R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Dedicated Server & Co-Location Server (https://www.r10.net/dedicated-server-amp-co-location-server/)
-   -   dediacted araniyor (https://www.r10.net/dedicated-server-amp-co-location-server/1446363-dediacted-araniyor.html)

Gercekefsane 19-05-2015 18:00:31

dediacted araniyor
 
Merhaba Maximum bütçe 75 tl dir acaba dediacted satanlar lokasyon kaç Mbit DDOS koruması var ve özellikler ile ilgili detayli teklif verebilirler daha düşük dediacted de olabilir lütfen yorum bırakın.

GlobalHosting 19-05-2015 18:40:10

hemşerim, skype adresimizi eklersen yardımcı olabilirim.

skype: globalhosting.com.tr

Gercekefsane 19-05-2015 18:46:25

Vds aramiyorum dediacted suan lar lütfen teklif atin

sKaracanx 19-05-2015 18:51:25

Maximum bütçe 75 TL + ddos koruması olucak sanırım o fiyata bulamazsın.

GlobalHosting 19-05-2015 19:06:58

ben de skype'dan bunu anlatmaya çalıştım fakat başarılı olamadım :)

nHosting 19-05-2015 19:09:37

Sektör bu kadar ayaklar altına düştü mü :)

Yuztb 19-05-2015 19:13:20

Merhaba.
Bu fiyata dedicated sunucu ve üzerine DDOS koruması gayet başarılı. Yinede size teklifimiz.

İşlemci: Intel Core i5-750 (4 x 2,66 GHz)
Ram: 8 GB
Harddisk: 2x1000 GB SATA
Bağlantı: 1000 Mbit ( 1 GBİT )
Trafik : Sınırsız.
İp adresi: 1 adet
Lokasyon: Almanya
İşletim Sistemi: Linux seçilebilir.
Koruma: 500 mbit.

Aylık: 95 TL.

E-posta adresimiz: satis@yuztb.com
Skype: yuztb.com
Web sitemiz: www.yuztb.com
Telefon: 0850 636 0 995

Gercekefsane 19-05-2015 19:43:04

Alıntı:

Yuztb Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070461005)
Merhaba.
Bu fiyata dedicated sunucu ve üzerine DDOS koruması gayet başarılı. Yinede size teklifimiz.

İşlemci: Intel Core i5-750 (4 x 2,66 GHz)
Ram: 8 GB
Harddisk: 2x1000 GB SATA
Bağlantı: 1000 Mbit ( 1 GBİT )
Trafik : Sınırsız.
İp adresi: 1 adet
Lokasyon: Almanya
İşletim Sistemi: Linux seçilebilir.
Koruma: 500 mbit.

Aylık: 95 TL.

E-posta adresimiz: satis@yuztb.com
Skype: yuztb.com
Web sitemiz: www.yuztb.com
Telefon: 0850 636 0 995


Teşekkürler hocam iyi bir paket ddosuz paket teklifi veren varmi yada sadece 100 mbit

furkanturkyilmaz 19-05-2015 20:08:43

Alıntı:

nHosting Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070460995)
Sektör bu kadar ayaklar altına düştü mü :)

Eskiden bu fiyatlara 2-3 GB ramlik VDS bulamazdık, şimdi DDoS korumalı dedicated arıyoruz ki veren çıkacaktır. Piyasayı bu hale getiren bizleriz, yapacak birşey yok.

Gercekefsane 19-05-2015 20:49:00

Alıntı:

furkanturkyilma Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070461144)
Eskiden bu fiyatlara 2-3 GB ramlik VDS bulamazdık, şimdi DDoS korumalı dedicated arıyoruz ki veren çıkacaktır. Piyasayı bu hale getiren bizleriz, yapacak birşey yok.

Datacenter fiyat az isterse olacağı bu :))

Violette 19-05-2015 22:40:04

Basi bos issiz dolasan serseri takimi 5-10 liraya hizmet sağlarsa bu fiyata dedicated isteyen elbette olur. Öncelikle bu serseri takimini def edeceksin...

PlusHosting 19-05-2015 22:42:01

Alıntı:

Violette Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070461672)
Basit bos issiz dolasan serseri takimi 5-10 liraya hizmet sağlarsa bu fiyata dedicated isteyen elbette olur. Öncelikle bu serseri takvimini def edeceksin...

