R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   İnternet Operatörleri (https://www.r10.net/internet-operatorleri/)
-   -   Netspeed'de Sorun Mu Var? (https://www.r10.net/internet-operatorleri/4618439-netspeedde-sorun-mu-var.html)

anildurgun 19-11-2025 01:23:58

Netspeed'de Sorun Mu Var?
 
Arkadaşlar 25-30 dakikadır internet yok, müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum, mobil veriyle internet sitesine, müşteri paneline gitmeyi deniyorum hiç bir şekilde ulaşamıyorum? Sorun yaşayan ya da sitelerine erişebilen var mı?

semih 19-11-2025 01:25:17

Durum bende de aynı. Ulaşmak mümkün değil.

anildurgun 19-11-2025 01:27:57

Alıntı:

semih Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1090121946)
Durum bende de aynı. Ulaşmak mümkün değil.

Bende şuan çözüldü hocam bilginize.

Baha1984 19-11-2025 01:42:01

Bende ulasamiyorum 40 dakikadir..

semih 19-11-2025 01:43:08

Sorun düzelmedi maalesef.

KaranlikLord 19-11-2025 01:47:31

Sorun devam ediyor

Aden 19-11-2025 01:49:10

Bu firmada sürekli bu tarz sorunlar yaşadığım için 6 ay öncesinde ayrıldım iyikide ayrılmışım diyorum bu konuyu görünce.

Baha1984 19-11-2025 01:50:16

Alıntı:

Aden Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1090122044)
Bu firmada sürekli bu tarz sorunlar yaşadığım için 6 ay öncesinde ayrıldım iyikide ayrılmışım diyorum bu konuyu görünce.

Hangi saglayiciya gectiniz hocam bende degistircem baydi artikk

Aden 19-11-2025 01:51:03

Alıntı:

Baha1984 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1090122049)
Hangi saglayiciya gectiniz hocam bende degistircem baydi artikk

Gigaspeed adlı firmadayım fiber 200 ü kullanıyorum şuan 6 ayda 2 kere kesinti oldu ikiside saat gece 2 sularında oldu.Toplam kesinti 10 dakikayı aşmadı.

Baha1984 19-11-2025 01:56:01

Benim internet geldi sorun cözüldü

Kalite_Reklams 19-11-2025 02:00:46

Alıntı:

Aden Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1090122044)
Bu firmada sürekli bu tarz sorunlar yaşadığım için 6 ay öncesinde ayrıldım iyikide ayrılmışım diyorum bu konuyu görünce.

Nereye geçtiniz acaba bende 2.5 senedir kullanıyorum ama galiba sırası geldi benimde değişmemin

Aden 19-11-2025 02:05:35

Alıntı:

Kalite_Reklams Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1090122084)
Nereye geçtiniz acaba bende 2.5 senedir kullanıyorum ama galiba sırası geldi benimde değişmemin

Konuya yorum bıraktım hocam yorumu inceleyin.

serkancelik1994 19-11-2025 02:56:45

Sorun devam ediyor mu sizde

Kalite_Reklams 19-11-2025 07:53:47

Bende kesinti gece 03.30 dan beri şu saat itibarı ile devam ediyor İstanbul anadolu yakası

semih 19-11-2025 12:32:36

Sorun aynı, ne kötü bir firma. Bilgi dahi verilmiyor.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:55:22.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.