R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Google Adsense (https://www.r10.net/google-adsense/)
-   -   sizde de düşüş varmı (https://www.r10.net/google-adsense/957544-sizde-de-dusus-varmi.html)

mr_cpu 04-01-2013 19:56:19

sizde de düşüş varmı
 
merhaba arkadaşlar adsense kazançlarında sizde de düşüş varmı 50-60 tık 4k tekil hir 6k sayfa gösterimi 2,20-2,40$ arası son üçgündür normalde 9-10$ arası kazanıyordum günlük

aztech 04-01-2013 19:58:29

ayni durumdayim

mr_cpu 04-01-2013 20:02:35

2013 bana hiç iyi gelmedi...

heroers 04-01-2013 22:45:21

düşüş var

CND 04-01-2013 22:47:45

bende artış var. normalde 4 günde 10-20$ olurdu, şuan 4 günde 40$'ı geçti.
edit: hatta bugünle birlikte 43$ olmuş toplam.

TuzsuzT 04-01-2013 23:16:53

tbm en az 0,8 - 0,9 iken önce 0,5 e bugünde 0,4 e düştü. merak ediyorum bu düşüşün sebebi nedir? hep böylemi gidecek acaba? günlük 16-17 dolar düştü 5 dolara. böyle giderse çok kötü.

mronayht 04-01-2013 23:21:24

Benim TBM oldu 0.2$

sinan3 04-01-2013 23:22:47

kaldırdım reklamı 1 günlüğüne :))) protesto :D

professionalist 05-01-2013 00:17:10

bende de tıklama başına kazanç 0.04 e düştü ,neden ki anlamadım vallahi üstelik herkeste aynı durum var

CemUter 05-01-2013 00:19:45

düşüş ne kelime kardeş benım sitelerim öldü yarın ikindi namazına müteakip gömücem

efemix 05-01-2013 00:21:44

evet bende de var çok kötü gidiyor.

aLemFmNet 05-01-2013 00:23:03

evet 2013 yılında oldukça aşırı bir düşüş var doğrusu

hostbuldum 05-01-2013 00:24:40

Hiç reklam eklemedim :) bilmiyorum düşüşü ve çıkışı

FeNoMeN_ 05-01-2013 00:35:45

Ciddi manada düşüş var inşallah böyle devam etmez.

UbocekU 05-01-2013 00:41:22

Alıntı:

hostbuldum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066553437)
Hiç reklam eklemedim :) bilmiyorum düşüşü ve çıkışı

neden ilgileniyorsun o zaman.
bi arkadaşa bakıp çıkacam hesabı sanırım :)

Orgeneral 05-01-2013 00:46:20

aynen felaket içindeyiz... günlük 14-18 dolar iken 4 dolar bugün :S

xsamet 05-01-2013 03:00:58

google aralık ayında genel olarak çok kazandırır, yılbaşından sonra gelirlerinizin düşeceğini bir çok arkadaş adsense konularında öngörmüştü zaten...
Onun dışında sitelerin satış performasına göre de bir ayar çekiyor olabilir google, ne düşünüyor ne yapıyor bilinmez :D

ZipirPlus_ar 05-01-2013 03:27:17

:) Ulan zaten Algoritmadan vuruyorsun, Tamam eyvalah google amca diyoruzda' Adsenseden vurmak aklına nerden geldi! TBM 0,04 :)

garbiyar 05-01-2013 05:00:50

google anlaşılan yılbaşı masraflarını bizden çıkaracak :)

bydewa 05-01-2013 05:13:51

her ay başı genelde düşer, benim gelir % 70 düştü, düzelir 4-5 gune

alpc 05-01-2013 09:45:42

Google yeni müşteri sağlamak amacı ile Adwords kampanyası başlatmıştır. Genelde hep aynı reklamlar görüntülendiği için ( özellikle görsel reklamlar ) kazancınız Google'dan hem bağımlı hemde bağımzsız olarak düşmüş olabilir.

Google kendi reklamlarını azaltır veya durdurursa, normal reklamlar daha fazla yayınlayarak kazancınız artacaktır.

Siz değerli Google Adsense yayıncıları, yapmanız gereken Google Adwords'ü daha fazla desteklemenizdir. Örneğin bu siteye reklam vermek isterseniz ilgili adwords linkinizi verebilirsiniz.

Herkesin 2013 yeni yılını kutlar, bol kazançlar dilerim.

nuh1986 05-01-2013 09:53:34

google bir ay iyi kazandırıyor diğer ay tbmler yerde şubat ayında düzelir tbmler ama bu ay sonuna kadar böyle devam

Misafir 05-01-2013 09:54:53

Alıntı:

xsamet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066554169)
google aralık ayında genel olarak çok kazandırır, yılbaşından sonra gelirlerinizin düşeceğini bir çok arkadaş adsense konularında öngörmüştü zaten...
Onun dışında sitelerin satış performasına göre de bir ayar çekiyor olabilir google, ne düşünüyor ne yapıyor bilinmez :D

Yukarıda belirtildiği gibi aralıkta yükselir ocakta düşer. Şirketlerin yıllık reklam harcamaları olur. Aralıkta kalan harcamanın hepsini kullanırlar ve bizler yüksek ödeme alırız. Ocak ayı ile aralık ayı birbirini tutmayınca panik yaparız. Ayrıca ay başlarındada düşüş yaşanır ve buda normaldir.

aztech 05-01-2013 20:16:54

desenize ocak ayi bizim icin izdirap olacak..

salahana 05-01-2013 22:04:59

Adwords'e ne kadar çok reklam veriliyorsa Adsense de o kadar çok para veriyor. Yılbaşı öncesinde reklam Ocak ayında aynı hzıda devam etmiyor olmalı ki bir kaç gündür reklam bölümlerinde Google adwords bannerları görünmeye başladı

dadac 05-01-2013 22:56:33

benim de aşırı düşük. 50 bin gösterimde 10 dolar civarı.. kahrolcam :)

ZipirPlus_ar 06-01-2013 04:24:23

Alıntı:

dadac Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066559527)
benim de aşırı düşük. 50 bin gösterimde 10 dolar civarı.. kahrolcam :)

DADAC hocam, 50 K gösterimde 90+ almanız lazım şu durumda bile :) Reklam yerleşminiz nasıl merak ettim açıkcası Zira daha çok kazanmanızı isterim.

WebSitesiAdresi 06-01-2013 11:04:19

Tbm 0.4 :(

Mister 06-01-2013 13:22:50

tbm %50 azalmis durumda

samet_M 06-01-2013 13:28:29

Alıntı:

WebSitesiAdresi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1066561798)
Tbm 0.4 :(

Aynen.

natux 06-01-2013 13:29:24

Düşüş kol gibi mübaret 2$kazanırkn suan kazanmyrm

sizdeyiz 06-01-2013 13:59:47

Berbat durumlar 0,15 kazanırken 0,05 düştü

Hmzx13 06-01-2013 14:03:37

ve 0,00 veren tıklamalarda başlamış bulunmakta. Üstelik yabancı youtube kanalı :S


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:57:45.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.