![]() |
Hayatımda İlk Defa Çalışıyorum Aslında ilk defa demek saçma olur, forumda, internette kaç kişiyle ticaret yaptım hala da devam ediyorum, işimi yaptığım alan her zaman bilgisayarım oldu. Ya bir site sattım ya da bir hizmet sattım ama her türlü tek çalışma alanım bilgisayarım oldu. Foruma geldiğimde 15 yaşımdaydım, ondan önce diğer wm forumlarında ticaretimi yaptım, aslında 13 yaşımdan beri bir şeyler yapıyodum, bugün 19 yaşımdayım ve 3 gündür kasiyer olarak çalışıyorum. Work and Travel ile Amerika'ya geldim ve burada, sahildeki bir fast food dükkanında kasiyerim. Burger King gibi bir yer değil. Şansıma iş verenlerim Türk. İlk defa ama ilk defa böyle çalıştım, hiç berberde falan çalışmamıştım. Paramı bu şekilde de kazanmak beni mutlu ediyor açıkçası. Ama gerçekten asgari ücretle çalışıp günde 6-12 saat civarı çalışan tüm emektarlara helal olsun, gerçekten zor bir şeymiş. Bunu öğrendim. 6 saat boyunca hiç boş durmuyorum, hep koşuşturma, hep sipariş al, parayı al vs. gerçekten yorucu bir iş. Bu tecrübe bana hayatımın geri kalanı için iyi bir çalışma disiplini edindirdi. 3 ay sonra döndüğümde R10'daki tüm konularımı vs. en baştan gözden geçirip, tüm sitelerimi düzenleyip satışa hazır hale getirip şahıs şirketi açılımıyla bir sonraki seviyeye çıkaracağım. Okuduğunuz için teşekkürler :) Work and travel hakkında bilgi almak isteyenler için: |
Berber ile fast food kısmını anlayamadım. |
herşey bir tecrübedir |
Alıntı:
Siz kurumsallar zenginsiniz bilmezsiniz, bizi güccüğügene(küçükken) berbere çırak olalım diye gönderirlerdi. Böyüyünce de işsizlikten falan burgerlerde rahat iş bulunuyor diye oralara girdik. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Work And Travella gidip 2 iş yapanlar var bide, sabah vardiyaya girip, sabah 08:00-16:00 çıkıp ikinci vardiyaya yetişip farklı bir iş yerinde tabi 18:00-24:00(02:00) çalışanlarda var. Oraya gitmişken tavsiyemdir. Orada 1 ay çalışman bu söylediğim çift iş ile burda 4-6 ay asgari ücretle tek iş çalışmana bedel. Ona göre :D Eylül sonuna kadar 4 ayını full çalışarak gecir, Türkiye'de 12-18 ay çalışmış parasını kazanmış olacaksın. |
Alıntı:
|
Hocam aynı şekilde ilerliyoruz :D ben de bu salı a101de başladım ise aynı sizin gibi bilgisayar başında forumda yaptığım ticaret ile kazanirdim. İşten yorulmuyorum kesinlikle, insanlara yardım etmek de çok güzel fakat bazı insanların hareketlerini, iki yüzlülüklerini, yapmaya çalıştıkları haksızlıklari görünce insan bir iğreniyor. ( Müşteriler degil, çalışma arkadaşları vb. Bu arada work and travel nasıl gittiniz ne kadar ücret ödediniz nerede kalıyorsunuz |
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
Güzel nasihatiniz için forumdaki ufak arkadaşlar adına ben teşekkür ederim, ders almaları kendi faydalarına... Alıntı:
Arkadaş orada aradaki bağlantıyı kuramamış onu bu şekilde belirttim. Demogojiyi gerektiren bir durum yok. |
Alıntı:
27 yaş ne güzeldir hocam heyecanı coşkusu çok başkadır Keşke buraya ya abi kusura bakma yazabilseydim. Ama yaş 40 ı geçince yazamıyorsun :) |
Alıntı:
Dün mezun olup bugün işe başlamadım yani :) Saygılarımla |
Alıntı:
|
Hayatında başarılar helal olsun |
Alıntı:
|
Yabancilarla calissan 2 kat daha fazla kazanirsin |
Alıntı:
40 saat haftalik verdikleri surece problem yok. |
Work and travel'a gidildiğinde. gitmek için harcanan masrafın fazlasının kazanıldığı söyleniyor hep. Bu konudaki fikirlerini alabilir miyim? |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:52:34. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.