![]() |
dediacted araniyor Merhaba Maximum bütçe 75 tl dir acaba dediacted satanlar lokasyon kaç Mbit DDOS koruması var ve özellikler ile ilgili detayli teklif verebilirler daha düşük dediacted de olabilir lütfen yorum bırakın. |
hemşerim, skype adresimizi eklersen yardımcı olabilirim. skype: globalhosting.com.tr |
Vds aramiyorum dediacted suan lar lütfen teklif atin |
Maximum bütçe 75 TL + ddos koruması olucak sanırım o fiyata bulamazsın. |
ben de skype'dan bunu anlatmaya çalıştım fakat başarılı olamadım :) |
Sektör bu kadar ayaklar altına düştü mü :) |
Merhaba. Bu fiyata dedicated sunucu ve üzerine DDOS koruması gayet başarılı. Yinede size teklifimiz. İşlemci: Intel Core i5-750 (4 x 2,66 GHz) Ram: 8 GB Harddisk: 2x1000 GB SATA Bağlantı: 1000 Mbit ( 1 GBİT ) Trafik : Sınırsız. İp adresi: 1 adet Lokasyon: Almanya İşletim Sistemi: Linux seçilebilir. Koruma: 500 mbit. Aylık: 95 TL. E-posta adresimiz: satis@yuztb.com Skype: yuztb.com Web sitemiz: www.yuztb.com Telefon: 0850 636 0 995 |
Alıntı:
Teşekkürler hocam iyi bir paket ddosuz paket teklifi veren varmi yada sadece 100 mbit |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Basi bos issiz dolasan serseri takimi 5-10 liraya hizmet sağlarsa bu fiyata dedicated isteyen elbette olur. Öncelikle bu serseri takimini def edeceksin... |
Alıntı:
|
Alıntı:
Fatura kesmeyen Kadrosu olmayan Teknik yeterliliği olmayan Dükkanı - ofisi olmayan ....v.s. bir kitle ile nasıl rekabet edilebilir ki ya da baş edilebilir ? Bence R10 da bir dip rakam ve kontrol mekanizması kurmalı ya da bu konuda bir dernek oluşturulmalı Ticari hakların korunması Meslek etiğine yeterlilik zorunlulukları (Atak çıkışının engellenmesi vs gibi) ... gibi maddelere yeterlilik gösteren firmaların üye olabildiği ve forumlarında bu firmalar dışında satışı desteklemediği. Devlet bile yersağlayıcı belgesini ticari amaçlı diye verirken vergi levhan varmı demyor :) |
Konu baltaliyorsunuz önce kuralları bir okuyun sonra tartışma bölümüne açın bana teklif yazanlar hepsi fatura kesmekte yoksa neden is yapalım oldu YS si olmasın levhası olmasın biz is yapalım sizce nekadar mantıklı kdv alıyorlar almasalar fiyat bu olmaz :) her sunucu için kalite farkı var biri mükemmel sunucu sağlar diyeti kalitesiz veya normal neyse uzatmayalım konu güncel lütfen teklif atin. |
Alıntı:
|
Alıntı:
1 TB disk E3 makine teklif istiyorum yazıyorsunuz mesela 1TB diski 5400 RPM WD green kullananda var 1TB diski 7200 RPM WD enterprise kullanan da var 2 side 1 TB Tüm networku 10 G olan var 100 mbit olan var. Bunların hepsini müşterilerin bilmesi beklenemez zaten bizim yazdıklarımız sizin haklarınızı koruyacak şeyler aslında birisi 100 TL makine satıyorum dedi de biz müdahele etmedik asla bunu yanlış anlamayın. Ayrıca hiç bir kurumsal firma TR de fatura kesip bu rakama bu özelliklerde makine veremez. Gene sizi korumak adına bir şey belirteyim 4yıl 8 ay önce tadilatcıdan aldığımız fatura sahte çıktı , aslında fatura gerçekti ama kişi işi zora girmiş dışarı sahte fatura kesmiş firma adıda omsan dekorasyon kocaeliden bir firma . 11.000 TL ödeme yapmışız 2000 civarı kdv gelmiş. cıkan ceza 21.000 tL gelir vergisi Amortisman hesabı KDV .... Bir çok zararı faizleri ve cezası ile. Artık biz aldığımız faturaları yeminli mali müşavire gönderiyoruz. Onların fatura altı isteme hakkı var tek tek denetliyoruz. Her banka hareketimiz , A.