Çok doğru! Sonuna kadar katılıyorum.

Salay 19-05-2015 22:45:00

Alıntı:

Violette Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070461672)
Basit bos issiz dolasan serseri takimi 5-10 liraya hizmet sağlarsa bu fiyata dedicated isteyen elbette olur. Öncelikle bu serseri takvimini def edeceksin...

Katılıyorum. Bu işin birçok maliyet kalemi var. Geçen gün çilingir çağırdık 200 TL ücret istedi :) oturup 3 kere düşündüm açıkçası ne oluyor bizim sektörümüze diye. Elbette serbest piyasa var yüksek rekabet var ama ,

Fatura kesmeyen
Kadrosu olmayan
Teknik yeterliliği olmayan
Dükkanı - ofisi olmayan
....v.s.
bir kitle ile nasıl rekabet edilebilir ki ya da baş edilebilir ?

Bence R10 da bir dip rakam ve kontrol mekanizması kurmalı ya da bu konuda bir dernek oluşturulmalı

Ticari hakların korunması
Meslek etiğine yeterlilik zorunlulukları (Atak çıkışının engellenmesi vs gibi)
...

gibi maddelere yeterlilik gösteren firmaların üye olabildiği ve forumlarında bu firmalar dışında satışı desteklemediği.

Devlet bile yersağlayıcı belgesini ticari amaçlı diye verirken vergi levhan varmı demyor :)

Gercekefsane 19-05-2015 22:49:12

Konu baltaliyorsunuz önce kuralları bir okuyun sonra tartışma bölümüne açın bana teklif yazanlar hepsi fatura kesmekte yoksa neden is yapalım oldu YS si olmasın levhası olmasın biz is yapalım sizce nekadar mantıklı kdv alıyorlar almasalar fiyat bu olmaz :) her sunucu için kalite farkı var biri mükemmel sunucu sağlar diyeti kalitesiz veya normal neyse uzatmayalım konu güncel lütfen teklif atin.

PlusHosting 19-05-2015 22:51:11

Alıntı:

Salay Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070461690)
Katılıyorum. Bu işin birçok maliyet kalemi var. Geçen gün çilingir çağırdık 200 TL ücret istedi :) oturup 3 kere düşündüm açıkçası ne oluyor bizim sektörümüze diye. Elbette serbest piyasa var yüksek rekabet var ama ,

Fatura kesmeyen
Kadrosu olmayan
Teknik yeterliliği olmayan
Dükkanı - ofisi olmayan
....v.s.
bir kitle ile nasıl rekabet edilebilir ki ya da baş edilebilir ?

Bence R10 da bir dip rakam ve kontrol mekanizması kurmalı ya da bu konuda bir dernek oluşturulmalı

Ticari hakların korunması
Meslek etiğine yeterlilik zorunlulukları (Atak çıkışının engellenmesi vs gibi)
...

gibi maddelere yeterlilik gösteren firmaların üye olabildiği ve forumlarında bu firmalar dışında satışı desteklemediği.

Devlet bile yersağlayıcı belgesini ticari amaçlı diye verirken vergi levhan varmı demyor :)

Tüm bu kriterler sağlanırsa sorun kalmaz. Kesinlikle denetim altında olmalı artık.

Salay 19-05-2015 22:57:01

Alıntı:

Gercekefsane Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070461702)
Konu baltaliyorsunuz önce kuralları bir okuyun sonra tartışma bölümüne açın bana teklif yazanlar hepsi fatura kesmekte yoksa neden is yapalım oldu YS si olmasın levhası olmasın biz is yapalım sizce nekadar mantıklı kdv alıyorlar almasalar fiyat bu olmaz :) her sunucu için kalite farkı var biri mükemmel sunucu sağlar diyeti kalitesiz veya normal neyse uzatmayalım konu güncel lütfen teklif atin.

hocam satış konusu baltalanır bu bir alım konusu kimse bir şeye karışmıyor ancak

1 TB disk E3 makine teklif istiyorum yazıyorsunuz mesela

1TB diski 5400 RPM WD green kullananda var
1TB diski 7200 RPM WD enterprise kullanan da var

2 side 1 TB

Tüm networku 10 G olan var 100 mbit olan var.

