![]() |
r10 da 85 bin nufüs varmış / 2020 guncel 103 bin oldik merhaba toplam 85 bin üyeye sahipmiş r10 ahalisi bence ciddi bir miktar yerel seçim olsa ilçe oluruz :) hortt 2017 den bu gune 103 bin olmuşuz 😁 |
85000 yürek akıllar da tek bir soru "Acaba bu ay Adsense ne kadar kesinti yapar?". |
Karış karış satarız. Demedi deme |
Altın günü yapsak piyasa ağlar ağlar :D |
Bakın aklıma mantıklı birşey geldi r10 şehri falan yapılabilir aslında internet üzerinden herkes ev falan alabilir güzel olur bence 😂 |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
R10 belediyesine hoş geldiniz Nüfus : 85.8585 Rakım : Buzlu olsun (dedi ve terk etti forumu ) :D |
R10 yazılı tişört basılabilir😊 |
bu kadar üyeyle her yıl bir okul yaptırılır herkes gönlünden kopan birşeyler verse:) |
nüfus olmasın o :) |
Herkes 5 TL verse sonra bunu üyelere paylaştırsak deli para :p bi an mantıklı gelmedi deme |
Herkez ortaya 1 tl atsa Radmin'e sağlam bi araba alırız :D |
Torunlarimoza uyeliklerimizi miras birakiriz |
Alt kısıma bende sürekli bakıyorum şu Online Rekorumuz: 45.579 Üye İle 05-03-2014 Tarihinde Saat 22:36:36 Gerçekleşmiştir. yazısına kafam takılıyor belli bi gün belirlesek herkes o saatte forumda olsa yeni rekoru kırsak nasıl olur? 2014de kalmış güncellemek lazım ;) |
davetiye sistemi olmasa bir milyon üyeyi çoktan aşmıştı. az olsun öz olsun :) |
nüfusu arttırmak sorun olabilir. --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:13:19 -->-> Daha önceki mesaj 12:12:34 -- Alıntı:
|
@Coskun; sayın başkanım bu konu hakkında bir şeyler söylemek istermisiniz? Yeni belediye ye bir alkış arkadaşlar şehri yenilediler sayelerinde tema gördük ^^ --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:34:54 -->-> Daha önceki mesaj 16:33:59 -- Kişnedim hocam helal et .d Alıntı:
|
vay arkadaş her üyeden ayda 50 lira toplansın gün yapalım altın günü gibi toplanan para en eski üyeliklerden başlamak üzere sırası gelene verilsin benden de başlayabiliriz tabi :) |
Herkes 1 lira verse :D |
Bayağı kalabalıkmışız :) |
tişört işini beklemedeyiz :) |
her şehirde bence bir yapılaşma olmalı Birlikte iş yapma, yardımlaşma, görüşme vsvs |
Dernek kurulsun. |
O Ses Türkiye'ye katılıyorum, destek olsanız finale kadar çıkarım herhal :D |
80k kişiyi gçtim 25k live üye ile gram altın günü yapsak oynatırız piyasayı :D |
Altın günü mü yapaak ne yapsak :D |
Bir kaymakam ve bir belediye başkanı gerekli Yollara asfalt su hattına bakım Lazım kış geliyor. |
Aslında o 85.000 kişi takipçi kitleleri ile hükümetleri dahi devirebilir, piyasalarda dengeleri yeniden şekillendirebilir bir güç. İşin özü diğer herhangi bir platformdaki 85.000 kişi değil 8.500.000 kişiden daha etkili bir potansiyele sahip kitleyiz. Bunu ne yazık ki bireysel gelişimimiz için kullanmak ile sınırlı tutuyoruz. Halbuki taşları yerinden oynatmanın ötesinde yeni mimariler oluşturacak sosyal misyon projeleri için birlik olamıyoruz. İşte bu da işin üzücü yanı.. herkese bol kazançlar dilerim. |
o değilde herkes bana 1 er tl bağış yapsa evin yarı parası çıkar :D |
bu 85 bin kişi hergün benim siteyi ziyaret etse ne güzel olurdu ;) |
parti kursak, her kez 10 kişi partiye getirse. mitinge bile gerek kalmadan kazanırız. |
Herkes 1 tl atsa düğünü sabaha yaparım Allah'ıma. :D |
Alıntı:
|
yarısı multi :) |
Buluşma mı düzenlesek r10 ailesi :D |
hortt 2017 den bu gune 103 bin olmuşuz https://cdn.r10.net/emojis/html/1f601.png |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:08:44. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.