R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Google Adsense (https://www.r10.net/google-adsense/)
-   -   Pinim Geldi :) (https://www.r10.net/google-adsense/600266-pinim-geldi.html)

KoLiK 31-03-2010 12:49:45

Pinim Geldi :)
 
Evet arkadaşlar şimdi komşunun Çocuğu getirdi : ) Pinim gelmiş bulunmakta vatana millete hayırlı olsun. :D

empIreS 31-03-2010 12:54:39

Banada geldi ödemeyi nasıl alıyoruz :)

StoryLine 31-03-2010 12:56:59

gözünüz aydın geçen ay 100 doları geçtiyseniz önümüzdeki ay alırsınız paralarınızı.

KoLiK 31-03-2010 12:57:11

Alıntı:

empIreS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060718875)
Banada geldi ödemeyi nasıl alıyoruz :)

Pin numaraını adsense hesabına gireceksin ve hesabın 100 $ ulaştımı diğer ay verdiğin banka hesabına paran yatacaktır.

Doogle 31-03-2010 12:57:45

Bana hala gelmedi be off :(

Ryc 31-03-2010 12:59:43

Darısı başımıza, umarım banada gelir.

KoLiK 31-03-2010 13:00:33

Alıntı:

Doogle Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060718891)
Bana hala gelmedi be off :(

Sen bir ptt git olmadı adsense-tr@google.com'a bir mail at.

Gokyuzu 31-03-2010 13:02:12

Benimkide sabah saatlerinde elime ulaştı, girdik bakalım. 100$ limiti aşmada sıra.

Doogle 31-03-2010 13:04:12

Alıntı:

KoLiK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060718903)
Sen bir ptt git olmadı adsense-tr@google.com'a bir mail at.

mail attım dönüş yapmadılar.
ptt ise barkod numarası istiyor. :( :(

Earth 31-03-2010 13:06:27

Hayirli olsun kolik ;)

FkR 31-03-2010 13:54:55

hadi gözün aydın hayırlısı :)

helperman 31-03-2010 14:01:55

Önce adsenseye başvurursun.

Zar zor kabul edilir, 2 ay beklersin.

10 Doları biriktirir pini hak edersin, 1 ayda o gelir.

100 doların eşiğine gelirsin ha banlandım ha banlanıcam dersin. Ödemeyi alamadan banlanırsın.

O yüzden çok sevinme. Bak ben hala soğuk su içiyorum :p :D

Adsense 31-03-2010 14:04:22

Alıntı:

helperman Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060719274)
Önce adsenseye başvurursun.

Zar zor kabul edilir, 2 ay beklersin.

10 Doları biriktirir pini hak edersin, 1 ayda o gelir.

100 doların eşiğine gelirsin ha banlandım ha banlanıcam dersin. Ödemeyi alamadan banlanırsın.

O yüzden çok sevinme. Bak ben hala soğuk su içiyorum :p :D

Katılmıyorum ben 2005 adsense kullanıcısıyım ben neden banlanmadım hocam hilesiz iş yapılırsa banlamaz sizi google adsense o yüzden dikkat'le öneririm hile yapmayın ayrıca komşunuzun çocuğu da kolayı hak etmiş :)

KoLiK 31-03-2010 14:05:53

Alıntı:

helperman Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1060719274)
Önce adsenseye başvurursun.

Zar zor kabul edilir, 2 ay beklersin.

10 Doları biriktirir pini hak edersin, 1 ayda o gelir.

100 doların eşiğine gelirsin ha banlandım ha banlanıcam dersin. Ödemeyi alamadan banlanırsın.

O yüzden çok sevinme. Bak ben hala soğuk su içiyorum :p :D

illegal iş yapmadığın sürece banlkanacağını sanmıyorum ama bakalım hayırlısı.

Erhan 31-03-2010 14:08:54

Gelmemesi anormal olurdu.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:24:41.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.