Bunların hepsini müşterilerin bilmesi beklenemez zaten bizim yazdıklarımız sizin haklarınızı koruyacak şeyler aslında birisi 100 TL makine satıyorum dedi de biz müdahele etmedik asla bunu yanlış anlamayın.

Ayrıca hiç bir kurumsal firma TR de fatura kesip bu rakama bu özelliklerde makine veremez. Gene sizi korumak adına bir şey belirteyim 4yıl 8 ay önce tadilatcıdan aldığımız fatura sahte çıktı , aslında fatura gerçekti ama kişi işi zora girmiş dışarı sahte fatura kesmiş firma adıda omsan dekorasyon kocaeliden bir firma . 11.000 TL ödeme yapmışız 2000 civarı kdv gelmiş.

cıkan ceza 21.000 tL
gelir vergisi
Amortisman hesabı
KDV
....
Bir çok zararı faizleri ve cezası ile. Artık biz aldığımız faturaları yeminli mali müşavire gönderiyoruz. Onların fatura altı isteme hakkı var tek tek denetliyoruz. Her banka hareketimiz , A.ş. defter kararları vs 4/4 lük uygulanıyor. Öte yandan 5.000 TL yi geçen tüm ticaretlerimize BA BS mutabakatı yapıyoruz düzenli vs vs vs
bunlar için 3 muhasebeci calısıyor hem fatura kes hem bu standartları sağla direk ya da endirek her nefesimizde diğer firmalarıda kontrol ediyor ve koruyor olalım sonrada 100 TL ye makine verelim :)

bunlar işte sizin için yapılan görmediğiniz şeyler
Diskler
Firma yapılanması
Switch
......v.s.

ya da bir başka konu makine başı 2 tl para kazanıp 500 makine kiraya veren birine yarın bir ip için savcılık sorusturması gittiğinde gümbürtüye gitmenzde cok olası
1. takipsizlik
2. müşteri kitle seviyesi
3. firma düzeni

sebeplerinden yani aslında burada ateşle oynanıyor


genede tercih sizin kimse demiyor 100 tl ürüne 1000 tl verilmeli diye ama bir olur çizgisi olmalı ve doğru bir rekabet ortamı olmalı bu size istediğinizin sağlanması için değil herkesin iyi olması ve sizinde zarar görmemniz için

genede hayırlı alımlar dilerim

Turklokasyon 19-05-2015 23:17:30

Cahit bey durumu özetlemiş.

Kısacası bu fiyatlara dedicated aramak yerine vds kiralarsanız daha kaliteli donanımlarla hizmet alabilirsiniz. Dedicated için ısrarcıysanızda bütçenizi arttırmanız daha yararınıza olacaktır.

furkanturkyilmaz 19-05-2015 23:25:10

Alıntı:

Violette Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070461672)
Basi bos issiz dolasan serseri takimi 5-10 liraya hizmet sağlarsa bu fiyata dedicated isteyen elbette olur. Öncelikle bu serseri takimini def edeceksin...

Doğru demişsiniz fakat neredeyse R10 VPS Hosting kısmının %80'lik bir kısmı bu tarife ile satış yapıyor, bütün kategorimi başı boş işsiz dolaşan serseri takımı?

Gercekefsane 19-05-2015 23:50:47

O olayı anladık tabi ama yinede satış konusu güncel teklifleri alalım firmalara özenle bakıyorum ona kalırsa kimsufi Online net gibi firmalar 16 Euro diyor alınabilir. Bunlarda kaliteli firma her daim alıcısı var adamlarda stok kalmıyor gelir gelmez 30 dk içinde bitmiş oluyor bekle allahım bekle neyse satış güncel teklifleri özelden de atabilirsiniz özet 75 tl bütçe dediacted aranmaktadır üst tekliflerde açığım 100 tl üstü olmasın da

Flexible 20-05-2015 00:24:11

Aradığınız özellikleri yazmamışsınız sanırım. Verdiğiniz fiyata semele veriyor galiba , bir bakın isterseniz.
https://www.r10.net/dedicated-server-...-firewall.html

Gercekefsane 20-05-2015 00:29:14

Alıntı:

Flexible Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070462090)
Aradığınız özellikleri yazmamışsınız sanırım. Verdiğiniz fiyata semele veriyor galiba , bir bakın isterseniz.
https://www.r10.net/dedicated-server-...-firewall.html

Teşekkürler hocam güncel arıyorum hala lütfen teklif verinix

HostViza 20-05-2015 01:27:13

Bu fiyat'a olmaz diyenlerin yarısı daha düşük benzer hizmetler gecmiş günler'de kampanya adı altına sağlamış diğer yarısı'da yakında kampanya şok şok şok başlıklarla gelir :)

DDOS Korumasına tabi sağlanan sunucuların büyük oranı yurtdışı konumlu.

