![]() |
Ekran Kartı Overclock Hakkında Yardım ( ATI ) SAPPHIRE HD4850 GDDR3 1GB 256B ATI RADEON DX10.1 Bu marka bir ekran kartım var arkadaşlar, http://www.vatanbilgisayar.com/UserF...RE/61115/1.jpg Ben bunu overclock yapmak istiyorum. http://p1308.hizliresim.com/1d/z/s4fst.png buradan tam olarak ayarları nasıl yapacağım? COD felan oynarken daha fazla performans almak istiyorum. Yardımcı olabilecek arkadaş varsa şimdiden teşekkürler. bu arada alakalı mı bilmiyorum ama Power 400 watt. |
yanlış hatırlamıyorsam en az 450 watt güç kaynağı isteyen bir kart bu güç kaynağın yetersiz |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Aynı kartın bende GDDR5 Olanı var vatandan şubat ayı 150 TL gibi bir fiyata almıştım..Far Cry 3 ultra ayarları açtım banamısın demedi kart.. Overlock için yerinde olsam forum.donanimhaber.com`da teknik yardım bölümüne danışırdım..Aşırı derecede bilgili arkadaşlar mevcut orda hatta hastası filanlar, elbet yardımcı olucaklardır.. Psu içinda gpu-z progrmaını indirin sağ üst trafta Bus İnterface kısmında üzerine geldiğinizde kartınızın hangi veriyoluna sahip olduğu ve nasıl çalıştığı söyleniyor.. Aksaklık varsa size belirtiyor zaten genelde, mesela örnek kartınız 2.0 16x veriyoluna sahip ama şu anda 2.0 4x hızında çalışıyor gibi.. Anlayınki o zaman psu yetersiz :) |
Manuel fan ayarlarını kapatın. Otomatik ayarlasın. 625 olan değeri 700 yapın. 700 olan değeri 850 yapın. Zaten eski bir kart hocam, uçuk kaçık şeyler beklemeyin. Böyle kullanın derim ben bir ATI kullanıcısı olarak. http://j1308.hizliresim.com/1d/z/s4kmf.jpg |
Alıntı:
|
Alıntı:
http://p1308.hizliresim.com/1d/z/s4l64.jpg Ekranım benim 120FPS hocam. Yani oyunlarda hep yüksek FPS almışımdır makine iyi ancak dikkat etmedim rakamsal olarak. Eğer normal ekran kullanıyorsanız (60Hertz) 80 FPS verse bile makineniz 60 FPS'nin üstünü göstermez ekranınız. |
|
Alıntı:
|
Alıntı:
http://j1308.hizliresim.com/1d/z/s4mkv.png http://j1308.hizliresim.com/1d/z/s4mlk.png |
Psu yetersiz hocam ondan dolayı kart tam performansında çalışmıyor. Bn 600 w +80 plus güç kaynağıyla kullanıyorum...Kesinlikle hiçbir sorun yok kart istediği gücü aldığı için, muazzam performans gösteriyor.. Acilen psu değişin ve ayrıca overlock kalkışmayın tüm sistemi yakarsınız... |
Alıntı:
işlemcim de biraz kötü sanırım http://p1309.hizliresim.com/1f/1/s4ncq.png |
Alıntı:
Hala bir çok oyunda yeterli, ona takılmaya gerek yok..Çok canınızı sıkarsa ilerde bir tane İ3 atarsınız benim gibi keyfinize bakarsınız :) Diğer soruya gelirsek Tabikide fark olucaktır..Şu an ekran kartınız düşük bir potansiyelde çalışıyor..Araba gibi düşünün 100 basabiliyorken motorda arıza var diye 40 ile gitmek zorundasınız.. Ayrıca 40 tlye aldığınız psu büyük ihtimal gerçek 400w değerini yansıtmıyordur..En azından sisteme 250 ila en fazla 300 verebiliyordur... Benim güç kaynağının aynısını sana önereyim..Gerçekten çok sağlamdır sistemini rahatlıkla emanet edebilirsin... XILENCE XP600 600W 135MM FAN PSU GAMİNG SERİSİ R3 http://www.vatanbilgisayar.com/xilen...spx?I_ID=39365 Ayrıca şunuda yapabilirsin... Ekran kartını forumda satarsın uygun fiyata gidip cuzzi bir fiyata vatandan gt430 yada gt630 alırsın..Bunlar rahatlıkla senin psuda sorun çıkarmadan çalışır.. Karar senin dostum :) |
Alıntı:
Ayrıca konuya yorum atan tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim , iyi forumlar dilerim :) |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:39:43. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.