![]() |
Netspeed'de Sorun Mu Var? Arkadaşlar 25-30 dakikadır internet yok, müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum, mobil veriyle internet sitesine, müşteri paneline gitmeyi deniyorum hiç bir şekilde ulaşamıyorum? Sorun yaşayan ya da sitelerine erişebilen var mı? |
Durum bende de aynı. Ulaşmak mümkün değil. |
Alıntı:
|
Bende ulasamiyorum 40 dakikadir.. |
Sorun düzelmedi maalesef. |
Sorun devam ediyor |
Bu firmada sürekli bu tarz sorunlar yaşadığım için 6 ay öncesinde ayrıldım iyikide ayrılmışım diyorum bu konuyu görünce. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Benim internet geldi sorun cözüldü |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Sorun devam ediyor mu sizde |
Bende kesinti gece 03.30 dan beri şu saat itibarı ile devam ediyor İstanbul anadolu yakası |
Sorun aynı, ne kötü bir firma. Bilgi dahi verilmiyor. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:55:22. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.