R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Google Adsense (https://www.r10.net/google-adsense/)
-   -   Bugun 6 tık 0.03 $ (https://www.r10.net/google-adsense/388781-bugun-6-tik-0-03-a.html)

KchK 07-06-2009 17:49:04

Bugun 6 tık 0.03 $
 
Meraba arkadaslar hesabıma baktıgımda 6 tık var ama kazanç tablosu 0.03$ gosteriyor Cok az degilmi yorumlarınız tavsiyeleriniz varmı.
Adsense tık başına 0.0,5 'mi veriyor...
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/1411/googleu.th.png[/IMG]

Fear 07-06-2009 17:53:18

13 Tık : 0,21 $ bendede böyle

akbalci 07-06-2009 17:55:12

şurda sabit bi konu açılsada adsense artık tık başı en fazla 0.1 veriyo hiçte vermeyebilir dense ne kadar güzel olur

KchK 07-06-2009 17:59:29

Alıntı:

Rap Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058811585)
13 Tık : 0,21 $ bendede böyle

Arakadşım Sende Yine 21 Cent Ama bende 3 sent :D Çok az veriyor Yani filitreme kullanmasakmı Filitreme kullanıyorum ama yine Az veriyor Ne yapmalıyız bilmiyorum.

Fear 07-06-2009 18:02:49

Alıntı:

KchK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058811624)
Arakadşım Sende Yine 21 Cent Ama bende 3 sent :D Çok az veriyor Yani filitreme kullanmasakmı Filitreme kullanıyorum ama yine Az veriyor Ne yapmalıyız bilmiyorum.

Sen kendi haline yan işte :D yine bana iyi veriyor :p

Pasaj 07-06-2009 18:05:30

Eski günlere geri döndük :(

yavuzturk 07-06-2009 20:41:44

Alıntı:

Pasaj Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058811661)
Eski günlere geri döndük :(

Aynen öyle, bikaç haftadır iyiydi şimdi gercekten 0.005 bile vermez oldu :(

Isaret 07-06-2009 20:47:59

4 tık 1,45 $ :rolleyes:

http://www.yukleresim.com/images/9oq...17igp73l7c.jpg

baykush 07-06-2009 22:28:46

adsense bir yerden alip diger yere vermis bugun sanirim.
saglik sitemde sabah 23 tik alan text reklam kanali sadece 0,18$ kazandirmisti. Adsense ile aldigim en dusuk kazanc bu ve bu bir saglik sitesi.

Milen 07-06-2009 23:29:25

hit artıyo gelir düşüyo bende böyle değişik bi oran oldu hele bugün resmen öldü 0.2 bile olmadı tık başına...

Arshavin 07-06-2009 23:32:11

10k Tıka 200$ veriyor naparsın düşük ama idare ediyoruz en garantisi yine adsense.

murpy 08-06-2009 13:49:15

Alıntı:

KchK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058811556)
Meraba arkadaslar hesabıma baktıgımda 6 tık var ama kazanç tablosu 0.03$ gosteriyor Cok az degilmi yorumlarınız tavsiyeleriniz varmı.
Adsense tık başına 0.0,5 'mi veriyor...
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/1411/googleu.th.png[/IMG]

BOt tıklamış olabilir, yada tek bir ip den yani tek bir kişi girmiş tıklamış bişey açılmayınca ard arda tıklamışdır, muhtemelen yoksa 6 ayrı ip den tık alıpta 0,03 verecek adam değil adsense :) adsense yi bukadar küçültmeyin yaw, üçbeş doların hesabını yapmaz ;)

Arshavin 08-06-2009 21:48:16

Alıntı:

Arshavin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058813903)
10k Tıka 200$ veriyor naparsın düşük ama idare ediyoruz en garantisi yine adsense.

biri bu yorumuma sallama demiş - rep vermiş saolsun zoruna gidiyorsa pm atsın kanıtlıyım :)

KchK 08-06-2009 21:52:25

Bilmiyorum neler donuyor Bugunde hiç ık yok :) en kötü 15 20 tık olurdu ama Bugun Adsense saymıyormu ne :p
Adtech kullamaya başladım bakalım ne olacak :)

Dt.Furkan 08-06-2009 21:53:29

benimde bugünlerde çok iyi..

