R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   MaxiGeyik (https://www.r10.net/maxigeyik/)
-   -   Saat 02:38 ve ... (https://www.r10.net/maxigeyik/55596-saat-02-38-ve.html)

muratsari 24-05-2007 02:39:37

Saat 02:38 ve ...
 
Neler Güncel?

Şu an Forumumuzda: 908 (207 üye, 701 misafir ve örümcek Adam mevcut)

muratsari, !ndream, ŁoneŁy, "srkn", *SH@RK*, 2Ekmek1Maltepe, aarriiff, AB-Ahmet, Aforizmalar, akarweb, akon, alanaditescil, Alonso, artX, AydogduTr, azgon, aziz_ilis, bAdlove, baris333, behcet61, bilgiportal, BlackCode, Blade__, BLaSt, bluecr, burak99, By-e, ByMeTaNeT, BySeCa, Cagatayh, Casey, Cemoo, championur, cIz, Cobra, Coder By HayaLeT, command, Crash, cRueL, curcuna, cyilmas, D!Gé, DataTR, deepkarizma, demirhan, dgenc, dilekf, disconnect, Dj B@mBaM, doctoralone, DreamWeaver, dungeon, duygusal, echo, edevrim, Ekselans, ElesK, emir2005, EmiRX, enter, ErsaT, eserdark, exedat, Fantast1c, Fatih, Ferraconn, firstozdemir, forcA_gs, forcewithus, Frekans, G60, garfi, gckhvs, gezginturk, giresunweb, gokhan_ssl, GoodSave!, goofy, gunesbjk, Haberkulesi, hacspectrum, HMN, Holy, HostAnadolu, HostBank, HostUzman, hunkarasaf, huseyinb, huzunlu, Inferno, iddaaevi, iDealhosting, isaakkaya, istanbul34, Jonturk, jxc, kacar82, kædævræ, Kahraman, KamiLOwen, karaLi, kenantr, kkorayank, kocajans.com, koolpa, kosasnet, ******, Larsnerkel, lborges, LcN_x, Lisans, LOONYMEDIA, LoRD_YenGeC, Majestic, Malatyasporlu, ManuaL, MasKe00, Matias Delgado, Medy@Diz@yn, MeSsO_, Mesut Dadas, MiNiKCaDi, mirraacle, Mois, MoNaRcH, Morpheous, MrManson, myhere, Namaath, NemesiS, nIghtMastEr, Ni-Osman, NRG, O'Neil, onurcakmak, orumcek, Osm@N, osman, Pantone Cool Gray 9, peep, phatih, Phobia, phpkurdu.com, ploop, powerdark, powerful, progressivepass, prosman, pseudovector, raptorka, Scharfschütze, Secret_Love, sempaty, sendevar.com, sener_izmir, ser5dar, serkanus, Sesimol, SeSSioN, ShaDoW, shape, sims, Simsek, SinanCan, sky, soytarilee, STI, sunucubs, suursuz, T-MAC, t34h3r, Temiz, TheeRsin, theslords, TheWebmaster, The_CooL, the_fero, troy, TrueLove, tuncay41, Turkyildiz.Com, ufukaykut, UfukGedik, UNREALCI, untied, uslanmam, vengance85, Venom, vinny, Vinsanity, Vito Andolini, wdp, WebStyle, Without You, WoLeRiNe, Yuc3L, ZaLim, zaqwe, zirve11, zkare

R10.NET Üyeleri hiç uymuyor mu? Yoksa oturum süresi uzun mu tutuluyor?

STI 24-05-2007 02:41:12

su uyur r10 müdavimleri uyumaz,gerekirse dönüşümlü vardiya şeklinde çalışılır

ENVER 24-05-2007 02:44:04

ben ayda 2-3 saat uyuyorum

echo 24-05-2007 02:44:07

uyumak geçici bir hevestir

the rich jerk

orumcek 24-05-2007 02:46:51

hayatımızın yarısı uyumakla geçiyor..

Alonso 24-05-2007 02:50:15

Uyuyor tabi. Örneğin ben, günde 12 saat uyuyorum :p Ancak uyuma saatlerim diğer insanlardan uzak :)

ManuaL 24-05-2007 02:59:32

uyuyarak yaşamanın anlamı yok :)

D_A_X 24-05-2007 03:01:17

saat 03:01 iyi geceler yatıyorum ben.

rnmks 24-05-2007 03:23:31

DAX dan Nöbeti devraldım 03:24 burdayız uleyn

STI 24-05-2007 03:34:13

03.34 bende yatıyorum final dönemi şimdi ,siz beni yazın görün :)

Alonso 24-05-2007 03:35:50

Birazdan benim dizim başlayacak onu bekliyorum :p

muratsari 24-05-2007 03:37:00

Saat 03:38
 
Şu an Forumumuzda: 668 (151 üye, 517 misafir ve örümcek Adam mevcut)

Daha karpuz keseceydik?

zaqwe 24-05-2007 04:26:19

Hocayı da duydum ben kaçar artık :)

Alonso 24-05-2007 04:32:48

Alıntı:

zaqwe Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 593392)
Hocayı da duydum ben kaçar artık :)

Bizim hoca yine uyuya kaldı galiba, hala ses seda yok :p

muratsari 24-05-2007 04:47:54

Saat 04:48
 
Saat 04:48

Şu an Forumumuzda: 460 (88 üye, 372 misafir ve örümcek Adam mevcut)

Alonso 24-05-2007 04:49:55

Alıntı:

muratsari Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 593400)
Saat 04:48
Şu an Forumumuzda: 460 (88 üye, 372 misafir ve örümcek Adam mevcut)

Şuanda Türkiye'de o kadar bilgisayar bile açık değil ki :p Yalan o, inanma ;)

Dr.Wave 24-05-2007 06:21:57

Şu an Forumumuzda : Ne üye Ne misafir kimse bulunmamaktadır. ( Lütfen Daha Sonra Tekrar Denetin )

aLp3r 24-05-2007 16:46:30

Geçen sabaha karşı 4.50 de girdim baktım r10 da varlar halen ama bizim ahaliden kimse yok hep yeni üyeler tanımıyorum da geyik yapacak kimse yoktu geri çıktım :=)

karacoder 24-05-2007 16:57:10

Alıntı:

aLp3r Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 594375)
Geçen sabaha karşı 4.50 de girdim baktım r10 da varlar halen ama bizim ahaliden kimse yok hep yeni üyeler tanımıyorum da geyik yapacak kimse yoktu geri çıktım :=)

geyik yuvasımıda öyle diyon

aLp3r 24-05-2007 19:43:04

Alıntı:

Karacoder Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 594411)
geyik yuvasımıda öyle diyon

Evet gece en güzel geyik yapılıyo walla :)

Malson,zeynoş ve pilloş da olsa güzel olcaktı ama yoklar .)

teenesil 24-05-2007 19:52:52

Alıntı:

aLp3r Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 594375)
Geçen sabaha karşı 4.50 de girdim baktım r10 da varlar halen ama bizim ahaliden kimse yok hep yeni üyeler tanımıyorum da geyik yapacak kimse yoktu geri çıktım :=)

gerçekten hiç boş kaldımı r10 yada sadece sen varsın:confused:


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:49:05.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.