Yurtdışına bağlı öve öve bitiremediğiniz DATACENTER'lerın dedicated fiyat aralıklarına bakınız lütfen.

Arkadaş belirli özellik iletmemiş. Ki 8,16 GB dedicated bu datacenter'lerde bulmak oldukca kolay hatta cok bile fiyat demiş.

70,80 TL'ye dedicated'i DATACENTER' den kıralayıp 200,250 TL satmak doğru. ama 75 tl dedicated aramak yanlış. :)

Türkiye'de bulunan datacenter veya kendi donanımları ile hizmet veren firmalar üzerine almasın.

Türkiye'de firmaların olduğu yerde saymasının en büyük etkeni bu.
Az gider çok gelir prensipi. 10 TL verecek 100 tl kazanacak. 15 TL kazanırsa zarar eder :)

Alıntı:

furkanturkyilma Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070461856)
Doğru demişsiniz fakat neredeyse R10 VPS Hosting kısmının %80'lik bir kısmı bu tarife ile satış yapıyor, bütün kategorimi başı boş işsiz dolaşan serseri takımı?

https://www.r10.net/dedicated-server-...ampanyasi.html

Yukardaki konunuzda 49152 MB DDR3 ECC RAM DEDİCATED 199 TL oluyorda 75 TL'ye dedicated oluncamı sorun oluyor?

Olursa serseri takımı oluyor.

Turklokasyon 20-05-2015 01:44:58

Alıntı:

HostViza Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070462252)
Bu fiyat'a olmaz diyenlerin yarısı daha düşük benzer hizmetler gecmiş günler'de kampanya adı altına sağlamış diğer yarısı'da yakında kampanya şok şok şok başlıklarla gelir :)

DDOS Korumasına tabi sağlanan sunucuların büyük oranı yurtdışı konumlu.

Yurtdışına bağlı öve öve bitiremediğiniz DATACENTER'lerın dedicated fiyat aralıklarına bakınız lütfen.

Arkadaş belirli özellik iletmemiş. Ki 8,16 GB dedicated bu datacenter'lerde bulmak oldukca kolay hatta cok bile fiyat demiş.

70,80 TL'ye dedicated'i DATACENTER' den kıralayıp 200,250 TL satmak doğru. ama 75 tl dedicated aramak yanlış. :)

Türkiye'de bulunan datacenter veya kendi donanımları ile hizmet veren firmalar üzerine almasın.

Türkiye'de firmaların olduğu yerde saymasının en büyük etkeni bu.
Az gider çok gelir prensipi. 10 TL verecek 100 tl kazanacak. 15 TL kazanırsa zarar eder :)



https://www.r10.net/dedicated-server-...ampanyasi.html

Yukardaki konunuzda 49152 MB DDR3 ECC RAM DEDİCATED 199 TL oluyorda 75 TL'ye dedicated oluncamı sorun oluyor?

Olursa serseri takımı oluyor.


Sunun o zaman arkadaşa bi 10 tl kazanacağınız teklif, konu daha fazla uzamasın. Türkiyede hat ve donanım maliyetleri belli. Bu fiyatlara türkiyede iyi kalitede hizmet verilmez. Yurtdışı lokasyon olarakda ben bu özelliklerde 75 tl ye yine sunucu bilmiyorum. (1230 işlemcili 8-16 gb ramli) Siz biliyorsanız yardımcı olmaya çalışıp bilgi veren arkadaşlara karşı gelmek yerine bildiğiniz yeri söyleyin yada siz alıp 10-15 tl kazançla arkadaşa satın olay kapansın bitsin.

