![]() |
Takım elbise hakkinda Merhabalar , Bu ayin 25 inde istanbula gidiyorum kuzenimin nisani var fakat hayatimda hic dugune nisana vb. bir yere gitmedigimden takim elbisem yok :D Hayatimda hic kundura bile giymedim surekli spor takildim . Simdi 1. Dereceden oldugu icin yakinlik oraya gitmem sart oldu fakat takim elbisem yok. Bana bu konuda yardim edecek biri olursa sevinirim . Kendime guzel fiyati muhim degil ama cok pahali da olmucam bir takim elbsie ariyorum . Smokin bile olur hani :D Yaklasik 1.75 ile 1.80 arasi boy esmer tenliyim . Ne yakisir ne yakismaz link filan gonderirseniz sevinirim . Hadi r10 halki beni giydirin :D Samsung I9500 Galaxy S4 üzerinde Tapatalk ile gönderildi. Telefondan yazıyorum , yazım hatam varsa kusura bakmayın. |
Esmer tenliysen bu güzel gider kardeş giy git derim bunu http://www.hanimlarindunyasi.com/wp-...e-Suits-11.jpg |
Alıntı:
Samsung I9500 Galaxy S4 üzerinde Tapatalk ile gönderildi. Telefondan yazıyorum , yazım hatam varsa kusura bakmayın. |
Alıntı:
Rakamı biraz daha fazla verip farklı markalarınkini de bulabilirsiniz.150-200 aralığında da güzel takımlar var. Bende de yok çarşamba günü bir seminere katılacam mecbur giy dedi patron. |
Alıntı:
|
Jakamen'den lavicert bir takım elbise aldım altına kahverengi kunduralarım ve beyaz gömlekle çok güzel duruyor. Resimdeki zenci arkadaş kadar olmasada şeklimiz var hani :P . Takımın ceketi spor tarzda bir ceket bu yüzden altına kot vs. ile spor ayakkabı ile giyebiliyorum buda en güzel özelliklerinden birisi sanada böyle birşey tavsiye ederim. |
açıkçası birkaç sefer giyeceksen pek fazla para bayılmanın manası yok. Süvari ve Centone bu konuda ideal. |
Benim gibi hep takım elbise giyenlerdenseniz hayati konudur bu. Ama takım elbise herkese gitmez tip olarak uyumlu olmanız gerek. |
http://www.erkekkiyafetleri.com/wp-c...k%C4%B1m-4.jpg Bu şekilde bir mavi renk takım elbise olabilir ne çok klasik ne çok spor marka olarak sararda bulabilirsin Windows Phone 8 ile gönderilmiştir. |
Ben takım elbiseyi gereksiz görüyorum. Tavsiyem gri bir ceket altına beyaz gömlek Güzel bir denim güzel bir ayakkabı daha hoş duracaktır Sonuçta nişan senin değil gerek yok LG-P880 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi |
Sana şöyle bir şey önereyim. Üzerine rahat bir şeyler giy. Çabuk çıkarıp giyeceğin bir şeyler. Ayakkabın da bot falan olmasın. Yani soyunma kabinlerinde rahatça soyunup giyinebilesin. Sonra bilgisayar başından kalk. Git mağazalara. Orada sana yardımcı olurlar. Giy çıkar ayna karşısında dene. Boyuna ve kilona uygun takımı ancak öyle bulursun. Modellerde duran takım sende aynı şekilde durmaz. Satış danışmanları sana yardımcı olur. Gösterilen her model, önerilen her renk şu an için fuzuli. Seni ne gördük. Ne tanırız. Ama satış görevlileri görecek ve tecrübeli olduklarından kolayca uygun takımı bulacaklar. Sen de ayna karşısında deneyerek alacaksın. Uygun marka istersen Süvari çok uygun. Orta kalite. Takım elbise bulmak çok kolay. Yaygın bir kıyafet :)) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:53:48. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.