![]() |
Sevgilim Romantik Ol Dedi ? Arkadaşlar sevgiliniz ''romantik ol biraz'' dedi diyelim neler bekliyordur sizce ? Çok bişey değil bir iki dakikalık şeyler bile romantiklik değil genelde odunsun dedi daha 1.haftada üstelik :D Sizce yanlış bişeylermi yapıorum yoksa dişilerin genel huysuzlugumudur bu ? |
Alıntı:
|
odun dediyse, kendini alıştır hayatın boyunca bunu duymaya devam edeceksin ))) |
Şöyle kartları önüne dök bakalım en romantik erkek yanında ... yemiş olur :p http://kredikartiborcusorgulamasi.co...-sorgulama.png |
valla dostum kimse için kendini değiştirme. her zaman kendin ol. |
Alıntı:
|
Çok sık değil ama olmadık zamanlarda iltifat et. |
Alıntı:
|
çok bir şey beklemiyor senden. Biraz daha duyarlı, iyi bir dinleyici, gerçekten dinleyen ve duygulara ortak olan bir insan olmak zor değil. Her şeyi şakaya vurursan, kaale ya da ciddiye almaz, katı bir gerçekçi olursan odun der. Romantik olmak, her dakka aşk sözleri söylemek ya da hediyelere boğmak değildir. Zır zır ağlamak, salya sümük canımlı cicimli aşk yaşamak da çok uçlarda. Zaman zaman, olmadık zamanlarda bi seni seviyorum demek, ona, ondan hoşlandığını güzel sözlerle ifade etmek, ya saçlarını, ya gözlerini ansızın methedip sevdiğini söylemek zor olmasa gerek. Hep yaparsan bir anlamı kalmaz ama zamanı iyi tutturursan tadından yenmez. Bunu da herkes yapamaz. Biraz huy, biraz da tecrübe meselesi. |
sende ona sende kalassın deseydin altta kalma kimse r10 üyesi kardeşime odun diyemez zuhahah |
Ynt: Sevgilim Romantik Ol Dedi ? Bana da odun diyorlar da değişemiyorum be abi. Tapatalk ile gönderildi |
ver odunu usta salih usta yansın ortalık anasını satayım :D http://www.youtube.com/watch?v=cxFZLr9V4pY |
Evet aşkım ben bir odunum, onu yontması gereken usta da sensin. Olmuyor mu beceriksiz misin ? aynen bunu ciddi bi sekilde soyle. Kafayı kullanın beyler :) |
başlarda odun der sonra daha demez oda alışır hepimiz odunuz :D |
Romantik olmadan önce Neden sana odun dedigini cözmeye calis.Cünkü sorunun cevabi ODUN Kelimesinde sakli :D |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
İçinden gelmiyorsa, düşünemiyorsan, birinin söylemesiyle olacaksa olmasın bence daha iyi. |
Alıntı:
|
banada hergün odun diyordu sıkıntı yok. geçen bana araba alacak mısın evlenince dedi hayır dedim. odunsun dedi toplu tasıma mı kullanayım okula gidip gelirken (öğretmen kendisi) bende dedim trafikte bu kadar yaratık varken seni düşünmem odunluksa en büyük odunum dedim. oda bana ay aşkım harikasın falan dedi daha odun demiyor bana :D yanlışlıkla doğru bişe dedim sanırm. |
Arkadaşlar yalan söyleyin. Numara yapın. Sadece kız işlerinde değil gerçek hayatta daha çok işinize yarayacak. Yalan Söyleme Sanatı adı altında bir ebook hazırlıyorum. Korkmayın arkadaşlar artık hepiniz en az politikacılar kadar utanmadan çekinmeden, bir dolandırıcının ustalığında yalan söyleyebileceksiniz. Benim akıl hocalığım altında ne evlilikler ne ilişkiler kurtuldu. Kaç işçi kovulmaktan kaç öğrenci atılmaktan kurtuldu bir bilseniz. |
Sen bir çiçek al üzerine "bir odunun yapraklarından dünyanın en güzel menekşesine" yaz bak bir daha yanından ayrılıyor mu :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
Saygılar Can başkaan :D |
benim eski muhabbetlerden bir kesit - ya bu kadar odun olma + ne odunu *** - al işte öküz |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:42:58. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.