R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Off-Topic (https://www.r10.net/off-topic/)
-   -   Sevgilim Romantik Ol Dedi ? (https://www.r10.net/off-topic/1048036-sevgilim-romantik-ol-dedi.html)

Rebelfa 18-05-2013 15:12:39

Sevgilim Romantik Ol Dedi ?
 
Arkadaşlar sevgiliniz ''romantik ol biraz'' dedi diyelim neler bekliyordur sizce ? Çok bişey değil bir iki dakikalık şeyler bile romantiklik değil genelde odunsun dedi daha 1.haftada üstelik :D Sizce yanlış bişeylermi yapıorum yoksa dişilerin genel huysuzlugumudur bu ?

Metins 18-05-2013 15:17:11

Alıntı:

Rebelfa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067287715)
Arkadaşlar sevgiliniz ''romantik ol biraz'' dedi diyelim neler bekliyordur sizce ? Çok bişey değil bir iki dakikalık şeyler bile romantiklik değil genelde odunsun dedi daha 1.haftada üstelik :D Sizce yanlış bişeylermi yapıorum yoksa dişilerin genel huysuzlugumudur bu ?

Direk Odun Dediyse,Kendinde Ara Birşeyler Derim:D

digiklan 18-05-2013 15:21:02

odun dediyse, kendini alıştır hayatın boyunca bunu duymaya devam edeceksin )))

sinfulls 18-05-2013 16:08:18

Şöyle kartları önüne dök bakalım en romantik erkek yanında ... yemiş olur :p

http://kredikartiborcusorgulamasi.co...-sorgulama.png

Maximusfel 18-05-2013 16:11:46

valla dostum kimse için kendini değiştirme. her zaman kendin ol.

Rebelfa 18-05-2013 16:35:41

Alıntı:

sinfulls Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067287988)
Şöyle kartları önüne dök bakalım en romantik erkek yanında ... yemiş olur :p

http://kredikartiborcusorgulamasi.co...-sorgulama.png

Usta sorun burda bence ben hesap ödetmem yanımdaki kıza hiçbirşekilde dün kızdım biraz sinemada koy o parayı cebine diye ondan dedi herhalde :D Ya ben çiçek felanda alamam kolye felanmı alsamki acaba ?

Milano 18-05-2013 16:37:56

Çok sık değil ama olmadık zamanlarda iltifat et.

Özel 18-05-2013 16:38:23

Alıntı:

Rebelfa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067288111)
Usta sorun burda bence ben hesap ödetmem yanımdaki kıza hiçbirşekilde dün kızdım biraz sinemada koy o parayı cebine diye ondan dedi herhalde :D Ya ben çiçek felanda alamam kolye felanmı alsamki acaba ?

Usta pankart hazırla yakın olduğu yere as bak bakalım sana bir daha odun diyebilecekmi denenmiştir işe yarıyor :)

teknohaberci 18-05-2013 23:02:46

çok bir şey beklemiyor senden. Biraz daha duyarlı, iyi bir dinleyici, gerçekten dinleyen ve duygulara ortak olan bir insan olmak zor değil. Her şeyi şakaya vurursan, kaale ya da ciddiye almaz, katı bir gerçekçi olursan odun der.

Romantik olmak, her dakka aşk sözleri söylemek ya da hediyelere boğmak değildir. Zır zır ağlamak, salya sümük canımlı cicimli aşk yaşamak da çok uçlarda.

Zaman zaman, olmadık zamanlarda bi seni seviyorum demek, ona, ondan hoşlandığını güzel sözlerle ifade etmek, ya saçlarını, ya gözlerini ansızın methedip sevdiğini söylemek zor olmasa gerek. Hep yaparsan bir anlamı kalmaz ama zamanı iyi tutturursan tadından yenmez.

Bunu da herkes yapamaz. Biraz huy, biraz da tecrübe meselesi.

fikiralemi 18-05-2013 23:04:46

sende ona sende kalassın deseydin altta kalma kimse r10 üyesi kardeşime odun diyemez zuhahah

webtasarimda 18-05-2013 23:05:54

Ynt: Sevgilim Romantik Ol Dedi ?
 
Bana da odun diyorlar da değişemiyorum be abi.