HostViza 20-05-2015 01:53:01

Alıntı:

conquer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070462302)
Sunun o zaman arkadaşa bi 10 tl kazanacağınız teklif, konu daha fazla uzamasın. Türkiyede hat ve donanım maliyetleri belli. Bu fiyatlara türkiyede iyi kalitede hizmet verilmez. Yurtdışı lokasyon olarakda ben bu özelliklerde 75 tl ye yine sunucu bilmiyorum. (1230 işlemcili 8-16 gb ramli) Siz biliyorsanız yardımcı olmaya çalışıp bilgi veren arkadaşlara karşı gelmek yerine bildiğiniz yeri söyleyin yada siz alıp 10-15 tl kazançla arkadaşa satın olay kapansın bitsin.

Konuda arkadaş işlemcimi belirtti ?

Kaynakmı belirtti ?
Ram'mı iletti bütçesini iletti. Olmaz dıyorsunuz olur ama sağlayamayanda olur.
Mesajımın sadece kendinize acıklama yapabileceğiniz kısmını değil tamamını okuyup yorum yapın.

Türkiye bu fiyat'a bulmak zor olabilir maliyeti yüksek.

Yurtdışında bu fiyata sağlayan bilmıyorsanız az daha araştırıp bilgi sahibi olabilirsiniz. ( 1230 V2 veya V3 ) işlemcimi istemiştiniz ?

Intel Xeon E3 1230v3
16 GB DDR3
2 TB Sata
1Gbps/sec
1 IP

75,2879114 Türk Lirası tam fiyatı küsürati ile :)

U2250,C2750,İ3 işlemcili 35 TL dedicated var siz halen olur olmaz tartışmasındasınız :)

OneProvider Girin Fransa Paris Konumlu dedicated ürünlerine göz atın satın alın güzel cihazdır kullanmaya değer.
Sunucuda Online SAS veri merkezinde :)

Daha uygunlarını aynı kaynaktan veya farklı kaynaklarda bulabilirsiniz.
Yardımcı olabileceğim başka bir konu varmı ?

YNTPlus 20-05-2015 03:07:52

Küsüratlı dediğiniz ürünü vergi lehvası olmayan kişilerin ancak 15 - 30 TL arasında kazanmak için satabileceği bir fiyattır.

Türkiyede eğer bir şirketseniz ürünün, %18 KDV, %20 gelir vergisi, %20 stopaj ve şirketin ek giderleri olarak personel masrafı, şirketin belirli giderleri (elektrik, su, internet, telefon vb.).

100 tane 30 TL kar ile sunucu satılmış olsa 3000 TL kar edersiniz. 100 tane sunucuyu 1 kişi bakmanız zor en azından 2 kişilik bir kadronuz olması gerekir. En düşük ücretten, 950TL*2 kişi : 1900 TL + 200 TL yemek + 800 TL'de sigortalarını ekleyin 2900 TL peki bunun kdvsi, vergisi, stopajı ve şirket giderlerini kalan 100 TL ile nasıl ödeyebilirsiniz.

Heleki Türkiye'de sadece 1 makine barındırmanın elektrik ücreti 50-55 TL + KDV gibi bir fiyat olduğundan dolayı gerçekten şirket olan firmaların işleri çok zor, birde sadece R10 piyasasına bağlı olan kişiler için çok daha da zor.

R10 konusunda da @Salay'a katılıyorum.

Herkese mutlu alışverişler dilerim.

OrpHan 20-05-2015 03:15:35

Türkiyede bu fiyata dedicated çok zor. Yabancı firmalardan temin edilebilir. Örnek verirsek ovh ye ait kimsufi.com ve soyoustart.com bu firmalarda dedicated oldukca uygundur.

Gercekefsane 20-05-2015 07:07:58

Birkez daha Baltalama olursa rapor edicem ben lokasyon da söylemedim sadece bütçe söyledim tekliflere bakıyorum artık şunu kafanıza koyun devir değişti üzgünüm dolar düşük olsa bu fiyatlar bile inan artık anlayın neyse daha da Baltalama olursa rapor edicem konu günceldir. Dediacted ariyorum

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 07:07:58 -->-> Daha önceki mesaj 07:01:24 --

Alıntı:

HostViza Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070462319)
Konuda arkadaş işlemcimi belirtti ?

