R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Gss prim borcu affı var mı ? (https://www.r10.net/off-topic/1099457-gss-prim-borcu-affi-var-mi.html)

sinfulls 08-08-2013 11:06:56

Gss prim borcu affı var mı ?
 
Merhaba,

Arkadaşlar bu konuda bilgisi olan var mı ? 19xx TL olan borcum 25xx olmuş kafasına göre yükselip bazende düşüyor.Bunun için hala başvuru yapma ya da af tarzı birşeyi olabilir mi ?

AqHuaN 08-08-2013 11:43:12

arkadaşlar okuyorlardı öğrenci belgesiyle sildirdiler. eğer okuyor iseniz siliyorlar aksini bilmiyorum.

Ryle 08-08-2013 12:22:32

Çalışmıyorum yeni mezun oldum 1 hafta önce baktım 2.500 küsür borcum gözüküyo günlük yükseliyor ayrıca herhangi bir hizmet almadım ben şimdi napayım devleti devletemi şikayet ediyim yaptıkları ne kadar mantıklı acaba .

Maximusfel 08-08-2013 12:30:32

kardeşimin 4.000 tl borcu çıkmış. müdüre kadar çıktık yapacak birşey yok ödeyeceksiniz diyor. durduk yere devlete borçlu çıktık. lanet olsun böyle sisteme. dünyadaki ülkelerde sadece işsizlerden para alınan ülke bizim ülkemiz herhalde.

KheizLech 08-08-2013 12:41:08

af yok hocam geçmiş olsun şimdiden her türlü parayı alıyorlar

Maharaja 08-08-2013 13:15:09

Bende bakayım dedım sımdı. Kanun cıktıgı ılk ay odedım sadece. 709 tl borc bırıkmıs. yine halıme sukredeyım bı ara odeyıp :D

Ufkabakan 08-08-2013 13:50:49

Ynt: Gss prim borcu affı var mı ?
 
Sağlık sistemindeki borç yükünü, çalışmayan, sigortasız halka pay ediyorlar.

Bu paraları ödemeye mahkum edilenler, sandıkta hatırlarsınlar bu borçlarını!

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Yudra 08-08-2013 14:51:19

Gss prim borcu affı var mı ?
 
Af kalkmismi arkadaslar ?

BHCoder 08-08-2013 15:40:39

almadığınız hizmetin parasını ödemenize gerek yok, bağkur borclarıda öyledir ödemeseniz birşey olmaz

Maximusfel 08-08-2013 16:39:06

Alıntı:

BHCoder Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067716736)
almadığınız hizmetin parasını ödemenize gerek yok, bağkur borclarıda öyledir ödemeseniz birşey olmaz

Keşke öyle olsa ama bu zorunlu sağlık sigortası olduğu için ödemek zorundayız. gittiğimde borç daha da birikirse haciz gelme ihtimali varmış.

TurkGladio 08-08-2013 17:46:57

Daha önceki senelere ait öğrenci olduğuna dair bi belge varsa sildirebilirsin.

MeyT 08-08-2013 19:56:39

Bir şey sormak istiyorum.
Haziranda okul bitti, Eylül'de de üniversite başlayacak.
Bu ara içerisinde sanırım şuanda kontrol ettiğimde 250 TL gibi bi' ceza yemişim.
Bunu üniversiteye başlayınca sildirebilir miyim?

+Ben zaten öğrenciyim, çalışmıyorum. Ne diye böyle bir ücret alıyorlar? Herhangi bi' sağlık kuruluşuna Haziran ile 8 Ağustos 2013 (Bugün) tarihleri arasında gidip yararlanmadım da?

Ozsoy05 08-08-2013 21:44:53

Alıntı:

MeyT Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067717444)
Bir şey sormak istiyorum.
Haziranda okul bitti, Eylül'de de üniversite başlayacak.
Bu ara içerisinde sanırım şuanda kontrol ettiğimde 250 TL gibi bi' ceza yemişim.
Bunu üniversiteye başlayınca sildirebilir miyim?