ş. defter kararları vs 4/4 lük uygulanıyor. Öte yandan 5.000 TL yi geçen tüm ticaretlerimize BA BS mutabakatı yapıyoruz düzenli vs vs vs bunlar için 3 muhasebeci calısıyor hem fatura kes hem bu standartları sağla direk ya da endirek her nefesimizde diğer firmalarıda kontrol ediyor ve koruyor olalım sonrada 100 TL ye makine verelim :) bunlar işte sizin için yapılan görmediğiniz şeyler Diskler Firma yapılanması Switch ......v.s. ya da bir başka konu makine başı 2 tl para kazanıp 500 makine kiraya veren birine yarın bir ip için savcılık sorusturması gittiğinde gümbürtüye gitmenzde cok olası 1. takipsizlik 2. müşteri kitle seviyesi 3. firma düzeni sebeplerinden yani aslında burada ateşle oynanıyor genede tercih sizin kimse demiyor 100 tl ürüne 1000 tl verilmeli diye ama bir olur çizgisi olmalı ve doğru bir rekabet ortamı olmalı bu size istediğinizin sağlanması için değil herkesin iyi olması ve sizinde zarar görmemniz için genede hayırlı alımlar dilerim |
Cahit bey durumu özetlemiş. Kısacası bu fiyatlara dedicated aramak yerine vds kiralarsanız daha kaliteli donanımlarla hizmet alabilirsiniz. Dedicated için ısrarcıysanızda bütçenizi arttırmanız daha yararınıza olacaktır. |
Alıntı:
|
O olayı anladık tabi ama yinede satış konusu güncel teklifleri alalım firmalara özenle bakıyorum ona kalırsa kimsufi Online net gibi firmalar 16 Euro diyor alınabilir. Bunlarda kaliteli firma her daim alıcısı var adamlarda stok kalmıyor gelir gelmez 30 dk içinde bitmiş oluyor bekle allahım bekle neyse satış güncel teklifleri özelden de atabilirsiniz özet 75 tl bütçe dediacted aranmaktadır üst tekliflerde açığım 100 tl üstü olmasın da |
Aradığınız özellikleri yazmamışsınız sanırım. Verdiğiniz fiyata semele veriyor galiba , bir bakın isterseniz. https://www.r10.net/dedicated-server-...-firewall.html |
Alıntı:
|
Bu fiyat'a olmaz diyenlerin yarısı daha düşük benzer hizmetler gecmiş günler'de kampanya adı altına sağlamış diğer yarısı'da yakında kampanya şok şok şok başlıklarla gelir :) DDOS Korumasına tabi sağlanan sunucuların büyük oranı yurtdışı konumlu. Yurtdışına bağlı öve öve bitiremediğiniz DATACENTER'lerın dedicated fiyat aralıklarına bakınız lütfen. Arkadaş belirli özellik iletmemiş. Ki 8,16 GB dedicated bu datacenter'lerde bulmak oldukca kolay hatta cok bile fiyat demiş. 70,80 TL'ye dedicated'i DATACENTER' den kıralayıp 200,250 TL satmak doğru. ama 75 tl dedicated aramak yanlış. :) Türkiye'de bulunan datacenter veya kendi donanımları ile hizmet veren firmalar üzerine almasın. Türkiye'de firmaların olduğu yerde saymasının en büyük etkeni bu. Az gider çok gelir prensipi. 10 TL verecek 100 tl kazanacak. 15 TL kazanırsa zarar eder :) Alıntı:
Yukardaki konunuzda 49152 MB DDR3 ECC RAM DEDİCATED 199 TL oluyorda 75 TL'ye dedicated oluncamı sorun oluyor? Olursa serseri takımı oluyor. |
Alıntı:
Sunun o zaman arkadaşa bi 10 tl kazanacağınız teklif, konu daha fazla uzamasın. Türkiyede hat ve donanım maliyetleri belli. Bu fiyatlara türkiyede iyi kalitede hizmet verilmez. Yurtdışı lokasyon olarakda ben bu özelliklerde 75 tl ye yine sunucu bilmiyorum. (1230 işlemcili 8-16 gb ramli) Siz biliyorsanız yardımcı olmaya çalışıp bilgi veren arkadaşlara karşı gelmek yerine bildiğiniz yeri söyleyin yada siz alıp 10-15 tl kazançla arkadaşa satın olay kapansın bitsin. |
Alıntı:
Kaynakmı belirtti ? Ram'mı iletti bütçesini iletti. Olmaz dıyorsunuz olur ama sağlayamayanda olur. Mesajımın sadece kendinize acıklama yapabileceğiniz kısmını değil tamamını okuyup yorum yapın. Türkiye bu fiyat'a bulmak zor olabilir maliyeti yüksek. Yurtdışında bu fiyata sağlayan bilmıyorsanız az daha araştırıp bilgi sahibi olabilirsiniz. ( 1230 V2 veya V3 ) işlemcimi istemiştiniz ? Intel Xeon E3 1230v3 16 GB DDR3 2 TB Sata 1Gbps/sec 1 IP 75,2879114 Türk Lirası tam fiyatı küsürati ile :) U2250,C2750,İ3 işlemcili 35 TL dedicated var siz halen olur olmaz tartışmasındasınız :) OneProvider Girin Fransa Paris Konumlu dedicated ürünlerine göz atın satın alın güzel cihazdır kullanmaya değer. Sunucuda Online SAS veri merkezinde :) Daha uygunlarını aynı kaynaktan veya farklı kaynaklarda bulabilirsiniz. Yardımcı olabileceğim başka bir konu varmı ? |
