R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Uydu sinyal sorunu (https://www.r10.net/off-topic/1100713-uydu-sinyal-sorunu.html)

KaRTaL1ZmA 10-08-2013 22:32:11

Uydu sinyal sorunu
 
arkadaşlar bazı kanallar açılmıyor d-smart hd kullanıyorum çanağı değiştirdim sinyal kaybı olabilir diye ama hala var trt 1 smart spor vs vs baya bi kanal açılmıyor bazen açılıyor bazen açılmıyor tam maç izlicek oluyorum kanal açılmıyor lnb den kaynaklanabilirmi değiştirsem düzelirmi

Cavro 10-08-2013 22:33:10

bence bunun yeri burası değil , en doğru bilgiyi dsmart müşteri hizmetleri size verecektir.

KaRTaL1ZmA 11-08-2013 00:22:49

aradım teknik servisine başvurun diyolar d-smart almadan öncede bu sorun vardı bazı kanallar açılmıyor serviste çok pahalı fiyat çekiyor 45 tl lnb 25 tl işcilik diyor bi bilen arkadaşa sormak istedim

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 11-08-2013 mesaj 00:22:49 -->-> Daha önceki 10-08-2013 mesaj 22:58:41 --

uppp up

webzegs 11-08-2013 00:27:21

Antenin önünde ağaç dalları var mı yada anteni kapatacak başka bir şey ?

digikod 11-08-2013 00:32:35

Alıntı:

KaRTaL1ZmA Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067726813)
aradım teknik servisine başvurun diyolar d-smart almadan öncede bu sorun vardı bazı kanallar açılmıyor serviste çok pahalı fiyat çekiyor 45 tl lnb 25 tl işcilik diyor bi bilen arkadaşa sormak istedim

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 11-08-2013 mesaj 00:22:49 -->-> Daha önceki 10-08-2013 mesaj 22:58:41 --

uppp up

lnb nin fiyatı zaten 25 30 tl civarındadır. ondan mı derseniz neden olmasın.
bende d'smart kullanıyorum geçenlerde kendi türksat çanağımın lnb sini değiştirdim çift lnb taktım takarken biraz oynatmıştım bende de sinyal kayıbı vardı.
Sonrasında deneme yanılma ile düzeltmiştik. Türksat uydusu doğu tarafındadır, çanağı doğu yönüne çevirirseniz ve o dereceyi bulursanız sinyal kaybı yaşamazsınız.

JustRulz 11-08-2013 00:39:37

benim tvde geceleri çekmiyor arkadaş ne iştir anlamadım :D

KaRTaL1ZmA 11-08-2013 00:39:37

Alıntı:

webzegs Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067727240)
Antenin önünde ağaç dalları var mı yada anteni kapatacak başka bir şey ?

hayır hocam yok

Alıntı:

digikod Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067727268)
lnb nin fiyatı zaten 25 30 tl civarındadır. ondan mı derseniz neden olmasın.
bende d'smart kullanıyorum geçenlerde kendi türksat çanağımın lnb sini değiştirdim çift lnb taktım takarken biraz oynatmıştım bende de sinyal kayıbı vardı.
Sonrasında deneme yanılma ile düzeltmiştik. Türksat uydusu doğu tarafındadır, çanağı doğu yönüne çevirirseniz ve o dereceyi bulursanız sinyal kaybı yaşamazsınız.

yeni bi tane lnb alıp bakacağım o zaman hocam

KaRTaL1ZmA 11-08-2013 00:40:31

Alıntı:

JustRulz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067727295)
benim tvde geceleri çekmiyor arkadaş ne iştir anlamadım :D

hiçbi kanalımı :D

digikod 11-08-2013 00:40:57

Alıntı:

KaRTaL1ZmA Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067727296)
yeni bi tane lnb alıp bakacağım o zaman hocam

Olmadığında çağırırsınız servisi gelir halleder, zaten yeni lnb almış olacaksınız :)

JustRulz 11-08-2013 00:42:55

Alıntı:

KaRTaL1ZmA Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067727299)
hiçbi kanalımı :D

bazılarını hiç bazılarınıda az izliyorsunuz sinyal bozuk vs ayakları yapıyor kaldırıp atacam camdan :D

KaRTaL1ZmA 11-08-2013 00:58:00

Alıntı:

digikod Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067727303)
Olmadığında çağırırsınız servisi gelir halleder, zaten yeni lnb almış olacaksınız :)

çok para istiyor valla hocam sipariş ettim biraz önce 4 lü 30 tl salı günü gelir kendim takacaığım sonuçları o zman bildirirm :)

Alıntı:

JustRulz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067727310)
bazılarını hiç bazılarınıda az izliyorsunuz sinyal bozuk vs ayakları yapıyor kaldırıp atacam camdan :D

:D

Cavro 11-08-2013 02:17:40

Alıntı:

JustRulz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067727295)
benim tvde geceleri çekmiyor arkadaş ne iştir anlamadım :D

üstad biri seni işletiyor olmasın :D

JustRulz 11-08-2013 02:21:14

Alıntı:

Cavro Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067727744)
üstad biri seni işletiyor olmasın :D

kim uğraşır benim gibi garibanla yahu : )

Cavro 11-08-2013 02:26:40

Alıntı:

JustRulz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067727759)
kim uğraşır benim gibi garibanla yahu : )

benzeri başıma geldi ;

geçen yıl benim evde ki uydu da ara ara yayın gidiyordu.
Bende servisi çağırdım adamlar uğraştılar ama yapamadılar.Sonra elemanlar arabadan bir şey alacaz diye dışarı çıktıklarında asansörün önünden geçen uydu kablolarını birbirlerinden ayrılmış olduğunu söylediler (piriz gibi bir şeydi aralarında ki bağlantı ) , adamlar kabloyu taktı yayın geldi . Mahallenin veletleri işletiyormuş beni :D
seninki de benzer bir şey olabilir , akşamları birisi müdahale ediyordur belki :)

JustRulz 11-08-2013 02:40:42

Alıntı:

Cavro Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067727774)
benzeri başıma geldi ;

geçen yıl benim evde ki uydu da ara ara yayın gidiyordu.
Bende servisi çağırdım adamlar uğraştılar ama yapamadılar.Sonra elemanlar arabadan bir şey alacaz diye dışarı çıktıklarında asansörün önünden geçen uydu kablolarını birbirlerinden ayrılmış olduğunu söylediler (piriz gibi bir şeydi aralarında ki bağlantı ) , adamlar kabloyu taktı yayın geldi . Mahallenin veletleri işletiyormuş beni :D
seninki de benzer bir şey olabilir , akşamları birisi müdahale ediyordur belki :)

http://forum.donanimhaber.com/m_65516920/tm.htm
http://www.frmtr.com/populer-uydular...kanallari.html

Cavro 11-08-2013 02:42:48

demek ki tek ben işletilmiyormuşum :D :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:18:03.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.