönetimi kendimce tavsif etmiyorum ama aynı zamanda onlarada hak veriyorum. Sonuç itibariyle bir gelir kaynagıdır. Ama keşke daha düzgün bir yazıyla fikrinizi beyan etseydiniz.

entriko 16-09-2019 16:45:16

her ne kadar reklamlarin cogu ilgi cekici olsa da, ben adblocker i mi kullanir gecerim.
R10 u sade seviyorum, bannerlari engelliyorum sponsor reklamlarda rahatsiz edici degil zaten. G
erci webmaster arkadas css leri degistiriyor ve reklamlar yine cikiyor ama yine engelleyebiliyoruz sonucta :)

mtnyvz 17-09-2019 06:52:41

Yönetimden haksız yere ban yersin şikayet edersin anlarım da bir webmaster forumunda popup olmayan reklamlardan şikayetçi olmanın izahati yok.
Bu forumdaki üyelerin çooğunluğu, belki de %90ı bannerlardan reklamdan geçim sağlıyor.
Ben az bile buluyorum reklamları.
Bazı forumlarda mesajın içine banner reklam koyuyorlar, bannerın hemen altında gönderiyi okuyosun.

Eğer konu yönetimi eleştirmekse buradan bende eleştirimi belirteyim.
Bazen karşılıklı atışma oluyor, sonra bir üye diğerine iftira atıyor, iftira atılan kişi de haklı olarak ispat etmeyen şerefsizdir diyor ve banı yiyor. Diğer iftira atan üye ise ban yemiyor.
Bu gibi ban durumlarında daha dikkatli davranırlarsa iyi olur.

LordHaseky 17-09-2019 08:13:20

Adguard kullanıp tek tek engelleyebilirdin, gereksiz bir konu olmuş. Popup reklam olsa haklısın derdim bu arada, dh ekşi vs. saçma sapan popup reklamlarla dolu

dikine_solucan 17-09-2019 09:18:40

O arkadaşa sormak istiyorum bu forumun giderlerini masraflarını kendi cebindenmi ödüyormus da bu şekilde bir konu açma geregi bulmuş.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:45:37.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.