Küsüratlı dediğiniz ürünü vergi lehvası olmayan kişilerin ancak 15 - 30 TL arasında kazanmak için satabileceği bir fiyattır. Türkiyede eğer bir şirketseniz ürünün, %18 KDV, %20 gelir vergisi, %20 stopaj ve şirketin ek giderleri olarak personel masrafı, şirketin belirli giderleri (elektrik, su, internet, telefon vb.). 100 tane 30 TL kar ile sunucu satılmış olsa 3000 TL kar edersiniz. 100 tane sunucuyu 1 kişi bakmanız zor en azından 2 kişilik bir kadronuz olması gerekir. En düşük ücretten, 950TL*2 kişi : 1900 TL + 200 TL yemek + 800 TL'de sigortalarını ekleyin 2900 TL peki bunun kdvsi, vergisi, stopajı ve şirket giderlerini kalan 100 TL ile nasıl ödeyebilirsiniz. Heleki Türkiye'de sadece 1 makine barındırmanın elektrik ücreti 50-55 TL + KDV gibi bir fiyat olduğundan dolayı gerçekten şirket olan firmaların işleri çok zor, birde sadece R10 piyasasına bağlı olan kişiler için çok daha da zor. R10 konusunda da @Salay'a katılıyorum. Herkese mutlu alışverişler dilerim. |
Türkiyede bu fiyata dedicated çok zor. Yabancı firmalardan temin edilebilir. Örnek verirsek ovh ye ait kimsufi.com ve soyoustart.com bu firmalarda dedicated oldukca uygundur. |
Birkez daha Baltalama olursa rapor edicem ben lokasyon da söylemedim sadece bütçe söyledim tekliflere bakıyorum artık şunu kafanıza koyun devir değişti üzgünüm dolar düşük olsa bu fiyatlar bile inan artık anlayın neyse daha da Baltalama olursa rapor edicem konu günceldir. Dediacted ariyorum --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 07:07:58 -->-> Daha önceki mesaj 07:01:24 -- Alıntı:
|
Alıntı:
Bir kere yurt dışına yaptığınız ödemeyi iyi değerlendirmeniz gerekir fatura alıyorsanız siz bir "FİRMA İŞLETMECİSİ" demeksinizdir. Firmalarda firma sahipleri de 2 seçenekle yer alabilir 1. İşletme ortağı 2. İşletme çalışanı 1. seçenekde siz sadece firmanın gelirlerinden elde ettiği kârı yıl sonunda payınıza düşeni devlete gelir verginizi ödeyerek kasadan alabilirsiniz. 2. Her ay maaş alırsınız aldığınız maaş x TL ise bunun üzerinden bağkur / ssk ödemelerinizi yaparsınız. Bir şirketin kasasından para keyfinize göre çıkartamazsınız. Bankaların hepsinde - şahıs firma hesaplarıda dahil - bu gibi sebeplerden ayrı hesap açılır. 75.xxxx TL bilmem ne kadar tutan bir sunucuyu kiralayan firmanın direk konuyu açan kişi ya da açan kişiye alıp veren kişi açısından baktığınız da gerçek maliyeti 1. 75 TL için gelir vergisi 2. KDV 3. Damga vergileri 4. Geçici vergi .... gibi toplamı %40'ı aşan devlet ödemelerini yapması gerekir ki bu demek oluyorki arkadaşa faturasını kestiği anda 75.xxxx TL datacenter'a 60 TL kadar da devlete ödemesi o da 135 TL eder içinde henuz karı yok. 100 TL fatura kesip bu sunucuyu karsız vermesi içinde sunucuyu 50 TL civarında bir rakama almış olması gerekir ki karsız olarak verebilsin. Alıntı:
Türklerin yerinde saymasının sebepleri bence başka çok nedeni var ama sizin TR ekonomisinden pek haberiniz yok sanırım Dell E3 bir makine 32 GB ram 2x500 GB ent bir disk ile sadece maliyeti 6-7 bin tl civarında bunun kredi finanasmanını hesaplasanız 24 ay üzeirnden aylık 350 TL sadece kredi ödemesi çıkıyor. Elektrik Alt yapı Hat Makine hiç mi boşda yatmayacak Personel Muhasebe Vergi ve devlet ödemeleri Ofis giderleri İsterseniz bir excelde sanal bir işletme bilançosu olulşturun ve bir forecast yapmayı deneyin ondan sonra tekrar değerlendirin durumu. Umarım elbette arkadaş aradığını bulur ama bu tip bir durum kısa / uzun vadede sorun çıkarmaması mucize olur tecrübe ile sabit bir durum. Yoksa çok da bizi ilgilendirmez , Biz artık R10 da satış dahi yapmıyoruz neredeyse sadece konulara katılıyoruz bir müşteri ihtiyacımız da yok . Ya da satacak kimsenin ekmeğine mani olmak istemeyiz ama ne satıcı ne alıcı madur olmasın sektör bu tür bir durumdan artık kurtulsun. Savcılığa benzer konulara haftada en az 2-3 kere ifade veriyoruz , fatura kesmemiş, kendi kasasını soymuş vs vs vs |