Kaynakmı belirtti ?
Ram'mı iletti bütçesini iletti. Olmaz dıyorsunuz olur ama sağlayamayanda olur.
Mesajımın sadece kendinize acıklama yapabileceğiniz kısmını değil tamamını okuyup yorum yapın.

Türkiye bu fiyat'a bulmak zor olabilir maliyeti yüksek.

Yurtdışında bu fiyata sağlayan bilmıyorsanız az daha araştırıp bilgi sahibi olabilirsiniz. ( 1230 V2 veya V3 ) işlemcimi istemiştiniz ?

Intel Xeon E3 1230v3
16 GB DDR3
2 TB Sata
1Gbps/sec
1 IP

75,2879114 Türk Lirası tam fiyatı küsürati ile :)

U2250,C2750,İ3 işlemcili 35 TL dedicated var siz halen olur olmaz tartışmasındasınız :)

OneProvider Girin Fransa Paris Konumlu dedicated ürünlerine göz atın satın alın güzel cihazdır kullanmaya değer.
Sunucuda Online SAS veri merkezinde :)

Daha uygunlarını aynı kaynaktan veya farklı kaynaklarda bulabilirsiniz.
Yardımcı olabileceğim başka bir konu varmı ?

Sizede ayrıca teşekkür ediyorum yazmanın sebebi türk firma arıyorum çünkü Türk firmalarda destek var yabancı firmalarda hem destek zor hem ingilizce hem sonradan ip saglamiyorlar ondan dolayı wmware exsi olacak bi dediacted lazim

Salay 20-05-2015 09:06:06

Alıntı:

HostViza Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070462252)
Bu fiyat'a olmaz diyenlerin yarısı daha düşük benzer hizmetler gecmiş günler'de kampanya adı altına sağlamış diğer yarısı'da yakında kampanya şok şok şok başlıklarla gelir :)

DDOS Korumasına tabi sağlanan sunucuların büyük oranı yurtdışı konumlu.

Yurtdışına bağlı öve öve bitiremediğiniz DATACENTER'lerın dedicated fiyat aralıklarına bakınız lütfen.

Arkadaş belirli özellik iletmemiş. Ki 8,16 GB dedicated bu datacenter'lerde bulmak oldukca kolay hatta cok bile fiyat demiş.

70,80 TL'ye dedicated'i DATACENTER' den kıralayıp 200,250 TL satmak doğru. ama 75 tl dedicated aramak yanlış. :)

Türkiye'de bulunan datacenter veya kendi donanımları ile hizmet veren firmalar üzerine almasın.

Türkiye'de firmaların olduğu yerde saymasının en büyük etkeni bu.
Az gider çok gelir prensipi. 10 TL verecek 100 tl kazanacak. 15 TL kazanırsa zarar eder :)



https://www.r10.net/dedicated-server-...ampanyasi.html

Yukardaki konunuzda 49152 MB DDR3 ECC RAM DEDİCATED 199 TL oluyorda 75 TL'ye dedicated oluncamı sorun oluyor?

Olursa serseri takımı oluyor.


Bir kere yurt dışına yaptığınız ödemeyi iyi değerlendirmeniz gerekir fatura alıyorsanız siz bir "FİRMA İŞLETMECİSİ" demeksinizdir.
Firmalarda firma sahipleri de 2 seçenekle yer alabilir
1. İşletme ortağı
2. İşletme çalışanı

1. seçenekde siz sadece firmanın gelirlerinden elde ettiği kârı yıl sonunda payınıza düşeni devlete gelir verginizi ödeyerek kasadan alabilirsiniz.
2. Her ay maaş alırsınız aldığınız maaş x TL ise bunun üzerinden bağkur / ssk ödemelerinizi yaparsınız.

Bir şirketin kasasından para keyfinize göre çıkartamazsınız. Bankaların hepsinde - şahıs firma hesaplarıda dahil - bu gibi sebeplerden ayrı hesap açılır.

75.xxxx TL bilmem ne kadar tutan bir sunucuyu kiralayan firmanın
direk konuyu açan kişi ya da açan kişiye alıp veren kişi açısından baktığınız da gerçek maliyeti

1. 75 TL için gelir vergisi
2. KDV
3. Damga vergileri
4. Geçici vergi
....

gibi toplamı %40'ı aşan devlet ödemelerini yapması gerekir ki bu demek oluyorki arkadaşa faturasını kestiği anda 75.xxxx TL datacenter'a 60 TL kadar da devlete ödemesi o da 135 TL eder içinde henuz karı yok.

