R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   iPhone XS Max, P20 Pro’nun gerisinde kaldı (https://www.r10.net/off-topic/1924729-iphone-xs-max-p20-pro-inun-gerisinde-kaldi.html)

MakayWeb 04-10-2018 11:19:21

iPhone XS Max, P20 Pro’nun gerisinde kaldı
 
DxOMark’ın kamera karşılaştırmasında, iPhone XS Max, Huawei P20 Pro'nun arkasında ikinci sırada yer aldı.

https://www.teknocum.com/wp-content/...er-750x460.png

Pro kameralar ve telefonlar için görüntü kalitesini kıyaslayan DxOMark şirketi, iPhone XS Max ürününü adım adım teste soktu. Şirketten yapılan açıklamaya göre sonuçlar şu şekilde çıktı: “Apple hayranlık uyandıran bir performans sergiledi, ancak ilk etapta Huawei P20 Pro’yı geçemedi. Toplam 105 puanla Huawei P20 Pro’nun dört puan arkasında yer aldı.”

KAYNAK: https://www.teknocum.com/apple/iphon...nde-kaldi.html

teknoft 04-10-2018 11:20:59

Test bi kenara da 17 bin TL ye telefon mu alinir?

MakayWeb 04-10-2018 11:31:17

Alıntı:

teknoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073941247)
Test bi kenara da 17 bin TL ye telefon mu alinir?

Kesinlikle ve bu dönemde!

HalitBey 04-10-2018 11:37:29

17 bin hayırdır ne alıyoruz

FSahin 04-10-2018 11:53:00

Alıntı:

teknoft Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073941247)
Test bi kenara da 17 bin TL ye telefon mu alinir?

17 Bin TL olduğu açıklandı mı?

teknoft 04-10-2018 19:47:42

Alıntı:

FSahin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073941361)
17 Bin TL olduğu açıklandı mı?

Turkiye satis fiyati henuz aciklanmadi.

1100$ amerika satış fiyatı.
%18 kdv
%25 ötv
+
gumruk

12-13 bin lira seviyesinde.
10 bine yurtdışı kayıtsız olarak satılan yerler var.

17 değil 10 da olsa bence yine değmez.
Edit: telefon icin o kadar para harcamak mantikli gelmiyor bana en azindan.

SEOPro 04-10-2018 19:52:32

Memlekette enayi (bize göre) var olduğu sürece alınır arkadaşım.
Ne demişler zengin yine zengin fakir yine fakir

aksamci 04-10-2018 19:53:58

P20 Pro çok iyi diyorlar 17 ne alıyoruz yaa

t4ko 05-10-2018 16:26:37

Türkiye'de binlerce zengin insan var ve inanın ki hepsinin elinde yakında bu cihazdan olur. 17 bin TL'yi yemeğe veren insanlar için bu telefon çerez parası

Coffee 06-10-2018 02:15:36

Her IPhone modeli ciktiginda bir adet esime, plus modelinden bir tane de kendime siparis ederim.
Bu sefer esime XS siparis ettim ama kendime XS Max edemedim.
Yakin bir arkadasim P20 kullaniyor, IPhone X'lere acik ara fark atiyor.
Ben de mecburen simdi Huawei Mate20'nin cikmasini bekliyorum, sanirim onu alacagim.

P.S.: Telefonlari 1Euro'ya alabiliyorum, zaten kurumsal bir hat kullanip aylik 100Euro civarinda telefon parasi ödedigimden, benim tarifemde telefonlar 1Euro.
Parayla satin alacak olsam almazdim. Hatta sunu da ekleyelim YTD ;)

Yesil SEO 06-10-2018 02:34:03

Huawei P Smart kullanıyorum ve berbat bir telefon. Hiçbir yerde çekmiyor.
Samsung candır...


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:51:05.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.