Benim yerime Salay ve YNTPlus gereken cevapları vermiş. Kampanya adı altında belli bir stok çıkartarak 10-15 liraya 20-30 tane sanal sunucu satar ki bu da normal birşey, bugün baktığımızda büyük marketler bile 7 liraya sattığı ürünü kampanya adı altında veya stok eritmek için 2-3 liraya ürün veriyor. Vps kategorisinde de 300 stok diye ürününü tanıtıyor ama 20-30 tane sattığında ve kurduğu ana sunucunun masrafını çıkarttığında satışı bitiriyor. İstisnalar hariç, neden bu şekilde düşünüyorum 2009 yılında kendim de bu işi yaptım ve belli aralıklarla yüksek stok gösterip 20-30 stok sattığımda bitiriyordum bu da müşteri çekme taktiği. Derseniz ki o kategorinin %80'imi serseri, hayir hepsi değil... |
Alıntı:
http://oneprovider.com/dedicated-servers/budget-servers Buyrun verdiğiniz fiyatı ben burada göremedim. 35 Euro olarak sunuluyor söylediğiniz paket. Birde sipariş sonuna doğru vergisi çıkıyor (VAT). Ben haksızsınız demiyorum ancak bunu aracı firmadan alacaksanız 15 tl lik maliyet kurtarmaz kurtarsa bile arkadaşın söylediği fiyatı yine geçer demeye çalışıyorum. Şunuda eklemeden yapamıyorum, madem var diyorsunuz madem 75 tl ye sunuluyormuş arkadaşa teklif vermiş olun 75 tl'lik paketi üzerinede 15 tl kar koyun verin işi görülsün neden yapmıyorsunuz onu anlamış değilim. Konuda herkes birbirine sataşmaya başladı. Bu sataşmaya sizin gibi ucuza sunucu maal edebileceğini düşünen kişiler belkide son noktayı koyabilir. Yardımlarınızı esirgemeyin. |
75 liraya düşündüğünüz gibi , başlığa ve konuya yazdığınız gibi bir dediacted olabilir de bildiğimiz dedicated biraz zor . . . . . |
Merhabalar, DDoS koruması dahil istediğiniz özelliklerde makineler oluyor. http://prntscr.com/77bh0b Kurulum ücreti dahil bizden almak isterseniz, ilk makine ilk ay 85TL + KDV, devam eden aylar 25TL + KDV (stok şu an yok) İkinci makine ise (8GB RAM + 1TB SATA) 119TL + KDV, devam eden aylar ise 59TL + KDV ücret ile sağlayabiliriz. (hemen teslim) DDoS koruması bulunmakta fakat büyüklüğü değişiyor. Basit anlamdaki saldırılar sisteme takılırken diğer saldırılar için özel koruma paketleri almanız gerekebilir. http://prntscr.com/77bhvc İyi çalışmalar. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Ama OLMAZ ibaresini kullanmak yanlış olur. Oluyor acık olarak ilettim paket'i farklı firmalardan. OLMAZ diyip dalga gecmek yerine sessiz kalıp sağlayabilen konuya zaten yorumunu yapıp teklifini iletir arkadaş'da tercihini yapar. Salay'ın yaptığı acıklama gayet doğru ama bunu diğer firmalar üstlenemez. Bu Salay'ın sunucuları malettiği değerler. Tutturmuş bazıları 10 TL kazanılmaz. 35 TL sunucu paketi'de ilettim konuda kaynak veya cihaz donanımı iletilmedi. 35 TL sunucu mal edip kac TL satmayı düşünuyorsunuz ? Bu sadece bayi sıfatında calışanlar için söylıyorum tekrar belirteyim kendi donanım veya datacenter'i üzerinden hizmet sağlayan veri merkezlerini kassetmiyorum 35 TL sunucu mal edip 150 200 TL satılacaksa örnek 6/8 GB sunucu. 32 GB Sunucu 750 TL'den aşağı satan herkez furkanturkyılma dediği gibi SERSERİ TAKIMI :) Ki böyleyse R10'da dedicated sağlayan 50 kişinin 49'u SERSERİ'oluyor. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:05:47. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.