R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Yeni aracım BMW 116i (https://www.r10.net/off-topic/1702787-yeni-aracim-bmw-116i.html)

motoworld 22-03-2017 20:47:01

Yeni aracım BMW 116i
 
Merhaba, bir süredir araç bakıyordum kendime. 50.000 - 80.000 TL arasında birçok model arasında araştırma yapıyordum. İlk sahibinden düşük kilometrede BMW 116i buldum, bir süre bununla takılacağım ^^ :)

http://www.ogame.cc/bmw2.jpg
http://www.ogame.cc/bmw1.jpg

roadscrat 22-03-2017 21:00:37

Allah kaza bela vermesin hocam, aracınız hayırlı olsun :)

erroy 22-03-2017 21:01:10

Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın. 1.16'yı sevmem ama mini'den iyidir.

mavikorku 22-03-2017 21:11:22

Allah kaza bela vermesin. Hayırlı olsun.

motoworld 22-03-2017 21:12:27

Alıntı:

roadscrat Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072338583)
Allah kaza bela vermesin hocam, aracınız hayırlı olsun :)

Teşekkürler hocam :)

Alıntı:

erroy Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072338585)
Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın. 1.16'yı sevmem ama mini'den iyidir.

Hocam tek kişi kullandığım için hatchback spor araçları alıyorum genelde. BMW de hatchback olarak 116i hoşuma gitti, biraz zaman geçirdikten sonra dizelini alacağım. Artık ondan sonra ne alırım bilemiyorum :)

Gucluyazar 22-03-2017 21:24:58

Bugün sürme şansım oldu.
Çok keyif vericiydi.
Ben daha çok SUV araçları sevmeme rağmen, sürdüğümde hoşuma gitti.
Hayırlı olsun.

tolgasen 22-03-2017 21:41:14

Eski kasa alarak hata etmişsin hocam. Atmosferik motor olduğu için performans düşük ve yakıt çok fazla.
Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin. :)

adanali_01 22-03-2017 21:44:29

Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin

ForzaAltay 22-03-2017 21:54:24

kac para ediyor bu arac Türkiyede ? kac km de?

Hayirli olsun

massax 22-03-2017 22:04:09

hocam bu alet için az kaçar çok yakar diyorlar. geçmiş olsun mu diyelim hayırlı olsun mu ...
hayırlı olsun.

motoworld 22-03-2017 22:16:21

Alıntı:

tolgasen Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072338658)
Eski kasa alarak hata etmişsin hocam. Atmosferik motor olduğu için performans düşük ve yakıt çok fazla.
Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin. :)

Hocam biraz takılıp dizelini alacağım. Evet çok yakıyor 14 Litre civarı yakıt tüketimi var.

Alıntı:

adanali_01 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072338668)
Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin

Teşekkürler.

Alıntı:

ForzaAltay Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072338695)
kac para ediyor bu arac Türkiyede ? kac km de?

Hayirli olsun

Teşekkürler, 44.000 TL ye aldım ilk sahibinden. Sunroof var, 90.000 KM de.

Alıntı:

massax Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072338713)
hocam bu alet için az kaçar çok yakar diyorlar. geçmiş olsun mu diyelim hayırlı olsun mu ...
hayırlı olsun.

Kısa süreli bineceğim için bu yaz takılma amaçlı aldım. Araç temiz olduğu için satarken zorlanmayacağımı düşünüyorum.

tolgasen 22-03-2017 22:18:07

Alıntı:

WebRelax Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072338732)
Hocam biraz takılıp dizelini alacağım. Evet çok yakıyor 14 Litre civarı yakıt tüketimi var.

f20 kasasını aldığınızda yok artık diyeceksiniz. :)

motoworld 22-03-2017 22:22:18

Alıntı:

tolgasen Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072338738)
f20 kasasını aldığınızda yok artık diyeceksiniz. :)

Aslında dizelini alacaktım, sonra vazgeçtim, kalan parayla bu yaz motosiklet alacağım. Dizel araç da var evde zaten. Başka birçok model daha var beğendiğim ama hepsi otomatik vites :) Manuel araç arıyorum özellikle. Ayrıca müziksiz araç süremiyorum. Araç eski kasa olduğu için istediğim gibi ses sistemi falan döşedim, yeni kasa olsaydı kapıları falan söküp kablo geçirmek sıkıntı olacaktı biraz :)

Empower 22-03-2017 23:39:56

Çok ucuza almışsınız sanırım hocam. Benzer kasasını kullandım daha önce.
Allah kaza bela vermesin. Hayırlı olsun.
Atmosferik motorlar çok yaksa da motor/performans ve direnç açısından oldukça iyidir. Araçlarda yüksek performans arayan kişilerde merak ettiğim tek şey; Performanstan kastınız nedir?

