R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Google Optimizasyon (https://www.r10.net/google-optimizasyon/)
-   -   Backlink mi istediniz? (https://www.r10.net/google-optimizasyon/468499-backlink-mi-istediniz.html)

sedat40 30-09-2009 03:10:25

Backlink mi istediniz?
 
Aşağıdaki siteden ücret karşılığı backlink alabilir ya da sitenizden link satabilirsiniz.
http://www.whylink.com/
Link satın almak isterseniz fiyatlar oldukça makul, link satmak isterseniz de fiyatlar yüksek değil ama siteleriniz boş duracağına değerlendirilmiş olur.

llllllllllmssz 30-09-2009 03:11:16

he kurban:D sağolasın bi bakalım?

BirTema 30-09-2009 04:27:40

Site türkçe değil ingilizce bilmeyenlerin işine yarıyacağını sanmam çünkü bir problem olduğunda adamların açıklamalarını anlamak için 40 takla atmak gerekicek.

Hagiwhat 30-09-2009 04:31:06

Sizin okuduğunuz eğitim sisteminde ingilizce öğretmiyorlarmı size?

llllllllllmssz 30-09-2009 05:05:01

Alıntı:

Hagiwhat Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059549748)
Sizin okuduğunuz eğitim sisteminde ingilizce öğretmiyorlarmı size?

keske bu kelimeye ingiilizce yazsaydınız nasılsa herkes biliyor bu ülkede herkes okul okuyor tebrik ederim sizi:P

anarschi 30-09-2009 05:08:18

Alıntı:

llllllllllmssz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059549766)
keske bu kelimeye ingiilizce yazsaydınız nasılsa herkes biliyor bu ülkede herkes okul okuyor tebrik ederim sizi:P

siz okumamışsınız anlaşılan nickinizden anlaşılıyor yeterince.

llllllllllmssz 30-09-2009 06:05:51

Alıntı:

anarschi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059549768)
siz okumamışsınız anlaşılan nickinizden anlaşılıyor yeterince.

ewet ben cahil kalmısım:) anlasılan siz okumussunuz nicimi ben aldığımda r10da üyelik sistemi vardı öylesine almış kullanmaıstım:D neyse şimdi siz surda 3 5 ing kelime kasın birileri çıkar burası tr türkçe yazsana der bu ülkede herkes ing bilmez herkes herşeyi biliosa siz full donanımsınız desene ya su pm atında görelim basarılarınızı neler yapmıssınız hava basmayın bende atayım oke:D arkadas diğer arkadasa kibarca cahil demiş karsılık verdim ne var bunda????

fruit 30-09-2009 07:33:26

Site yararlı oldu, teşekkürler.. ;) Ingilizce konusunda tartışmaları da boş buluyorum ben :)

MaviEjder 30-09-2009 09:44:34

Alıntı:

llllllllllmssz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059549801)
ewet ben cahil kalmısım:) anlasılan siz okumussunuz nicimi ben aldığımda r10da üyelik sistemi vardı öylesine almış kullanmaıstım:D neyse şimdi siz surda 3 5 ing kelime kasın birileri çıkar burası tr türkçe yazsana der bu ülkede herkes ing bilmez herkes herşeyi biliosa siz full donanımsınız desene ya su pm atında görelim basarılarınızı neler yapmıssınız hava basmayın bende atayım oke:D arkadas diğer arkadasa kibarca cahil demiş karsılık verdim ne var bunda????

sıkma canını kardes, sen burda gelip bişeyler paylaşmışşın teşekkürler paylaşmayanlarıda görüyoruz sadece çene.

inforesim 30-09-2009 10:05:06

Türkçe Hakkında Atatürk ün Bir Kaç Sözü
Ve En Büyük Söz
● Öyle istiyorum ki, Türk Dili bilim yöntemleriyle kurallarını ortaya koysun ve her dalda yazı yazanlar, bütün terimleriyle çoğunluğun anlayabileceği güzel, ahenkli dilimizi kullansınlar.


● Bugün hepimize düşen ortak görev; ulusal değerlere, bilince, Cumhuriyet'e sahip çıkmak, Çanakkale'yi, Kurtuluş Savaşı'nı kazanan ruhu korumak ve bu bilinci gelecek kuşaklara aktarmaktır. Türk Ulusu dili, kültürü, tarihi ve saygın kimliğiyle aydınlık yarınlara el ele güçlü biçimde yürüyecektir. Mustafa Kemal Atatürk

