R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   KYK Sonuçları Açıklandı (https://www.r10.net/off-topic/1382412-kyk-sonuclari-aciklandi.html)

maviuan 31-12-2014 15:12:51

KYK Sonuçları Açıklandı
 
KYK Sonuçları Açıklandı, şuan için siteye girilemiyor ileriki saatlerde rahatlayacaktır.

Kyk Sonuçları

Kurumedya 31-12-2014 15:25:26

Bakayım hemen
Kabak sapı çıktı....

Fatih 31-12-2014 16:04:31

@DizayNet; kontrol et kankii

Determinant 31-12-2014 16:30:13

Burs çıkan arkadaşlara hayırlı olsun.

Rasty 31-12-2014 17:27:58

Direk link vereyim oradan girmeye çalışın

http://www.kyk.gov.tr/web/2014_krd_s...mlikNoGiris.do

Metin2Dizayn 31-12-2014 17:53:06

:D yine bişey çıkmamış bize yazmadan edemicem bu paraları kimler alıyor çok merak ediyorum.

Annem: 316 tl
ben : 151 tl alıyorum bağkurdan babam vefat etti üstümüze kayıtlı mal varlığı yok ne kredi ne burs çıkmış bana :D

gozlerhersey 31-12-2014 18:16:24

öğrenim kredisi bunada şükür :D

MustafaEkiz 31-12-2014 18:44:15

öğrenim kredisi kazandiniz

Hediyem 31-12-2014 19:19:23

https://i.hizliresim.com/rm9vqM.png

Arkadaslar bu alttaki yazı tam olarak ne anlama geliyor

maviuan 01-01-2015 00:32:40

Bana da malesef öğrenim kredisi çıkmış.

GuNGoRv 01-01-2015 01:13:26

o0o0o00o 30 tl zam gelmiş bizim emekli maaşlarına iyi iyi son 1 yılımız 30 tl fazladan alalım :D

Exam 02-01-2015 04:22:28

sabırla her seferinde deniyorum 3 senedir kredi çıkıyor yahu hani durumu benden kötü olan insanlara çıktığını görsem gram üzülmem ama kimlere gittiğini gördükçe daha da moralim bozuluyor.

Mhmt_Clskn 02-01-2015 04:57:25

En az 5 kişi sayarım annesi ve babası devlet memuru aylık minimum 4-5 bin TL gelirleri olan adamlar burs alıyor :) Diğer yandan gerçekten ihtiyaç sahibi babası asgari ücret ile çalışan evi, arabası, malı mülkü olmayan bir arkadaşıma 2 yıldır çıkmadı gerçekten üzüldüm.

YavuzTR 02-01-2015 12:42:22

Şube sorgulattığımda " Kredi/Burs başvurunuz kurum tarafından henüz sonuçlandırılmamıştır. " diyor arkadaşlar neden diyor bunu

enesdev 03-01-2015 11:42:46

Alıntı:

YavuzTR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069997184)
Şube sorgulattığımda " Kredi/Burs başvurunuz kurum tarafından henüz sonuçlandırılmamıştır. " diyor arkadaşlar neden diyor bunu

Sanırsam e-devlet'den sözleşmeyi onayladıktan sonra otomatik olarak düşecektir ziraat bankasına henüz hesap açımları yapılmamış çünkü

YavuzTR 03-01-2015 14:37:51

Alıntı:

enesdev Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070000521)
Sanırsam e-devlet'den sözleşmeyi onayladıktan sonra otomatik olarak düşecektir ziraat bankasına henüz hesap açımları yapılmamış çünkü



Hocam tahattütü onaylamıştım ama yine olmadı tc ile denediğimde hep böyle sorun ile karşılaştım ama üniversite bilgilerinin girerek sorgulamayı seçince sorun çözüldü. Teşekkürler ilginiz için

HakikaT66 03-01-2015 14:40:14

İlk verdiklerinde 3-4 ay toplu olarak veriyorlar mı öyle bir şey duymuştum da ? Bir de yazın veriyorlar mı parayı ?

BurakKeskin 03-01-2015 14:47:30

Alıntı:

HakikaT66 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070000933)
İlk verdiklerinde 3-4 ay toplu olarak veriyorlar mı öyle bir şey duymuştum da ? Bir de yazın veriyorlar mı parayı ?

Her ay düzenli olarak veriyorlar hocam..
Biz 280 ile başladık bu sene jubileyi 330la yapacaz.. Ödeyeceğimiz miktar 13-15 arası :)

Toplu halde verilmez.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:14:10.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.