Hızlı kalkış mı? Yüksek km hız mı? 0-100 arası hantal olsa da 120km hızdan sonra çok iyi hızlara ulaşabiliyor. Ayrıca aile değilde kendiniz için aldıysanız konfor olarakta oldukça başarılı.

Satalı 3 yıl oluyor, 3 yıldır arabaya binemiyorum fakat önümüzde ki 6 ay içerisinde Cruze düşünüyorum. O da aynı motora sahip, ince eleyip sık dokudum benzim masrafı kasmayacaksa binilecek araçlar. (Atmosferik motorlar)

Madjal 22-03-2017 23:52:41

hocam hayırlı olsun kazasız belasız bin inşaallah.
bu araca ben tabanca diyorum :)

cerezos 22-03-2017 23:54:55

sadece internet geliriyle mi aldın :) Hayırlı olsun

motoworld 23-03-2017 00:07:55

Teşekkürler arkadaşlar. Aracın sahibinin fazla vakti olmadığı için fiyatı uygun yazmış hemen satabilmek için. Dediğim gibi yakıt çok önemli değil. Araç özellikle 110 dan sonra acayip uzuyor 1.6 olmasına rağmen beni çok tatmin etti :)

aliosmanyuksel 23-03-2017 08:30:09

Hayırlı olsun hocam. Yazın satmayı düşündüğünüzde bana bir yazın, satın alabilirim belki. Araba güzel ama uzun boylu olduğum için hep tereddüt yaşıyorum bu tarz araba konusunda :)

myclub 23-03-2017 14:16:25

bu araba neden bukadar ucuz ?

motoworld 23-03-2017 16:43:31

Alıntı:

aliosmanyuksel Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072339319)
Hayırlı olsun hocam. Yazın satmayı düşündüğünüzde bana bir yazın, satın alabilirim belki. Araba güzel ama uzun boylu olduğum için hep tereddüt yaşıyorum bu tarz araba konusunda :)

Satmaya karar verdiğimde yazarım hocam :)

Alıntı:

myclub Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072339888)
bu araba neden bukadar ucuz ?

Araç 2006 model olduğu için bu fiyata aldım. Sahibinin fazla vakti olmadığı için 3 günlük rapor almış, bu süreçte satabilmek için fiyatı uygun yazmış.

thanatos 23-03-2017 18:30:04

Hayırlı olsun, sanırım jant hastalığı tek bende var yada gözümden kaçtı kimse jant ile ilgili birşey yazmamış :) Bence bir arabayı gösteren jantıdır eğer değiştirirseniz daha havalı duracaktır :)

Homer 23-03-2017 18:43:09

Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin. Aracın eski sahibi bayan temiz araçtır :)

Aspire 23-03-2017 19:00:32

dtc candır :)

motoworld 23-03-2017 20:30:01

Alıntı:

thanatos Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072340461)
Hayırlı olsun, sanırım jant hastalığı tek bende var yada gözümden kaçtı kimse jant ile ilgili birşey yazmamış :) Bence bir arabayı gösteren jantıdır eğer değiştirirseniz daha havalı duracaktır :)

Teşekkürler, ama bu arabada orjinal jant daha güzel duruyor bana göre. Jant değişimi olunca güzel durması için spor yay da koymam gerekiyor, bu araç için düşünmüyorum bunları şimdilik.

Alıntı:

OmerTutasi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072340496)
Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin. Aracın eski sahibi bayan temiz araçtır :)

Teşekkürler, Aracın eski sahibini tanıyor musunuz?

scrol 23-03-2017 21:54:33

Araç otomatik mi ?