Aktifhosting 30-09-2009 10:18:10

Alıntı:

inforesim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059550053)
Türkçe Hakkında Atatürk ün Bir Kaç Sözü
Ve En Büyük Söz
● Öyle istiyorum ki, Türk Dili bilim yöntemleriyle kurallarını ortaya koysun ve her dalda yazı yazanlar, bütün terimleriyle çoğunluğun anlayabileceği güzel, ahenkli dilimizi kullansınlar.
● Bugün hepimize düşen ortak görev; ulusal değerlere, bilince, Cumhuriyet'e sahip çıkmak, Çanakkale'yi, Kurtuluş Savaşı'nı kazanan ruhu korumak ve bu bilinci gelecek kuşaklara aktarmaktır. Türk Ulusu dili, kültürü, tarihi ve saygın kimliğiyle aydınlık yarınlara el ele güçlü biçimde yürüyecektir. Mustafa Kemal Atatürk

katılıyorum buna istinaden sitenizdeki

Online Üyeler - Bağlı Üyeler
Videolar - Vidyolar

olarak değiştirerek başlarsınız , bu forumdaki Türkçe takıntısını anlamıyorum iyi bir Türk olmak sadece İyi Türkçe konuşmaya index li olmamalı tamam Türkçemizi katledenleri bende tasvif etmiyorum ama bunu takıntı haline getirmişiz

Almanyada yaşayan gurbetci vatandaşlarımızın aksanları azda olsa bozuk onlar Türk değilmi ? bu vatanı sevmiyormu.

Her konuda birisi çıkıp edebiyat dersi veriyor ve konuyu dağıtıyor burası bir webmaster forumu webmaster lık evrensel bir kavramdır dili olmaz.

tüm program dilleri ingilizcedir o zaman birisi çıksın Türkçe kodlar içeren bir programla dili hatta server ve veri tabanı yazsın burda herşeyi Türkçe konuşalım

S3rdaL 30-09-2009 11:02:48

Alıntı:

Hagiwhat Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059549748)
Sizin okuduğunuz eğitim sisteminde ingilizce öğretmiyorlarmı size?

Allah aşkına Türkiye'deki ingilizce eğitiminin rezilliğini bilmiyormuş gibi mesaj yazma.Bize 8-9 sene ingilizce öğrettilerde ne oldu? Türkiye'de ingilizce dersinin amacı öğretmek değil.Adı ingilizce dersi sözde öğretiyorlar ama gidiyorsun çocuğa basit bir ingilizce sorusu soruyorsun çocuk mal gibi suratımıza bakıyor.Türkiye'de şu andaki sistemde ingilizce öğretmiyorlar!

ChaO 30-09-2009 11:18:23

Alıntı:

inforesim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059550053)
Türkçe Hakkında Atatürk ün Bir Kaç Sözü
Ve En Büyük Söz
● Öyle istiyorum ki, Türk Dili bilim yöntemleriyle kurallarını ortaya koysun ve her dalda yazı yazanlar, bütün terimleriyle çoğunluğun anlayabileceği güzel, ahenkli dilimizi kullansınlar.
● Bugün hepimize düşen ortak görev; ulusal değerlere, bilince, Cumhuriyet'e sahip çıkmak, Çanakkale'yi, Kurtuluş Savaşı'nı kazanan ruhu korumak ve bu bilinci gelecek kuşaklara aktarmaktır. Türk Ulusu dili, kültürü, tarihi ve saygın kimliğiyle aydınlık yarınlara el ele güçlü biçimde yürüyecektir. Mustafa Kemal Atatürk

bunların bilincinde olan kaç kişi var ki şu ülkede keşke herkez sizin gibi düşünüp değerlerine sahip çıkabilse :(

Lethaeus 30-09-2009 11:45:25

Ben yabancı dile karşı değilim. Ama Türkçeyi bozuk kullananları kınıyorum.

llllllllllmssz 30-09-2009 17:08:25

arkadaslar bazı arkadaslarımız çok bilinçli yazmış anlatmak istediklerimizi anlatmış benimde demek istediğim burası türkiye bu ülkede bırakın ingilizceyi türkçeyi konuşmakta zorluk çeken kelimeleri anlamayan hatta halla türkçeyi kavrayamamış insanlar var simdi siz çıkıp bu ortamda sanki avrupadaki gibi mükemmel bi eğitim sistemimiz varmış gibi siz okulda öğretmedilermi:D yada siz ingilizce bilmiyorsunuz gibisinden alaycı tavırla yaklasırsanız tepki alırsınız bu ülkede herkesin altında son model arabası herkesin cebinde parası herkesin dayısı yok o nedenle kibir yapmaını kimseyi küçümsemenin alemi yok herkes dayısının yeni:D cavabınızı alırsınız altta kalanın canı çıksın:D:D:D neyse bırakalım bunları konumuza dönelim yazmadan geçemicem türkçe takıntısı yok burda kimsenin yalnızca kimi yabancı özentilere cevabı var:D sadece kep takarız biz:D konumuz arkadas haklı çoğunun işine yaramaz o paylasım çünki çoğu kişi oradaan link alamayacaktır alsa bile yardım vasitasıyla yarın derdini anlatacak imkanı bulamayacaktır yoksa direk dcden alırsak bizde serverin ucuza geleceğini biliyoruz ama çoğumuzun derdini anlatma dil problemi olduğundan yapamyıruz ve ta 3. hatta 4. elden server aldığımız hatta aylık 50$ gibi bi paraya pr8 backlink satılırken kalkıp 200 lira gibi bi miktara dil sorunumuz yüzünden link aldığımızda bi gerçek:) Aktifhostingde arkadasa bişey demiş belli site yönetiminden anlamadığınız biz video yada video izle die aramayız kabaca vidyo veya vidyo bak gibi garip cümleler kurarız bazen öyle ilginç kelimelerden hit gelirki şaşılır:P yani sonuçta eğitim sart ama bu kriz ortamında eğitimden bahsetmek zor neyse hayırlı formlar bence konuyuda uzatmayalım tatsızlaşmasın tşk arkadaşlar

