![]() |
Bir tavsiye verin lütfen ! Merhaba dostlar, direk özet geçiyorum; Şimdi benim yaklaşık güncel 60bin tl kredi ve kredi kartları borcum var(%80i sağlık harcamaları). Aldığım maaş 3000 TL. Aylık ödemem ise yaklaşık 4000 TL. Bir şekilde ek iş vs. toparlamaya çalışıyorum ama olmuyor. Evliyim ve bir ev geçindirmeye çalışıyorum. Eşimde iş yerinden 1 ay önce ayrıldı. Bu ay ödemelerimde gecikmeler başladı. Kredi notumda düşük ve gecikmelerle iyice düşmeye başladı. Benim tüm borçlarımı tek çatı altında toplamam gerekiyor. Tüm kredi ve kartları kapatmam gerekiyor. Yoksa sonum hiç iyi değil. Psikolojik olarakta çökmüş durumdayım. Bir çıkış yolu arıyorum. Aylık 1500 TL ödeyebileceğim şekilde tek bir kredi bulmam gerekiyor. Daha önce benzer durumda kalmış arkadaşlardan bir öneri veya bilgisi olan dostlardan bilgilendirme rica ediyorum. Satabileceklerimi ilan açarak satışa sundum ama bunlar ancak 1 ay beni rahatlatır. Borç erimiyor çoğalıyor gittikçe. |
@tasarimhizmet; hangi bankada krrediniz ve kartını var hocam ? |
Alıntı:
Hocam Akbank ve Finansbank'ta kredilerim, Akbank ve İşBank'ta kredi kartı borcum mevcut. |
Alıntı:
finansbank ise hocam tekrar kredi yapılandıra bilirsin. mesala diyelim aylık ödediğiniz kredi 2 bin tl ise tekrar yapılandıp taksitlerde ödeme oranını düşüre biliyorlar. durumunuzu belirtip anlata bilirsiniz mesala diye bilirsiniz şuanki ödeme taksitleri beni zorluyor vss taksitlerin yapılandırılmasını istiyorum derseniz yardımcı oluyorlar. hatta mobil cep şube kullanıyorsanız ordan bile kendiniz başvuru yapa bilirsiniz |
Alıntı:
|
hocam Allah sana kolaylık versin çok zor bilirim tavsiye maalesef veremiyorum inşallah düzelir durumun |
Alıntı:
Allah razı olsun umarım düzeltiriz. |
Dün akşam birkaç bankanın genel müdürü ile yazıştım durumumu anlatan mail gönderdim. İçlerinden sadece biri döndü, sabah yardımcısınına arattırdı ve bana yakın bir şubeye yönlendirdi kredi için başvurumu aldılar. Olumlu sonuçlanırmı bilmiyorum ama ilgilendikleri için mutlu oldum. Sanırım pazartesi olumlu veya olumsuz dönerler. Umarım olumlu olurda rahat bir nefes alabilirim. Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi |
Umarım büyük sıkıntılar yaşamadan çözersiniz, her şey dilediğiniz gibi olsun. |
Alıntı:
Teşekkür ederim hocam iyi dilekleriniz için |
Allah kolaylık versin hocam çaresizlik kadar zor birşey yok umarım en kısa sürede atlatabilirsiniz. |
Vakıfbank a gidip durumu anlatın tüm kredi borcunuzu onlar kapatıp borcu kendi üzerine çekiyor ve ona borçlanır olursunuz ödeme konusunun da pazarlığını yapın. Bir tanıdığım bu şekilde kurtulmuştu |
Bir tavsiye verin lütfen ! Bir kaç banka ile görüştüm ancak kredi notum düşük diye vermediler. Durumu anlattım ama nafile. Teminat istiyorlar , ev araba vs. O da yok. Çıkmazda kaldım açıkçası. Ne yapacağımı bilemiyorum. Halbuki borçlar tek yerde olsa bütçeme göre düzenli ödeyebilirdim. Ama bankalarda haklı olarak teminat istiyor. |
Yıllar önce benzeri bir konu açmıştım, herşeyin başı sabır. Bütün herşeyi kağıda dök (inan çok faydalı oluyor) Gelir gider şöyle bir bak. Bankalara git, borcu ödeyemeyeceğini ve kartların yapılandırılmasını istediğini söyle (gerçi çeviremezler - çevirmezler demiyorum çeviremezler-) Alacaklarını bu zamanda asla alamazsın (bahtsızlık işte) o yüzden ek işler yapmaya çalış. En önemlisi ise aklına mukayyet ol. Eşine herşeyi net bir şekilde anlat. Ondan manevi destek iste. Herşeyi kaybedebilirsin fakat aklını kaybetme tüm hazinen o. Bu borcu 2 günde kapatacaksın hayallerine kapılma. Yaptığın hesapları tekrar hesapla sonra yarısını hedefle. Mesela banka sana 36 ay vade yaptı sen iki katını iste. Birisi sana ödeme mi yapacak yarısı gelecek diye hesapla. Boş harcamalardan kaçın, kredi kartını yanına alma. Paran varsa harcama yap yoksa yapma. Kuru soğan ekmek. Ne varsa onu yemek zorundasın. Kombiyi az yakıp suyu tasarruflu kullanacaksın. Şükürler olsun ben kısmen de olsa borçlardan kurtuldum. 15 bin lirayı nasıl ödeyeceğim derken şimdi evin kredisi, ihtiyaç kredisi, kredi kartları bakıyorum ohooo. Allah kolaylık versin. Zor ama yazdıklarımı iyi oku. Dilediğin zaman özelden yazabilirsin. Yaptığın işle ilgili de birşeyler yaz ki belki buradan ufak tefek iş veren de olur. |
Taşınmaz mülkünüz var ise ipotek gösterip tek çatıda kredi çekebilirisniz ya da memur kefil göstererek |
Rabbim yardımcınız olsun hocam |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:12:39. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.