![]() |
sizde de düşüş varmı merhaba arkadaşlar adsense kazançlarında sizde de düşüş varmı 50-60 tık 4k tekil hir 6k sayfa gösterimi 2,20-2,40$ arası son üçgündür normalde 9-10$ arası kazanıyordum günlük |
ayni durumdayim |
2013 bana hiç iyi gelmedi... |
düşüş var |
bende artış var. normalde 4 günde 10-20$ olurdu, şuan 4 günde 40$'ı geçti. edit: hatta bugünle birlikte 43$ olmuş toplam. |
tbm en az 0,8 - 0,9 iken önce 0,5 e bugünde 0,4 e düştü. merak ediyorum bu düşüşün sebebi nedir? hep böylemi gidecek acaba? günlük 16-17 dolar düştü 5 dolara. böyle giderse çok kötü. |
Benim TBM oldu 0.2$ |
kaldırdım reklamı 1 günlüğüne :))) protesto :D |
bende de tıklama başına kazanç 0.04 e düştü ,neden ki anlamadım vallahi üstelik herkeste aynı durum var |
düşüş ne kelime kardeş benım sitelerim öldü yarın ikindi namazına müteakip gömücem |
evet bende de var çok kötü gidiyor. |
evet 2013 yılında oldukça aşırı bir düşüş var doğrusu |
Hiç reklam eklemedim :) bilmiyorum düşüşü ve çıkışı |
Ciddi manada düşüş var inşallah böyle devam etmez. |
Alıntı:
bi arkadaşa bakıp çıkacam hesabı sanırım :) |
aynen felaket içindeyiz... günlük 14-18 dolar iken 4 dolar bugün :S |
google aralık ayında genel olarak çok kazandırır, yılbaşından sonra gelirlerinizin düşeceğini bir çok arkadaş adsense konularında öngörmüştü zaten... Onun dışında sitelerin satış performasına göre de bir ayar çekiyor olabilir google, ne düşünüyor ne yapıyor bilinmez :D |
:) Ulan zaten Algoritmadan vuruyorsun, Tamam eyvalah google amca diyoruzda' Adsenseden vurmak aklına nerden geldi! TBM 0,04 :) |
google anlaşılan yılbaşı masraflarını bizden çıkaracak :) |
her ay başı genelde düşer, benim gelir % 70 düştü, düzelir 4-5 gune |
Google yeni müşteri sağlamak amacı ile Adwords kampanyası başlatmıştır. Genelde hep aynı reklamlar görüntülendiği için ( özellikle görsel reklamlar ) kazancınız Google'dan hem bağımlı hemde bağımzsız olarak düşmüş olabilir. Google kendi reklamlarını azaltır veya durdurursa, normal reklamlar daha fazla yayınlayarak kazancınız artacaktır. Siz değerli Google Adsense yayıncıları, yapmanız gereken Google Adwords'ü daha fazla desteklemenizdir. Örneğin bu siteye reklam vermek isterseniz ilgili adwords linkinizi verebilirsiniz. Herkesin 2013 yeni yılını kutlar, bol kazançlar dilerim. |
google bir ay iyi kazandırıyor diğer ay tbmler yerde şubat ayında düzelir tbmler ama bu ay sonuna kadar böyle devam |
Alıntı:
|
desenize ocak ayi bizim icin izdirap olacak.. |
Adwords'e ne kadar çok reklam veriliyorsa Adsense de o kadar çok para veriyor. Yılbaşı öncesinde reklam Ocak ayında aynı hzıda devam etmiyor olmalı ki bir kaç gündür reklam bölümlerinde Google adwords bannerları görünmeye başladı |
benim de aşırı düşük. 50 bin gösterimde 10 dolar civarı.. kahrolcam :) |
Alıntı:
|
Tbm 0.4 :( |
tbm %50 azalmis durumda |
Alıntı:
|
Düşüş kol gibi mübaret 2$kazanırkn suan kazanmyrm |
Berbat durumlar 0,15 kazanırken 0,05 düştü |
ve 0,00 veren tıklamalarda başlamış bulunmakta. Üstelik yabancı youtube kanalı :S |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:57:45. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.