Restorasyon 30-09-2009 20:07:27

Alıntı:

llllllllllmssz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059549801)
ewet ben cahil kalmısım:) anlasılan siz okumussunuz nicimi ben aldığımda r10da üyelik sistemi vardı öylesine almış kullanmaıstım:D neyse şimdi siz surda 3 5 ing kelime kasın birileri çıkar burası tr türkçe yazsana der bu ülkede herkes ing bilmez herkes herşeyi biliosa siz full donanımsınız desene ya su pm atında görelim basarılarınızı neler yapmıssınız hava basmayın bende atayım oke:D arkadas diğer arkadasa kibarca cahil demiş karsılık verdim ne var bunda????

:D llllllllllmssz ingilizce konusunda katılıyorum her kelimede.. tüm mesajları okumadım fakat, ben Mimarlık fakültesini bitirmeme rağmen ingilizce % 10 denilecek kadar bile bilmiyorum.. yani her okulda illa ingilizce öğretilecek diye birşey yok. tabi arkadaş paylaşım yapmış konusunu biraz baltalamışsınız, ingilizce bilmeyenlerde linklerini eklemeyi versin yani benim düşüncem ;) neden bu kadar problem yaptınız anlamadım :cool:

Hazret 30-09-2009 21:05:46

linki referans numaran ile eklemişsin en azından acıklama yapsaydın bu linkten üye olursanız benimde kazancım olucak diye :)

Regex 30-09-2009 23:43:56

Alıntı:

llllllllllmssz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059549801)
ewet ben cahil kalmısım:) anlasılan siz okumussunuz nicimi ben aldığımda r10da üyelik sistemi vardı öylesine almış kullanmaıstım:D neyse şimdi siz surda 3 5 ing kelime kasın birileri çıkar burası tr türkçe yazsana der bu ülkede herkes ing bilmez herkes herşeyi biliosa siz full donanımsınız desene ya su pm atında görelim basarılarınızı neler yapmıssınız hava basmayın bende atayım oke:D arkadas diğer arkadasa kibarca cahil demiş karsılık verdim ne var bunda????


Yazıyı okuyabilmek için kendimi kasıyorum.

Selmanh 01-10-2009 04:20:56

Biraz da konu ile ilgili yazışsanız, offtopic te tartışabilirsiniz.

BlueS 01-10-2009 11:13:33

?aff=49242 :rolleyes:

bobo13 01-10-2009 12:24:38

Sözkonusu siteyle ilgili bir şeyler yazmak istiyorum en azından konu dağılmasın.

Bu arada arkadaşlar lütfen birbirinizi yemeyin.

Backlink sitesinin kendi Pr si 3 yani henüz kendilerine bile hayırları yok gibi.

Ayrıca Gelecek pageranklarına baktım oda 4 olacak gibi ama kesin bişey denemez.

Google bu kafası atar link satışları dönüyor diye PR 0 bile yapabilir bu siteyi.

O yüzden arkadaşlar benim tavsiyem link almak istiyorsanız sitesini aşırı satışlarla link

tarlasına çevirmiş sitelerden uzak durmaya ve alacağınız linki daha gizli kapaklı şekilde

almaya bu işleri alenen satışa dönüştürmüş yerlerden uzak durmaya dikkat edin derim.

KoLiK 01-10-2009 12:26:45

Alıntı:

Hagiwhat Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059549748)
Sizin okuduğunuz eğitim sisteminde ingilizce öğretmiyorlarmı size?

