![]() |
Fare Hareketlerini Kaydetmek Arkadaşlar fare harektelerini kaydetmek için pro. lazım piyasadaki hepsini denedim ama hepsi demo işe yaramıyor. En güzeli Axife Mouse Recorder ama bununda full olanı yok. Her şeyin fullu olur ben aradım mı olmaz :D Ücretsiz ve basit olacak şekilde önereceğiniz program var mı? |
Jitbit macro recorder var harika ve çok iyi onu kullanıyorum şiddetle öneririm. |
meraktan soruyorum amaç ne neden kayıt ediceksiniz :D |
benim var kendi yazılımım ama gizli değil |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Ghostmouse |
Alıntı:
|
Alıntı:
valla sorun yok ben kullanıyorum ve gayette memnunum. |
Alıntı:
Alıntı:
Şimdi senin önerdiğin pro. deneyeceğim hocam. |
Jitbit Macro Recorder derim süper bir program bir ara çok ekmeğini yemiştim :) |
Alıntı:
UO oynarken deli gibi kullanırdık sabaha kadar kasardık :) |
Alıntı:
Hocam kayıt etme ve devamlılık özelliği varsa kullanırım sorun değil Alıntı:
İkiside demo full özellik istiyor. |
Söyleyen oldu mu bilmiyorum ama: GhostMouse |
|
Alıntı:
Hocam dediğiniz güzel pro. ama full sürümü yok. Full olmassa 1 kere yapıyor. Alıntı:
İşte bana böyle gelin. ALLAH razı olsun 10 numara bir demo paylaşım :p |
Hangi oyun için, merak ettim? :D |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:51:46. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.