Reis 23-03-2017 21:59:51

Allah kaza vermesin hocam 1 aydır bu seriden bakıyorum kısmet olursa bu ay sonunda kadar üst modelini almayı planlıyorum

motoworld 23-03-2017 22:20:14

Alıntı:

scrol Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072340901)
Araç otomatik mi ?

Hayır manuel hocam, sırf otomatik diye birçok arabayı alamadım.

Alıntı:

Ody Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072340921)
Allah kaza vermesin hocam 1 aydır bu seriden bakıyorum kısmet olursa bu ay sonunda kadar üst modelini almayı planlıyorum

Teşekkürler, bende biraz bununla takılıp yeni kasa dizelini alacağım.

Ozgur 24-03-2017 00:30:56

Hocam öncelikle hayırlı uğurlu olsun.

Konunu örünce yok artık daha neler dedim :)
Bendede mini cooper vardı 3 gün evvel sattım ve bu yanş e87 kasa fakat 120 d almayı düşünüorum, fakat piyasadan birden düştü anlayamadım, fiyat iyi almışsın. test etme imkamım oldu çok beğendiğim bir araç, ama az daha dişimi sıkayım f20 kasa alayım demiyor değilim :)

Yenile 24-03-2017 00:43:43

Alıntı:

FierOzgur Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072341292)
Hocam öncelikle hayırlı uğurlu olsun.

Konunu örünce yok artık daha neler dedim :)
Bendede mini cooper vardı 3 gün evvel sattım ve bu yanş e87 kasa fakat 120 d almayı düşünüorum, fakat piyasadan birden düştü anlayamadım, fiyat iyi almışsın. test etme imkamım oldu çok beğendiğim bir araç, ama az daha dişimi sıkayım f20 kasa alayım demiyor değilim :)

Bana da al bir kaç tane :)

Ozgur 24-03-2017 00:51:21

Alıntı:

Yenile Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072341317)
Bana da al bir kaç tane :)

Sen seç gerisi bende :cool:

Homer 24-03-2017 01:40:23

Alıntı:

WebRelax Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072340714)
Teşekkürler, ama bu arabada orjinal jant daha güzel duruyor bana göre. Jant değişimi olunca güzel durması için spor yay da koymam gerekiyor, bu araç için düşünmüyorum bunları şimdilik.



Teşekkürler, Aracın eski sahibini tanıyor musunuz?

Evet taniyorum hocam.👍

AhmetKofali 24-03-2017 17:33:24

Hayırlı uğurlu olsun hocam.

hnduzr 24-03-2017 17:43:18

keşke yeni kasa biraz daha yüüksek km de alsaydın ya da sportplus / sportline paket en ideali. joy paket ya da diğerleri içi şahinden farksız. Bende joy paket vardı sattım, sportline aldım 1.16d otomatik gerçekten çok kaliteli bir araba hissiyatı veriyor güle güle kullanmanız dileklerimle

motoworld 24-03-2017 18:12:06

Alıntı:

AhmetKofali Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072342564)
Hayırlı uğurlu olsun hocam.

Teşekkürler hocam.

Alıntı:

hnduzr Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1072342584)
keşke yeni kasa biraz daha yüüksek km de alsaydın ya da sportplus / sportline paket en ideali. joy paket ya da diğerleri içi şahinden farksız. Bende joy paket vardı sattım, sportline aldım 1.16d otomatik gerçekten çok kaliteli bir araba hissiyatı veriyor güle güle kullanmanız dileklerimle

Hocam ben müzik sistemi olmayan arabaya binemiyorum, zevk alamıyorum. Yeni kasa alsaydım 80.000 TL lik arabaya müzik sistemi döşeyemezdim. Kapıları, teybi falan sökmek gerekiyor kolon takmak için.

uLuBey27 24-03-2017 21:59:24

Kazasız belasız binin inşallah hocam

Mukavvim 13-01-2021 23:28:19

Aracın şuan ki değeri ne kadar oldu hocam, :)

fikiralemi 14-01-2021 00:19:31

Allah kaza bela vermesin. Hayırlı olsun.

motoworld 22-01-2021 10:33:42

Aracı 100.000KM kullanıp sattım hiçbir zarar vermeden.
Taş gibi araba BMW.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:54:38.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.