![]() |
Yeni aracım BMW 116i Merhaba, bir süredir araç bakıyordum kendime. 50.000 - 80.000 TL arasında birçok model arasında araştırma yapıyordum. İlk sahibinden düşük kilometrede BMW 116i buldum, bir süre bununla takılacağım ^^ :) http://www.ogame.cc/bmw2.jpg http://www.ogame.cc/bmw1.jpg |
Allah kaza bela vermesin hocam, aracınız hayırlı olsun :) |
Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın. 1.16'yı sevmem ama mini'den iyidir. |
Allah kaza bela vermesin. Hayırlı olsun. |
Alıntı:
Alıntı:
|
Bugün sürme şansım oldu. Çok keyif vericiydi. Ben daha çok SUV araçları sevmeme rağmen, sürdüğümde hoşuma gitti. Hayırlı olsun. |
Eski kasa alarak hata etmişsin hocam. Atmosferik motor olduğu için performans düşük ve yakıt çok fazla. Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin. :) |
Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin |
kac para ediyor bu arac Türkiyede ? kac km de? Hayirli olsun |
hocam bu alet için az kaçar çok yakar diyorlar. geçmiş olsun mu diyelim hayırlı olsun mu ... hayırlı olsun. |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Çok ucuza almışsınız sanırım hocam. Benzer kasasını kullandım daha önce. Allah kaza bela vermesin. Hayırlı olsun. Atmosferik motorlar çok yaksa da motor/performans ve direnç açısından oldukça iyidir. Araçlarda yüksek performans arayan kişilerde merak ettiğim tek şey; Performanstan kastınız nedir? Hızlı kalkış mı? Yüksek km hız mı? 0-100 arası hantal olsa da 120km hızdan sonra çok iyi hızlara ulaşabiliyor. Ayrıca aile değilde kendiniz için aldıysanız konfor olarakta oldukça başarılı. Satalı 3 yıl oluyor, 3 yıldır arabaya binemiyorum fakat önümüzde ki 6 ay içerisinde Cruze düşünüyorum. O da aynı motora sahip, ince eleyip sık dokudum benzim masrafı kasmayacaksa binilecek araçlar. (Atmosferik motorlar) |
hocam hayırlı olsun kazasız belasız bin inşaallah. bu araca ben tabanca diyorum :) |
sadece internet geliriyle mi aldın :) Hayırlı olsun |
Teşekkürler arkadaşlar. Aracın sahibinin fazla vakti olmadığı için fiyatı uygun yazmış hemen satabilmek için. Dediğim gibi yakıt çok önemli değil. Araç özellikle 110 dan sonra acayip uzuyor 1.6 olmasına rağmen beni çok tatmin etti :) |
Hayırlı olsun hocam. Yazın satmayı düşündüğünüzde bana bir yazın, satın alabilirim belki. Araba güzel ama uzun boylu olduğum için hep tereddüt yaşıyorum bu tarz araba konusunda :) |
bu araba neden bukadar ucuz ? |
Alıntı:
Alıntı:
|
Hayırlı olsun, sanırım jant hastalığı tek bende var yada gözümden kaçtı kimse jant ile ilgili birşey yazmamış :) Bence bir arabayı gösteren jantıdır eğer değiştirirseniz daha havalı duracaktır :) |
Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin. Aracın eski sahibi bayan temiz araçtır :) |
dtc candır :) |
Alıntı:
Alıntı:
|
Araç otomatik mi ? |
Allah kaza vermesin hocam 1 aydır bu seriden bakıyorum kısmet olursa bu ay sonunda kadar üst modelini almayı planlıyorum |
Alıntı:
Alıntı:
|
Hocam öncelikle hayırlı uğurlu olsun. Konunu örünce yok artık daha neler dedim :) Bendede mini cooper vardı 3 gün evvel sattım ve bu yanş e87 kasa fakat 120 d almayı düşünüorum, fakat piyasadan birden düştü anlayamadım, fiyat iyi almışsın. test etme imkamım oldu çok beğendiğim bir araç, ama az daha dişimi sıkayım f20 kasa alayım demiyor değilim :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Hayırlı uğurlu olsun hocam. |
keşke yeni kasa biraz daha yüüksek km de alsaydın ya da sportplus / sportline paket en ideali. joy paket ya da diğerleri içi şahinden farksız. Bende joy paket vardı sattım, sportline aldım 1.16d otomatik gerçekten çok kaliteli bir araba hissiyatı veriyor güle güle kullanmanız dileklerimle |
Alıntı:
Alıntı:
|
Kazasız belasız binin inşallah hocam |
Aracın şuan ki değeri ne kadar oldu hocam, :) |
Allah kaza bela vermesin. Hayırlı olsun. |
Aracı 100.000KM kullanıp sattım hiçbir zarar vermeden. Taş gibi araba BMW. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:54:38. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.