100 TL fatura kesip bu sunucuyu karsız vermesi içinde sunucuyu 50 TL civarında bir rakama almış olması gerekir ki karsız olarak verebilsin.


Alıntı:

Türkiye'de firmaların olduğu yerde saymasının en büyük etkeni bu.
Az gider çok gelir prensipi. 10 TL verecek 100 tl kazanacak. 15 TL kazanırsa zarar eder :)


Türklerin yerinde saymasının sebepleri bence başka çok nedeni var ama sizin TR ekonomisinden pek haberiniz yok sanırım
Dell E3 bir makine 32 GB ram 2x500 GB ent bir disk ile sadece maliyeti 6-7 bin tl civarında bunun kredi finanasmanını hesaplasanız 24 ay üzeirnden aylık 350 TL sadece kredi ödemesi çıkıyor.

Elektrik
Alt yapı
Hat
Makine hiç mi boşda yatmayacak
Personel
Muhasebe
Vergi ve devlet ödemeleri
Ofis giderleri


İsterseniz bir excelde sanal bir işletme bilançosu olulşturun ve bir forecast yapmayı deneyin ondan sonra tekrar değerlendirin durumu.

Umarım elbette arkadaş aradığını bulur ama bu tip bir durum kısa / uzun vadede sorun çıkarmaması mucize olur tecrübe ile sabit bir durum. Yoksa çok da bizi ilgilendirmez , Biz artık R10 da satış dahi yapmıyoruz neredeyse sadece konulara katılıyoruz bir müşteri ihtiyacımız da yok . Ya da satacak kimsenin ekmeğine mani olmak istemeyiz ama ne satıcı ne alıcı madur olmasın sektör bu tür bir durumdan artık kurtulsun. Savcılığa benzer konulara haftada en az 2-3 kere ifade veriyoruz , fatura kesmemiş, kendi kasasını soymuş vs vs vs

Violette 20-05-2015 10:47:34

Benim yerime Salay ve YNTPlus gereken cevapları vermiş. Kampanya adı altında belli bir stok çıkartarak 10-15 liraya 20-30 tane sanal sunucu satar ki bu da normal birşey, bugün baktığımızda büyük marketler bile 7 liraya sattığı ürünü kampanya adı altında veya stok eritmek için 2-3 liraya ürün veriyor. Vps kategorisinde de 300 stok diye ürününü tanıtıyor ama 20-30 tane sattığında ve kurduğu ana sunucunun masrafını çıkarttığında satışı bitiriyor. İstisnalar hariç, neden bu şekilde düşünüyorum 2009 yılında kendim de bu işi yaptım ve belli aralıklarla yüksek stok gösterip 20-30 stok sattığımda bitiriyordum bu da müşteri çekme taktiği. Derseniz ki o kategorinin %80'imi serseri, hayir hepsi değil...

Turklokasyon 20-05-2015 11:51:01

Alıntı:

HostViza Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070462319)
Konuda arkadaş işlemcimi belirtti ?

Kaynakmı belirtti ?
Ram'mı iletti bütçesini iletti. Olmaz dıyorsunuz olur ama sağlayamayanda olur.
Mesajımın sadece kendinize acıklama yapabileceğiniz kısmını değil tamamını okuyup yorum yapın.

Türkiye bu fiyat'a bulmak zor olabilir maliyeti yüksek.

Yurtdışında bu fiyata sağlayan bilmıyorsanız az daha araştırıp bilgi sahibi olabilirsiniz. ( 1230 V2 veya V3 ) işlemcimi istemiştiniz ?

