![]() |
Hiç normal değiliz. |
Ne vereyim abimeeee :r68: |
|
Sus ve ne istediğini söyle(!) |
|
Boşluğuma geldi, çok güldüm, affet. |
Ona ne istediğini söyle haydi ! |
allah senide güldürsün çok çok iyi |
:r15: |
Sen de ne istediğini bilmiyorsun hocam :joy: |
[IMG=1056]https://cdn.r10.net/editor/114813/4152012789.png[/IMG] Bu da ayrı bir dünya :D Rüyasında görmüş sanırım sabah yazıyor dönüyoruz, dönmüyor :D |
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:15:42. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.