R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Kedim İp Yutmuş (https://www.r10.net/off-topic/1834018-kedim-ip-yutmus.html)

fascinating 20-03-2018 10:33:23

Kedim İp Yutmuş
 
Merhaba arkadaşlar, kedim 3 gündür kusuyordu. Veterinere götürdüm ve ip yuttuğunu söyledi. İp de diline dolanmış, bağırsağa kadar gitmiş. Bağırsakta kan akışını engelliyormuş. Akordiyon olma durumu varmış ve 100% ameliyat olması gerekiyormuş. Şu fotoğrafı attı. Güvenmeli miyim? Emin olamadım. Sonuçta basit bir ip bu eritmez mi dilinden koparsak mideden atmaz mı anlayamadım :S

https://resmim.net/f/l4g1Zv.jpeg

bettor 20-03-2018 10:34:42

Geçmiş olsun, sakıncalı bir durum olabilir. Bir kaç farklı veterinerle görüşüp karar verin bence.

Mutlubiter 20-03-2018 10:38:11

Kötü olmuş geçmiş olsun. Arkadaşın dediği gibi bir kaç yere daha gösterin öyle karar verin bence.

CanYıldırım 20-03-2018 10:39:34

ciddi bir şey gibi duruyor, farklı bir veterinere götürün hocam. konudan emin olmadan hareket etmeyin..

oztuncla 20-03-2018 10:42:05

gün içerisinde acil bir kaç farklı veterinere götürün hemen baktırın derim, yazıktır hayvan acı çekiyordur muhtemelen,

RealGrup 20-03-2018 10:51:16

Hocam kusma ve dışkı ile atmıyorsa durumu ciddi , muhakkak bir vet. daha danışıp beklemeden tedavi ettirmenizi öneririm. Sizi korkutmak amacı ile söylemiyorum, 2 yıl öncesinde aynı durumu yaşadık. Kedimiz ipi yutalı bayağı olmuştu ve en az 40 cm ip yutmuş olduğunu tahmin ediyorduk, zaman geçtikçe vücut ısısı düşmeye başladığında anladık ki geç kaldık. Vet. götürdüğümüz de acil olarak ameliyata aldı ama ameliyat sonrası 3,4 saat sonra yaşamını yitirdi. İp dolandığından kan akışını kesip büyük tahribatlara yol açıyor.

İnşallah sıkıntısız atlatırsınız...

SARI 20-03-2018 11:24:08

Doktora inanmayıp burdaki insanlaramı soruyorsun..hayvan ölecek ne bekliyorsun...

RealGrup 20-03-2018 11:26:51

Alıntı:

SARI Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073292529)
Doktora inanmayıp burdaki insanlaramı soruyorsun..hayvan ölecek ne bekliyorsun...

Hocam bazı kendini veteriner sanan arkadaşlar para koparmak için sağlam hayvanı bile ameliyat ediyor, büyük ihtimal de arkadaşın aklında soru işareti var ki sordu. Akıl almak kötü değil bırakın sorsun gün kaybetmez

SARI 20-03-2018 11:33:13

Hocam baska vetenirere de sorarsın.ayrıca veteriner dediğinizi yapmaz.kazancları zaten cok iyidir.tabii içinde çürükleride vardır her işte oldugu gibi....ben de kaç yere soruyorum acil durum oldugunda..acil durumlarda vakit kaybetmemeniz gerek....

radyomevlana 20-03-2018 11:34:46

Hocam veterineri bırakın götürmeyin. İlk başta geçmiş olsun. Bulunduğunuz ilde hayvan hastanesine götürün. Veterinerler pek çözüm olmayabilir onların ilgi alanı başka siz bulunduğunuz ilin hayvan hastanesine götürün. Tanıdıklarımın kedileri vardı veteriner yerine hayvan hastanesine götürdüler. Biraz pahalı olabilir ama sağlık açısından diyorum ki hayvan hastanesi. Googleden aratabilirsiniz atıyorum ben Mersindeyim Mersin hayvan hastanesi diye arattığımız takdirde çıkıyor zaten. Sizde hangi ildeyseniz o ilin hayvan hastanesini bulun götürün. Elinizi çabuk tutun her geçen dakika kediye zarar lütfen durumları bizzat PM olarak istiyorum sizden. Beni haberdar ederseniz sevinirim abicim

FurkanT 20-03-2018 11:40:38

Sakın basit bir ip deyipte müdahalede bulunmayın. Derhal farklı bir veterinere veya hayvan hastanesine götürün.

ATKNU 20-03-2018 17:44:22

Yazık. :(
Geçmiş olsun hocam.

MoonLive 20-03-2018 23:58:19

son durum nedir. iyi bir doktor baksın tatlı kediniz var. inş bir şey olmaz

KebraNegast 21-03-2018 00:11:28

Ankaradasınız sanıyorum, hiç vakit kaybeymeden veterinerlik fakültesine gidin. İp çok uzun ve şuan kediniz yaşam mücadelesi veriyor, LÜTFEN hiç vakit kaybetmeden ya veteriner amaliyat etsin, yada veterinerlik fakültesine götürün.

fascinating 26-03-2018 12:05:04

Yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar. Kızım iyileşti çok şükür. Eskisinden daha neşeli :)
Son durumu şurada açıkladım:
https://sosyal.petlebi.com/soru-ceva...ti-ip-yutmustu

ATKNU 26-03-2018 12:11:57

Alıntı:

fascinating Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1073312745)
Yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar. Kızım iyileşti çok şükür. Eskisinden daha neşeli :)
Son durumu şurada açıkladım:
https://sosyal.petlebi.com/soru-ceva...ti-ip-yutmustu

Gözünüz aydın hocam, geçmiş olsun. Sevindik :)

ilgixcom 26-03-2018 15:36:57

Geçmiş olsun iyileştiğine sevindim, bizde de var 10 yıllık bir kedi, yoğurt kabının içinde çim ekiyoruz yaz kış gidip ordan yiyor, bu gerekliymiş, tabi öyle bir ot bulamayınca ipi yutmuştur, tekrar olmaması için iplere dikkat edelim ve çim toplayıp arada önüne koyalım tabi bildiğimiz düz çim başka zehirli otlar falan karışmamalı, dışardakiler de gözlemlediğim kadarıyla arada yiyorlar çim.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:44:08.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.