Hocam okuduğumuz eğitim sisteminde abartsız doğru söylüyorum Türkçe'yi zor öğrettiler. Hatta öğrettiler demek bile yanlış olur , kaldı ki ingilizce öğreteler . Bu eğitim zaafiyatından kaynaklanıyor güzel Türkiyemizde 81 il var ancak istanbul,ankara,izmir,konya vs. buraların eğitim derecesi ile hakkari,şırnak,mardin,bitlis vs. eğitimleri bir olurmu her yıl öss sonuçlarından görüyoruz. Bence siz çok şanslısınız güzel bir yerde yabancı dil öğrenmişsiniz herkes sizin kadar şanslı değil .
Saygılarımla.

yokolucu 02-10-2009 14:55:51

bu site backlinks.com sitesi aslında ,pazarlama taktiği sanırım bir tane daha aynısından açmış.
Buradan 3-4 tane link almıştım.1 ay geçti sonra aradan baktım hiç bir etki yok gram oynama olmadı domainlerde bende bıraktım.Yanlız bırakmasıda dert söylim.Paypal dan dispute yapmak zorunda kaldım.

Rockco 02-10-2009 23:08:34

Alıntı:

Hagiwhat Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059549748)
Sizin okuduğunuz eğitim sisteminde ingilizce öğretmiyorlarmı size?

bizim okudugumz okulda ıngılızce 1 sene haftada 2 saat ılk okul düzeyinde :D malum meslek lisesi üniverstiede farklı deyıldı :=)

MahzeN 02-10-2009 23:24:54

konuya bak ne hale gelmiş : )

Yigittt 02-10-2009 23:40:54

Alıntı:

Serdal_Altundal Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059550237)
Allah aşkına Türkiye'deki ingilizce eğitiminin rezilliğini bilmiyormuş gibi mesaj yazma.Bize 8-9 sene ingilizce öğrettilerde ne oldu? Türkiye'de ingilizce dersinin amacı öğretmek değil.Adı ingilizce dersi sözde öğretiyorlar ama gidiyorsun çocuğa basit bir ingilizce sorusu soruyorsun çocuk mal gibi suratımıza bakıyor.Türkiye'de şu andaki sistemde ingilizce öğretmiyorlar!

demek sen alamamışsın ...bizde senelerdir okuyoruz tr ve yurt dışı, istanbulda öğrendiğim ingilizceyle yurtdışında eğitim görüyorum ? abartmayın..her eğitmen ve devletin her eğitim veren kurumu aynı değil..

Hazret 03-10-2009 01:41:11

ucuza ingilizce ders verilir :)

konu sapmış arkadaşlar bence gereksiz bir site teşekkürler

koolman 03-10-2009 02:31:24

"Sizin okuduğunuz eğitim sisteminde ingilizce öğretmiyorlarmı size?" Bu belkide Türkiye'de ki eğitim sistemini eleştirmek için söylenmiş bir söz... Ciddi olarak söylenmiş olabileceğini sanmıyorum. Hem site güzel bir site, ingilizcesi iyi olanlar faydalansın

Karbon 03-10-2009 02:39:55

bu siteyi daha önce gördüm sanki

sedat40 03-10-2009 02:54:09

Alıntı:

Hazret Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059550796)
linki referans numaran ile eklemişsin en azından acıklama yapsaydın bu linkten üye olursanız benimde kazancım olucak diye :)

Doğru belki yazmalıydım. Ama yazmamış olmamın bir sakıncası mı var. Eğer insanlar yararlanmak isterlerse diye paylaştım. Sen benim referansımla üye olmazsın bana da birşey kazandırmazsın. Bu kadar kolay ve basit. Kaldı ki benim referansımla üye olmanın kimseye maddi bir zararı olacağını sanmıyorum.
Bir link ekledim konuyla ilgili soru soran olmamış, sadece eleştiri var. Bu hastalığı nereden kaptığımızı bilmiyorum ama milletçe eleştiri hastalığının pençesinde kıvranıyoruz. Herşeyin arkasında bir art niyet aramak alışkanlık haline geldi ve bu çok sevimsiz bir durum.

sedat40 03-10-2009 02:59:08

Alıntı:

yokolucu Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059559688)
bu site backlinks.com sitesi aslında ,pazarlama taktiği sanırım bir tane daha aynısından açmış.
Buradan 3-4 tane link almıştım.1 ay geçti sonra aradan baktım hiç bir etki yok gram oynama olmadı domainlerde bende bıraktım.Yanlız bırakmasıda dert söylim.Paypal dan dispute yapmak zorunda kaldım.

Ben yayınlanan linklere baktım. nofollow link yok. Bir ayda etki etmemiş olabilir, belki daha uzun bir süre alabilir. Bu bir fikir, link alışverişi yapan arkadaşlar için bir öneri. R10'dan yaptığım link alışverişlerinde durumu 3 ayda değişmeyen domainlerim oldu. Ama yine de arkadaşların senin eleştirilerini dikkate almalarını öğütlerim.
Bu arada bu site zaten backlinks.com. Sadece affiliate kaydını yaptığınızda verdiği link bu. Ama hangi domainden girerseniz girin backlinks hesabınıza ulaşıyorsunuz.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:53:33.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.