BReeD 08-06-2009 22:10:41

Alıntı:

Arshavin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058813903)
10k Tıka 200$ veriyor naparsın düşük ama idare ediyoruz en garantisi yine adsense.

10k tık alıyorsan ortalama gösterimde 150k falandır..Niye adsense kullanıyorsun..?:confused:Gösterime para ödeyen firmalarla çalış bence..

Arshavin 08-06-2009 22:12:30

Alıntı:

BReeD Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058818263)
10k tık alıyorsan ortalama gösterimde 150k falandır..Niye adsense kullanıyorsun..?:confused:Gösterime para ödeyen firmalarla çalış bence..

830.793 gösterim

Türkiye 'de dogru dürüst çalısan bir şirket yokki adsense en iyisi benım için.Garanti hiç değilse.

BReeD 08-06-2009 23:32:23

O gösterim bir günlükmü?..O kadar gösterime özel reklamda alabilirsin..Bence bir araştır adsense'den aldığının kat kat fazlasını alabilirsin..:)

Eminim 08-06-2009 23:36:30

Alıntı:

Arshavin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058818281)
830.793 gösterim
Türkiye 'de dogru dürüst çalısan bir şirket yokki adsense en iyisi benım için.Garanti hiç değilse.

Sakıncası yoksa site adresini pm ler misiniz? gerçekten çok merak ettim :)

SrCn 08-06-2009 23:44:53

2 tıka karşılık 0,21 almışım blogun hiti arttığında daha çok kazanırım heralde :)

Fear 08-06-2009 23:45:21

Alıntı:

Arshavin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058818281)
830.793 gösterim
Türkiye 'de dogru dürüst çalısan bir şirket yokki adsense en iyisi benım için.Garanti hiç değilse.

Bende merak ettim site adresini pm atarmısın.

_MurathaN_ 08-06-2009 23:48:07

bende 21 tıka 0,28 dolar aldım.
sohbet chat siteleri pek para vermiyor.

Eminim 08-06-2009 23:49:23

Alıntı:

Rap Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058818992)
Bende merak ettim site adresini pm atarmısın.

Hocam size atarsa sizde bana pm atın gerçekten merak ettim :D

DiyarBlog 08-06-2009 23:49:30

46 tık 2 dolar vermiş google amca bugün :)

shaltr.com 08-06-2009 23:53:28

şu kadar tıka şu kadar para geldi diye konular niye açılır anlamış değilim. Tık sayınız az ise hitinizi arttırmaya bakın. Hitiniz yeterliyse reklam yerleşimlerinizi kontrol edin. Onlar da ideal ise size göre başka kombinasyonlar deneyin. Gene sonuç alamıyorsanız adsensede birçok konuda yüzlerce reklam veren var sitenizin konusunu değiştirin.

KchK 08-06-2009 23:56:05

Alıntı:

Eminim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058819026)
Hocam size atarsa sizde bana pm atın gerçekten merak ettim :D

süpersin Çok Güldüm moralim yerine Geldi :d :p

optech 08-06-2009 23:58:35

Gerçekten az çöp reklam filtresini güncelle diyeceğim ama bende filtre kullanmıyorum

Sayfa gösterimi 12.160 tıklama 31 kazanç ; 1,07 $

Eminim 08-06-2009 23:58:54

Alıntı:

KchK Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058819072)
süpersin Çok Güldüm moralim yerine Geldi :d :p

eyv. :p

calvinklein 09-06-2009 01:05:55

3 tık 0.01$ gelde gülme :D:D:D:D

yavuzturk 09-06-2009 02:33:58

237 tık ve 0.9 dolar buna ne demeli :)

I3asketboall 09-06-2009 02:43:40

193 Tıklama Toplam Kazanç 1,75 $ Artık bizi Sevmiyor google amca :(

BABA 09-06-2009 03:00:35

Alıntı:

I3asketboall Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058819952)
193 Tıklama Toplam Kazanç 1,75 $ Artık bizi Sevmiyor google amca :(

çok az değilmi , sitenizin içeriği nedir ?

42 tık - 1,50 bende


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:03:54.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.