R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   16bin'e kadar araba önerileriniz? (https://www.r10.net/off-topic/1165710-16bine-kadar-araba-onerileriniz.html)

Burti 28-11-2013 00:38:03

16bin'e kadar araba önerileriniz?
 
Merhaba,

Arkadaşlar yeni araba almayı düşünüyorum 16 bin'e kadar genç arabası hoş bişey öneriniz varmıdır?

birde 206 benzinliler ne kadar yakıyo? 2000 model buldum bitane 2.0 gti onada ölüm aracı diyorlar kararsızım..

BAROFF 28-11-2013 01:03:34

206 gti çok masraf çıkarır , 206 hdi xline dizel modelinin motoru sağlam bulmanız lazım yakıtta idare eder 16bine gelir.

Burti 28-11-2013 01:19:02

Alıntı:

BAROFF Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068283479)
206 gti çok masraf çıkarır , 206 hdi xline dizel modelinin motoru sağlam bulmanız lazım yakıtta idare eder 16bine gelir.

fiesta düşünüyorum bide hocam?

SteyLeR 28-11-2013 02:00:25

kendi sıralamama göre;

pego 206
hyundai accent
ford fiesta
citroen c2
hyundai getz
chevrolet kalos
reno clio
citroen c3

ArkaCaddeTeam 28-11-2013 02:35:30

Hocam bende senin durumundaydım ve benim için yakıt olayı çok önemliydi, 2005 fiestayla 2008 renault symbol arasında kalmıştım, tercihim symbol oldu. Pişman değilim.. Yakıtı yakmıyor resmen kokluyor :D Ayrıca güzelde kaçıyor :) Yani bu fiyata göre ideal bir araç bence..

yigit1907 28-11-2013 11:40:17

2006 206 feline var bende triptonik kmde 45-50 arası yakıyor

Lone 28-11-2013 12:40:02

http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...42380139/detay

Clio bak satmasıda kolaydır sürmeside zevklidir. attığım örneğin fiyatı biraz fazla ama 16 bine bulursun .

BAROFF 28-11-2013 15:03:45

Alıntı:

Burti Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068283538)
fiesta düşünüyorum bide hocam?

fiesta 2000-2005 arası alma derim 206 nın kullanımı daha güzel oluyor 68 beygir dizeli vardı bende 2003 model fiestaya göre daha yumuşaktı araba . Almadan önce zaten tanıdığınız birinde varsa 1-2 tur atın aradaki farkı anlarsınız. Bide konfor bakımından 206 kötü bir araçtır onuda ekliyim.

Burti 28-11-2013 15:26:59

Alıntı:

Lone Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068284756)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...42380139/detay

Clio bak satmasıda kolaydır sürmeside zevklidir. attığım örneğin fiyatı biraz fazla ama 16 bine bulursun .

hocam tip olarak hiç sarmıyo beni bu araba

Alıntı:

BAROFF Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068285498)
fiesta 2000-2005 arası alma derim 206 nın kullanımı daha güzel oluyor 68 beygir dizeli vardı bende 2003 model fiestaya göre daha yumuşaktı araba . Almadan önce zaten tanıdığınız birinde varsa 1-2 tur atın aradaki farkı anlarsınız. Bide konfor bakımından 206 kötü bir araçtır onuda ekliyim.

2003 buldum bitane hocam http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...eferences=true

o kadar kötü mü ya?

BAROFF 28-11-2013 16:30:20

Alıntı:

Burti Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1068285608)
hocam tip olarak hiç sarmıyo beni bu araba



2003 buldum bitane hocam http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...eferences=true

o kadar kötü mü ya?

15-16 bine göre kötü değil hocam bi aldığınızda arka torsiyonları kontrol ettirceniz motor harici birde bu attığınız fiesta iyi duruyor ancak açıklama yapmamışlar araç alırken acele etmeyin kesin karar kıldığınız aracın varsa servis kayıtlarını kaza kaydını vs alın çünkü bu gösterdiğiniz araç 2003 model 100bin km de servis kaza kayıtlarında en son olduğu kmyide görürsünüz detaylı araştırdıkdan sonra gönül rahatlığıyla alabilirsiniz.

Exwore 28-11-2013 16:31:49

http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...45137824/detay

Dofollow 28-11-2013 17:28:06

hyundai coupe tam genc araba :)

2002 modeli 16-18 bin arası

http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...42894936/detay

AnSaNeRi 28-11-2013 17:38:06

Ford Fiesta...

Arkadasım 17 bine aldı. Araba 10 numara o fiyata göre.
Hem konforlu hem az yakıyor . Ben çok beğeniyorum şahsen.
Arabadan çokda anlamam ama o arabada kendimi rahat hissediyorum beğeniyorum...

on2 28-11-2013 17:48:06

2bin dha biriktir öyle al 2006 aşağı alma masraflı oluyo nerden baksan sıfır araba alıcak kadar masraf

Mahmut.EFE 28-11-2013 17:56:24

Şu toyotaları tercih edebilirsiniz. Çok güzel araçlar. 16.000 lirayada temiz bir toyota bulabilirsiniz. Kolay kolay sanayiye düşürmez düzgün bir araba bulursanız. Bakımdan bakıma gidersiniz. Motoru da uzun ömürlü ve yakıtı iyidir. Aynı zamanda çok seri ve motoru sessizdir. İyi lastik takmazsanız biraz yol sesi alır o kadar. .)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...45307931/detay

Kirkbir 28-11-2013 17:59:54

Renault Megane Coupe 2001 modellerine bakmanı öneririm genc için ideal araç.

Semihs 28-11-2013 18:05:30

Araba almak kadar zor bi meziyet yok. Bende kaç aydır kendi ilimdeki araçlara bakiyorum bulamadım. Araştırmalarıma göre önerebileceğim araç seçenekleri;

- Hyundai Getz 1.3 GLS 16-17bin civarına bulunabiliyor. İçi geniş, yeni model ihtiyaçları karşılayabilir. Bakımları, parçası ucuzdur..
- Ford fiesta
- Renault Clio 1.2 16V hb olanlar olabilir ( Vergisi azdır )
- Fiat Albea Yeni kasalardan bulunabilirse iyi bir seçenek olabilir 1.2 yada 1.3 motorlusu ( ekonomi aracıdır )

Metin2Dizayn 28-11-2013 18:13:43

http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4350523/detay/ fiat brava tavsiye ederim aracın benle ilgisi yoktur :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:29:56.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.