![]() |
R10.NET Geyik Postları Bu konuya forum içinde açılan komik konuların ekran görüntüsünü veya atılan mesajları atabilirsiniz. Birazda gülelim.. |
|
|
|
[IMG=1597]https://cdn.r10.net/editor/133100/492006914.png[/IMG] |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
:r78: |
|
|
|
|
Ren geyiği postu [IMG=637]https://cdn.r10.net/editor/157232/207386388.jpg[/IMG] |
|
Sizi bilmem ama ben biraz güldüm. |
|
|
Alıntı:
|
Bu site iyice Twitter'a döndü, adminler el atmalı. |
|
Alıntı:
|
çeçen mafyasını kaptırmışız, bu forumu kapattıracağımı da bulamadım bunu gördüm olur mu? |
|
|
|
|
|
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:50:50. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.