R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   r10 da 85 bin nufüs varmış (https://www.r10.net/off-topic/1759651-r10-da-85-bin-nufus-varmis.html)

batmanefsanesi 06-10-2017 21:58:32

r10 da 85 bin nufüs varmış / 2020 guncel 103 bin oldik
 
merhaba toplam 85 bin üyeye sahipmiş r10 ahalisi bence ciddi bir miktar yerel seçim olsa ilçe oluruz :)

hortt 2017 den bu gune 103 bin olmuşuz 😁

MERCAN 06-10-2017 22:02:15

85000 yürek akıllar da tek bir soru "Acaba bu ay Adsense ne kadar kesinti yapar?".

foxmuld3r 06-10-2017 22:04:01

Karış karış satarız. Demedi deme

youtub60 06-10-2017 22:09:26

Altın günü yapsak piyasa ağlar ağlar :D

fantesih 06-10-2017 22:09:40

Bakın aklıma mantıklı birşey geldi r10 şehri falan yapılabilir aslında internet üzerinden herkes ev falan alabilir güzel olur bence 😂

batmanefsanesi 06-10-2017 22:38:08

Alıntı:

fantesih Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072763928)
Bakın aklıma mantıklı birşey geldi r10 şehri falan yapılabilir aslında internet üzerinden herkes ev falan alabilir güzel olur bence 😂

kolonya cumhuriyeti filmini izledinizmi bilmem ama onun gibi bisey :D

fantesih 06-10-2017 22:38:58

Alıntı:

batmanefsanesi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072763971)
kolonya cumhuriyeti filmini izledinizmi bilmem ama onun gibi bisey :D

İzlemedim izlemek isterim hocam

baymobile 06-10-2017 22:52:23

R10 belediyesine hoş geldiniz
Nüfus : 85.8585
Rakım : Buzlu olsun (dedi ve terk etti forumu ) :D

redneksi 07-10-2017 00:56:32

R10 yazılı tişört basılabilir😊

Ofisimo 07-10-2017 01:02:56

bu kadar üyeyle her yıl bir okul yaptırılır herkes gönlünden kopan birşeyler verse:)

delikanli53 07-10-2017 01:57:01

nüfus olmasın o :)

myqatsel 07-10-2017 02:19:19

Herkes 5 TL verse sonra bunu üyelere paylaştırsak deli para :p

bi an mantıklı gelmedi deme

mGunes 07-10-2017 03:16:43

Herkez ortaya 1 tl atsa Radmin'e sağlam bi araba alırız :D

bilgicinitr 07-10-2017 07:30:52

Torunlarimoza uyeliklerimizi miras birakiriz

AnkeeBut 07-10-2017 07:36:42

Alt kısıma bende sürekli bakıyorum şu Online Rekorumuz: 45.579 Üye İle 05-03-2014 Tarihinde Saat 22:36:36 Gerçekleşmiştir. yazısına kafam takılıyor belli bi gün belirlesek herkes o saatte forumda olsa yeni rekoru kırsak nasıl olur? 2014de kalmış güncellemek lazım ;)

NetHunterz 07-10-2017 10:10:13

davetiye sistemi olmasa bir milyon üyeyi çoktan aşmıştı.
az olsun öz olsun :)

CengizYurek 07-10-2017 12:13:19

nüfusu arttırmak sorun olabilir.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:13:19 -->-> Daha önceki mesaj 12:12:34 --

Alıntı:

myqatsel Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072764422)
Herkes 5 TL verse sonra bunu üyelere paylaştırsak deli para :p

bi an mantıklı gelmedi deme

kişi başı 5 tl düşer. neresi deli para ?

EBT 07-10-2017 16:34:54

@Coskun; sayın başkanım bu konu hakkında bir şeyler söylemek istermisiniz?
Yeni belediye ye bir alkış arkadaşlar şehri yenilediler sayelerinde tema gördük ^^

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:34:54 -->-> Daha önceki mesaj 16:33:59 --

Kişnedim hocam helal et .d

Alıntı:

CengizYurek Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072764923)
nüfusu arttırmak sorun olabilir.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:13:19 -->-> Daha önceki mesaj 12:12:34 --



kişi başı 5 tl düşer. neresi deli para ?


yildirimx 07-10-2017 18:04:59

vay arkadaş her üyeden ayda 50 lira toplansın gün yapalım altın günü gibi toplanan para en eski üyeliklerden başlamak üzere sırası gelene verilsin benden de başlayabiliriz tabi :)

maviuan 07-10-2017 18:13:22

Herkes 1 lira verse :D

ZynTPL 07-10-2017 18:53:08

Bayağı kalabalıkmışız :)

Rodvay 07-10-2017 20:24:16

tişört işini beklemedeyiz :)

maksimos 07-10-2017 20:36:46

her şehirde bence bir yapılaşma olmalı
Birlikte iş yapma, yardımlaşma, görüşme vsvs

TurkeKul 07-10-2017 21:23:57

Dernek kurulsun.

Helix 07-10-2017 23:40:44

O Ses Türkiye'ye katılıyorum, destek olsanız finale kadar çıkarım herhal :D

Bora 08-10-2017 09:13:39

80k kişiyi gçtim 25k live üye ile gram altın günü yapsak oynatırız piyasayı :D

AhmetKofali 08-10-2017 12:43:02

Altın günü mü yapaak ne yapsak :D

tuccar 08-10-2017 12:57:26

Bir kaymakam ve bir belediye başkanı gerekli
Yollara asfalt su hattına bakım Lazım kış geliyor.

Ajiba 08-10-2017 13:14:55

Aslında o 85.000 kişi takipçi kitleleri ile hükümetleri dahi devirebilir, piyasalarda dengeleri yeniden şekillendirebilir bir güç. İşin özü diğer herhangi bir platformdaki 85.000 kişi değil 8.500.000 kişiden daha etkili bir potansiyele sahip kitleyiz. Bunu ne yazık ki bireysel gelişimimiz için kullanmak ile sınırlı tutuyoruz. Halbuki taşları yerinden oynatmanın ötesinde yeni mimariler oluşturacak sosyal misyon projeleri için birlik olamıyoruz. İşte bu da işin üzücü yanı.. herkese bol kazançlar dilerim.

MuratCENGEL 08-10-2017 13:23:50

o değilde herkes bana 1 er tl bağış yapsa evin yarı parası çıkar :D

ayazreis 08-10-2017 13:51:08

bu 85 bin kişi hergün benim siteyi ziyaret etse ne güzel olurdu ;)

clubmember 08-10-2017 13:56:43

parti kursak, her kez 10 kişi partiye getirse. mitinge bile gerek kalmadan kazanırız.

GrupSoft 08-10-2017 14:03:37

Herkes 1 tl atsa düğünü sabaha yaparım Allah'ıma. :D

Ofisimo 08-10-2017 16:03:37

Alıntı:

clubmember Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072767816)
parti kursak, her kez 10 kişi partiye getirse. mitinge bile gerek kalmadan kazanırız.

https://www.youtube.com/watch?v=y0IJOak5uJQ

tashift00 09-10-2017 00:02:52

yarısı multi :)

Jequsi 09-10-2017 11:49:12

Buluşma mı düzenlesek r10 ailesi :D

batmanefsanesi 12-02-2020 12:22:23

hortt 2017 den bu gune 103 bin olmuşuz https://cdn.r10.net/emojis/html/1f601.png


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:08:44.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.