+Ben zaten öğrenciyim, çalışmıyorum. Ne diye böyle bir ücret alıyorlar? Herhangi bi' sağlık kuruluşuna Haziran ile 8 Ağustos 2013 (Bugün) tarihleri arasında gidip yararlanmadım da?

Ben size telefondan açıklamıştım sanırım yanlışmı haıtlıyorum acaba ?

BHCoder 09-08-2013 00:33:48

Alıntı:

Maximusfel Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067716901)
Keşke öyle olsa ama bu zorunlu sağlık sigortası olduğu için ödemek zorundayız. gittiğimde borç daha da birikirse haciz gelme ihtimali varmış.

zorunlu değil isteğe bağlıdır , hiç bir yerde zorunlu ibaresi geçmez, gelir testi zorunludur.
haciz gelmez, dava açın kimse sizden almadığınız hizmetin parasını alamaz.

Ufkabakan 09-08-2013 00:37:27

Alıntı:

BHCoder Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067718485)
zorunlu değil isteğe bağlıdır , hiç bir yerde zorunlu ibaresi geçmez, gelir testi zorunludur.
haciz gelmez, dava açın kimse sizden almadığınız hizmetin parasını alamaz.

GSS= Genel Sağlık Sigortası ZORUNLUDUR!
http://www.radikal.com.tr/ekonomi/zo..._donus-1135193

Ozsoy05 09-08-2013 09:01:24

Yeter artık yahu !!

İnsanlara yanlış bilgiler vermeyi bırakın sizin doğru söylediğinizi sanıp yanılıyorlar.

Arkadaşım bu forumda gss konusunda iddia ediyorum benden bilgilisini bulamazsın.

1 yıl çalıştım sydv'de ney nedir nasıl ypaılır biliyorum pm ile kaç tane soruya cevap verdim sayısını unuttum.
@MeyT nickli hocamada sorabilirsiniz. Kendisinede defalarca açıklamalrda bulundum.

Genel sağlık sigortası zorunludur. Şayet sigortalı bir işte çalışmıyorsan tabi.

Ha zorunlu değil diyorsa bazılar yaptırmayında göreyim o zaman söke söke almıyorlarmı parayı?

eDaunTLess 09-08-2013 09:55:43

Ynt: Gss prim borcu affı var mı ?
 
Alıntı:

Ozsoy05 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067719266)
Yeter artık yahu !!

İnsanlara yanlış bilgiler vermeyi bırakın sizin doğru söylediğinizi sanıp yanılıyorlar.

Arkadaşım bu forumda gss konusunda iddia ediyorum benden bilgilisini bulamazsın.

1 yıl çalıştım sydv'de ney nedir nasıl ypaılır biliyorum pm ile kaç tane soruya cevap verdim sayısını unuttum.
@MeyT nickli hocamada sorabilirsiniz. Kendisinede defalarca açıklamalrda bulundum.

Genel sağlık sigortası zorunludur. Şayet sigortalı bir işte çalışmıyorsan tabi.

Ha zorunlu değil diyorsa bazılar yaptırmayında göreyim o zaman söke söke almıyorlarmı parayı?

Hocam mesela ben okuyorum. Her sene öğrenci belgesi götürmek zorunda mıyım yoksa bir kere götürmem yetiyor mu?

Ozsoy05 09-08-2013 10:13:03

Alıntı:

eDaunTLess Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067719342)
Hocam mesela ben okuyorum. Her sene öğrenci belgesi götürmek zorunda mıyım yoksa bir kere götürmem yetiyor mu?

Şimdi zaten okumadığını varsayalım her sene gece yaptırman gerekiyor yani gss yaptırdıktan 1 yıl sonra yine yaptırman gerekiyor. Ama sen okuyorsun onun için her senede götürmen gerekiyor.

eDaunTLess 09-08-2013 10:24:18

Ynt: Gss prim borcu affı var mı ?
 
Alıntı:

Ozsoy05 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067719369)
Şimdi zaten okumadığını varsayalım her sene gece yaptırman gerekiyor yani gss yaptırdıktan 1 yıl sonra yine yaptırman gerekiyor. Ama sen okuyorsun onun için her senede götürmen gerekiyor.