Tapatalk ile gönderildi

JustRulz 18-05-2013 23:24:15

ver odunu usta salih usta
yansın ortalık anasını satayım :D

http://www.youtube.com/watch?v=cxFZLr9V4pY

Music 19-05-2013 01:06:45

Evet aşkım ben bir odunum, onu yontması gereken usta da sensin. Olmuyor mu beceriksiz misin ?

aynen bunu ciddi bi sekilde soyle. Kafayı kullanın beyler :)

selcuksepetci 19-05-2013 02:27:58

başlarda odun der sonra daha demez oda alışır hepimiz odunuz :D

ByTeksz 19-05-2013 04:52:47

Romantik olmadan önce Neden sana odun dedigini cözmeye calis.Cünkü sorunun cevabi ODUN Kelimesinde sakli :D

Rebelfa 19-05-2013 10:03:42

Alıntı:

webtasarimda Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067289834)
Bana da odun diyorlar da değişemiyorum be abi.

Tapatalk ile gönderildi

Gel bi çayımı iç :D

Alıntı:

selcuksepetci Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067290749)
başlarda odun der sonra daha demez oda alışır hepimiz odunuz :D

Yo şu güne kadar hep odun denildiği için alıştım zaten artık :D

Alıntı:

ByTeksz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067290971)
Romantik olmadan önce Neden sana odun dedigini cözmeye calis.Cünkü sorunun cevabi ODUN Kelimesinde sakli :D

Usta durduk yere odun diyo bazen odunum diye seviyor ya cidden zor bu hatun milleti :D

Exwore 19-05-2013 10:28:22

İçinden gelmiyorsa, düşünemiyorsan, birinin söylemesiyle olacaksa olmasın bence daha iyi.

Rebelfa 19-05-2013 10:31:51

Alıntı:

Exwore Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067291212)
İçinden gelmiyorsa, düşünemiyorsan, birinin söylemesiyle olacaksa olmasın bence daha iyi.

Aynen bunuda dedi ..

41Yazılım 19-05-2013 14:19:06

banada hergün odun diyordu sıkıntı yok. geçen bana araba alacak mısın evlenince dedi hayır dedim. odunsun dedi toplu tasıma mı kullanayım okula gidip gelirken (öğretmen kendisi) bende dedim trafikte bu kadar yaratık varken seni düşünmem odunluksa en büyük odunum dedim. oda bana ay aşkım harikasın falan dedi daha odun demiyor bana :D yanlışlıkla doğru bişe dedim sanırm.

mechulkalan 19-05-2013 22:01:53

Arkadaşlar yalan söyleyin. Numara yapın. Sadece kız işlerinde değil gerçek hayatta daha çok işinize yarayacak. Yalan Söyleme Sanatı adı altında bir ebook hazırlıyorum. Korkmayın arkadaşlar artık hepiniz en az politikacılar kadar utanmadan çekinmeden, bir dolandırıcının ustalığında yalan söyleyebileceksiniz.

Benim akıl hocalığım altında ne evlilikler ne ilişkiler kurtuldu. Kaç işçi kovulmaktan kaç öğrenci atılmaktan kurtuldu bir bilseniz.

Dogukan 19-05-2013 23:58:02

Sen bir çiçek al üzerine "bir odunun yapraklarından dünyanın en güzel menekşesine" yaz bak bir daha yanından ayrılıyor mu :D

Exwore 20-05-2013 00:26:18

Alıntı:

Dogukan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067294691)
Sen bir çiçek al üzerine "bir odunun yapraklarından dünyanın en güzel menekşesine" yaz bak bir daha yanından ayrılıyor mu :D

Türkiye'den Amerika'ya çiçek yolladım yine ayrıldı. :)

Corydoras 20-05-2013 04:39:45

Alıntı:

Exwore Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1067294819)
Türkiye'den Amerika'ya çiçek yolladım yine ayrıldı. :)

Bu arada Can aga uluslararası çiçek gönderim konularında uzmandır yardıma ihtiyacı olan arkadaşlar yüklenin PM'lere :p
Saygılar Can başkaan :D

tmaster 26-05-2013 09:20:35

benim eski muhabbetlerden bir kesit

- ya bu kadar odun olma
+ ne odunu ***
- al işte öküz


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:42:58.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.