![]() |
Gss prim borcu affı var mı ? Merhaba, Arkadaşlar bu konuda bilgisi olan var mı ? 19xx TL olan borcum 25xx olmuş kafasına göre yükselip bazende düşüyor.Bunun için hala başvuru yapma ya da af tarzı birşeyi olabilir mi ? |
arkadaşlar okuyorlardı öğrenci belgesiyle sildirdiler. eğer okuyor iseniz siliyorlar aksini bilmiyorum. |
Çalışmıyorum yeni mezun oldum 1 hafta önce baktım 2.500 küsür borcum gözüküyo günlük yükseliyor ayrıca herhangi bir hizmet almadım ben şimdi napayım devleti devletemi şikayet ediyim yaptıkları ne kadar mantıklı acaba . |
kardeşimin 4.000 tl borcu çıkmış. müdüre kadar çıktık yapacak birşey yok ödeyeceksiniz diyor. durduk yere devlete borçlu çıktık. lanet olsun böyle sisteme. dünyadaki ülkelerde sadece işsizlerden para alınan ülke bizim ülkemiz herhalde. |
af yok hocam geçmiş olsun şimdiden her türlü parayı alıyorlar |
Bende bakayım dedım sımdı. Kanun cıktıgı ılk ay odedım sadece. 709 tl borc bırıkmıs. yine halıme sukredeyım bı ara odeyıp :D |
Ynt: Gss prim borcu affı var mı ? Sağlık sistemindeki borç yükünü, çalışmayan, sigortasız halka pay ediyorlar. Bu paraları ödemeye mahkum edilenler, sandıkta hatırlarsınlar bu borçlarını! GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi |
Gss prim borcu affı var mı ? Af kalkmismi arkadaslar ? |
almadığınız hizmetin parasını ödemenize gerek yok, bağkur borclarıda öyledir ödemeseniz birşey olmaz |
Alıntı:
|
Daha önceki senelere ait öğrenci olduğuna dair bi belge varsa sildirebilirsin. |
Bir şey sormak istiyorum. Haziranda okul bitti, Eylül'de de üniversite başlayacak. Bu ara içerisinde sanırım şuanda kontrol ettiğimde 250 TL gibi bi' ceza yemişim. Bunu üniversiteye başlayınca sildirebilir miyim? +Ben zaten öğrenciyim, çalışmıyorum. Ne diye böyle bir ücret alıyorlar? Herhangi bi' sağlık kuruluşuna Haziran ile 8 Ağustos 2013 (Bugün) tarihleri arasında gidip yararlanmadım da? |
Alıntı:
|
Alıntı:
haciz gelmez, dava açın kimse sizden almadığınız hizmetin parasını alamaz. |
Alıntı:
http://www.radikal.com.tr/ekonomi/zo..._donus-1135193 |
Yeter artık yahu !! İnsanlara yanlış bilgiler vermeyi bırakın sizin doğru söylediğinizi sanıp yanılıyorlar. Arkadaşım bu forumda gss konusunda iddia ediyorum benden bilgilisini bulamazsın. 1 yıl çalıştım sydv'de ney nedir nasıl ypaılır biliyorum pm ile kaç tane soruya cevap verdim sayısını unuttum. @MeyT nickli hocamada sorabilirsiniz. Kendisinede defalarca açıklamalrda bulundum. Genel sağlık sigortası zorunludur. Şayet sigortalı bir işte çalışmıyorsan tabi. Ha zorunlu değil diyorsa bazılar yaptırmayında göreyim o zaman söke söke almıyorlarmı parayı? |
Ynt: Gss prim borcu affı var mı ? Alıntı:
|
Alıntı:
|
Ynt: Gss prim borcu affı var mı ? Alıntı:
|
Çalışmayan adamdan sigorta ücreti mi alınır yahu. |
öğrenci belgesini nereye goturup sildirebiliyoruz? ve açık ogretım fakultesi kabul ediyorlar mı acaba? |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
25 yaş üstü kabul edilmiyor, çünkü 25e kadar sgk'da babana yada artık kim sgklıysa ona tabi gösterebiliyorsun kendini. Açıköğretim kesinlikle geçerli o konuda şüpheniz olmasın. Ben aöf belgemi götürdüm. |
Ampüller sönünce silincek arkdaslar merak etmeyin e devletten bu konu hakkında kaç tane açılan dava var görebilirsiniz elbet adalet yerini bulucak imza atmadan etmeden kafalarına göre yasa çıkarıp zorunlu para alan tek türkiye bizizdir |
|
Alıntı:
ayrıca gelir testi yaptırın. açık öğretime kaydolun. para düşecektir veya silinecektir. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Bu yasa aslında güzel ama kişiye bağlı olmalıydı. Adam ödüyemecek durumdaysa hiç kayıt altına girmicek. Ama diğer adam ben 40-50 lira öderim gider hizmetimi alırım okey eyvallah ama ben istemiyorum diyene de zorla yaptırılmamalıdır. |
ya arkdaslar sitres yapmayın haciz olayı ile ödesinler diye milleti kandırıyolar devletin neler yaptıgını herkez biliyor |
Maliye Bakanlığı, Sgk nın bir kereye mahsus borç silme isteğini reddetti. Bu aşamadan sonra 2014 Mart ayında (seçimlerden hemen sonra) E-Haciz sistemi devreye girecek ve ortalık daha çok karışacak. İyi uykular Türkiyem... |
yakında ayak bastı parasi alacaklar. gitmedim kardeşim ben oraya basmadim diyeceksin banane gitseydin bassaydin diyecekler. basmayı hiç düşünmüyorum diyeceksin fark etmez parasını ver basmiyosanda bizi ilgilendirmez diyecekler. yazıklar olsun. |
gelsin maliye bakanı kapıma haciz için boxerimi çıkarıp yüzüne veririm. +500lira borcum var ve şu an açıktan okuduğum halde borcumu silmediler haziranda mezun olmuştum ekim ayına kadar kitlemişler, aöf yazılana kadar. sandıkta artık bu uyuyan koyunların uyanması lazıım |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:02:46. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.