Geçtiğimiz sene öğrenci belgesi götürmüştüm hocam. 1 sene bitti. Geçenlerde borç var mı bir bakayım dedim borcunuz bulunmamakta dedi. O yüzden sordum. Yine de ben işimi garantiye alayım. Okullar açılır açılmaz götüreyim öğrenci belgesini. Teşekkür ederim cevabınız için.

Webcontroller 09-08-2013 10:32:57

Çalışmayan adamdan sigorta ücreti mi alınır yahu.

Maharaja 09-08-2013 10:34:11

öğrenci belgesini nereye goturup sildirebiliyoruz? ve açık ogretım fakultesi kabul ediyorlar mı acaba?

Ozsoy05 09-08-2013 11:56:00

Alıntı:

Maharaja Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067719407)
öğrenci belgesini nereye goturup sildirebiliyoruz? ve açık ogretım fakultesi kabul ediyorlar mı acaba?

sgk

AqHuaN 09-08-2013 11:59:22

Alıntı:

Maharaja Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067719407)
öğrenci belgesini nereye goturup sildirebiliyoruz? ve açık ogretım fakultesi kabul ediyorlar mı acaba?

evet sgk'ya gidip sildirebiliyorsunuz ama açıköğretim hakkında bilgim yok normal okuyan arkadaşım sildirdi.

Maharaja 09-08-2013 11:59:41

Alıntı:

Ozsoy05 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067719660)
sgk

Tesekkurler. Bı sansımı denıyım ama 25 yas ustu ogrencı belgesı de kabul etmıyorlar dıye bılıyorum sonradan aklıma geldı.

TurkGladio 09-08-2013 13:45:16

25 yaş üstü kabul edilmiyor, çünkü 25e kadar sgk'da babana yada artık kim sgklıysa ona tabi gösterebiliyorsun kendini. Açıköğretim kesinlikle geçerli o konuda şüpheniz olmasın. Ben aöf belgemi götürdüm.

facebookum 10-08-2013 14:39:18

Ampüller sönünce silincek arkdaslar merak etmeyin e devletten bu konu hakkında kaç tane açılan dava var görebilirsiniz elbet adalet yerini bulucak imza atmadan etmeden kafalarına göre yasa çıkarıp zorunlu para alan tek türkiye bizizdir

SinneR38 11-08-2013 11:02:30

GSS Borç Sorgulama

fasb 11-08-2013 11:18:58

Alıntı:

facebookum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067724683)
Ampüller sönünce silincek arkdaslar merak etmeyin e devletten bu konu hakkında kaç tane açılan dava var görebilirsiniz elbet adalet yerini bulucak imza atmadan etmeden kafalarına göre yasa çıkarıp zorunlu para alan tek türkiye bizizdir

tamam panpa. :D :D şimdi orayı beklersen boşuna bekleme zor yani.

ayrıca gelir testi yaptırın. açık öğretime kaydolun. para düşecektir veya silinecektir.

Maximusfel 11-08-2013 11:32:03

Alıntı:

fasb Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067728494)
tamam panpa. :D :D şimdi orayı beklersen boşuna bekleme zor yani.

ayrıca gelir testi yaptırın. açık öğretime kaydolun. para düşecektir veya silinecektir.

Dostum bilgin olmadan yazmışsın silinmiyor. ben çok denedim. bu yasayı çıkaranlara da destekl çıkanlarada içimden iyi bir sövüyorum artık kulakları çınlasın itlerin.

fasb 11-08-2013 11:34:50

Alıntı:

Maximusfel Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067728539)
Dostum bilgin olmadan yazmışsın silinmiyor. ben çok denedim. bu yasayı çıkaranlara da destekl çıkanlarada içimden iyi bir sövüyorum artık kulakları çınlasın itlerin.

Usta bizim arkadaşlarda sövüyor. İşte demek istediğim ne kadar sövsen de fayda yok. Gittik arkadaşla gerekli olanları yaptık 1000 tl den 400 e indirdi. Benim demek istediğim bu yasayı çıkaranlar değişirse bu yasa da değişir mantığıyla beklerseniz bir sonuç elde edemezseniz borcunuz yükselir. Arkadaş 400 lirayı ödeyip her ay düzenli olarak 40 lira gibi bir rakam ödücek ve sigortalı olucak.

