![]() |
Pinim Geldi :) Evet arkadaşlar şimdi komşunun Çocuğu getirdi : ) Pinim gelmiş bulunmakta vatana millete hayırlı olsun. :D |
Banada geldi ödemeyi nasıl alıyoruz :) |
gözünüz aydın geçen ay 100 doları geçtiyseniz önümüzdeki ay alırsınız paralarınızı. |
Alıntı:
|
Bana hala gelmedi be off :( |
Darısı başımıza, umarım banada gelir. |
Alıntı:
|
Benimkide sabah saatlerinde elime ulaştı, girdik bakalım. 100$ limiti aşmada sıra. |
Alıntı:
ptt ise barkod numarası istiyor. :( :( |
Hayirli olsun kolik ;) |
hadi gözün aydın hayırlısı :) |
Önce adsenseye başvurursun. Zar zor kabul edilir, 2 ay beklersin. 10 Doları biriktirir pini hak edersin, 1 ayda o gelir. 100 doların eşiğine gelirsin ha banlandım ha banlanıcam dersin. Ödemeyi alamadan banlanırsın. O yüzden çok sevinme. Bak ben hala soğuk su içiyorum :p :D |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Gelmemesi anormal olurdu. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:24:41. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.