Maximusfel 11-08-2013 11:41:12

Alıntı:

fasb Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067728550)
Usta bizim arkadaşlarda sövüyor. İşte demek istediğim ne kadar sövsen de fayda yok. Gittik arkadaşla gerekli olanları yaptık 1000 tl den 400 e indirdi. Benim demek istediğim bu yasayı çıkaranlar değişirse bu yasa da değişir mantığıyla beklerseniz bir sonuç elde edemezseniz borcunuz yükselir. Arkadaş 400 lirayı ödeyip her ay düzenli olarak 40 lira gibi bir rakam ödücek ve sigortalı olucak.

İşte millette buna kabullenemiyor. biz niye durduk yere devlere her ay para ödeyelimki? benim birçok arkadaşım var çocukların borcu 4000 lirayı geçti zaten işsziler maddi durumlarıda iyi değil. memurla konuşuyoruz elimizden birşey gelmez diyor bu borç ödenecek diyor. sen işsiz adamlara borç takıyorsun. dünyanın neresinde böyle birşey var. aslında suç bizde bu millet geziparkı olayları için sokaklara döküleceklerine bu tarz şeyler için sokaklara çıksak bu ülkede çok şey değişirdi.

fasb 11-08-2013 11:55:06

Alıntı:

Maximusfel Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067728573)
İşte millette buna kabullenemiyor. biz niye durduk yere devlere her ay para ödeyelimki? benim birçok arkadaşım var çocukların borcu 4000 lirayı geçti zaten işsziler maddi durumlarıda iyi değil. memurla konuşuyoruz elimizden birşey gelmez diyor bu borç ödenecek diyor. sen işsiz adamlara borç takıyorsun. dünyanın neresinde böyle birşey var. aslında suç bizde bu millet geziparkı olayları için sokaklara döküleceklerine bu tarz şeyler için sokaklara çıksak bu ülkede çok şey değişirdi.

Şimdi usta iyi yönünden bakarsak bizim arkadaş bu toplu borcu ödedikten sonra her ay 40-50 lira bir rakam sayesinde gidip istediği hizmeti alabilecek. Orada çok haklısın. Millet ağaçın yanında halkı cebini düşünen maddeleri de düşünce çok çok faydalı olurdu. ben destek verirdim o zaman ama ağaç haliyle destek bulmadığı kesin.

Bu yasa aslında güzel ama kişiye bağlı olmalıydı. Adam ödüyemecek durumdaysa hiç kayıt altına girmicek. Ama diğer adam ben 40-50 lira öderim gider hizmetimi alırım okey eyvallah ama ben istemiyorum diyene de zorla yaptırılmamalıdır.

facebookum 11-08-2013 11:56:18

ya arkdaslar sitres yapmayın haciz olayı ile ödesinler diye milleti kandırıyolar devletin neler yaptıgını herkez biliyor

by_karahan 27-11-2013 16:34:11

Maliye Bakanlığı, Sgk nın bir kereye mahsus borç silme isteğini reddetti.

Bu aşamadan sonra 2014 Mart ayında (seçimlerden hemen sonra) E-Haciz sistemi devreye girecek ve ortalık daha çok karışacak.

İyi uykular Türkiyem...

Suerte 27-11-2013 16:50:45

yakında ayak bastı parasi alacaklar. gitmedim kardeşim ben oraya basmadim diyeceksin banane gitseydin bassaydin diyecekler. basmayı hiç düşünmüyorum diyeceksin fark etmez parasını ver basmiyosanda bizi ilgilendirmez diyecekler. yazıklar olsun.

MysticArt 27-11-2013 18:17:15

gelsin maliye bakanı kapıma haciz için boxerimi çıkarıp yüzüne veririm. +500lira borcum var ve şu an açıktan okuduğum halde borcumu silmediler haziranda mezun olmuştum ekim ayına kadar kitlemişler, aöf yazılana kadar. sandıkta artık bu uyuyan koyunların uyanması lazıım


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:02:46.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.