Intel Xeon E3 1230v3
16 GB DDR3
2 TB Sata
1Gbps/sec
1 IP

75,2879114 Türk Lirası tam fiyatı küsürati ile :)

U2250,C2750,İ3 işlemcili 35 TL dedicated var siz halen olur olmaz tartışmasındasınız :)

OneProvider Girin Fransa Paris Konumlu dedicated ürünlerine göz atın satın alın güzel cihazdır kullanmaya değer.
Sunucuda Online SAS veri merkezinde :)

Daha uygunlarını aynı kaynaktan veya farklı kaynaklarda bulabilirsiniz.
Yardımcı olabileceğim başka bir konu varmı ?


http://oneprovider.com/dedicated-servers/budget-servers

Buyrun verdiğiniz fiyatı ben burada göremedim. 35 Euro olarak sunuluyor söylediğiniz paket. Birde sipariş sonuna doğru vergisi çıkıyor (VAT). Ben haksızsınız demiyorum ancak bunu aracı firmadan alacaksanız 15 tl lik maliyet kurtarmaz kurtarsa bile arkadaşın söylediği fiyatı yine geçer demeye çalışıyorum. Şunuda eklemeden yapamıyorum, madem var diyorsunuz madem 75 tl ye sunuluyormuş arkadaşa teklif vermiş olun 75 tl'lik paketi üzerinede 15 tl kar koyun verin işi görülsün neden yapmıyorsunuz onu anlamış değilim. Konuda herkes birbirine sataşmaya başladı. Bu sataşmaya sizin gibi ucuza sunucu maal edebileceğini düşünen kişiler belkide son noktayı koyabilir. Yardımlarınızı esirgemeyin.

controlbilisim 20-05-2015 12:16:33

75 liraya düşündüğünüz gibi , başlığa ve konuya yazdığınız gibi bir dediacted olabilir de bildiğimiz dedicated biraz zor . . . . .

MUV 20-05-2015 15:08:23

Merhabalar,

DDoS koruması dahil istediğiniz özelliklerde makineler oluyor.

http://prntscr.com/77bh0b

Kurulum ücreti dahil bizden almak isterseniz,

ilk makine ilk ay 85TL + KDV, devam eden aylar 25TL + KDV (stok şu an yok)
İkinci makine ise (8GB RAM + 1TB SATA) 119TL + KDV, devam eden aylar ise 59TL + KDV ücret ile sağlayabiliriz. (hemen teslim)

DDoS koruması bulunmakta fakat büyüklüğü değişiyor. Basit anlamdaki saldırılar sisteme takılırken diğer saldırılar için özel koruma paketleri almanız gerekebilir.

http://prntscr.com/77bhvc

İyi çalışmalar.

Gercekefsane 20-05-2015 17:36:35

Alıntı:

MUV Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070463747)
Merhabalar,

DDoS koruması dahil istediğiniz özelliklerde makineler oluyor.

http://prntscr.com/77bh0b

Kurulum ücreti dahil bizden almak isterseniz,

ilk makine ilk ay 85TL + KDV, devam eden aylar 25TL + KDV (stok şu an yok)
İkinci makine ise (8GB RAM + 1TB SATA) 119TL + KDV, devam eden aylar ise 59TL + KDV ücret ile sağlayabiliriz. (hemen teslim)

DDoS koruması bulunmakta fakat büyüklüğü değişiyor. Basit anlamdaki saldırılar sisteme takılırken diğer saldırılar için özel koruma paketleri almanız gerekebilir.

http://prntscr.com/77bhvc

İyi çalışmalar.

teşekkürler varmı daha firma

furkanturkyilmaz 20-05-2015 19:22:01

Alıntı:

HostViza Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070462252)
Bu fiyat'a olmaz diyenlerin yarısı daha düşük benzer hizmetler gecmiş günler'de kampanya adı altına sağlamış diğer yarısı'da yakında kampanya şok şok şok başlıklarla gelir :)

DDOS Korumasına tabi sağlanan sunucuların büyük oranı yurtdışı konumlu.

Yurtdışına bağlı öve öve bitiremediğiniz DATACENTER'lerın dedicated fiyat aralıklarına bakınız lütfen.

Arkadaş belirli özellik iletmemiş. Ki 8,16 GB dedicated bu datacenter'lerde bulmak oldukca kolay hatta cok bile fiyat demiş.

70,80 TL'ye dedicated'i DATACENTER' den kıralayıp 200,250 TL satmak doğru. ama 75 tl dedicated aramak yanlış. :)

Türkiye'de bulunan datacenter veya kendi donanımları ile hizmet veren firmalar üzerine almasın.

Türkiye'de firmaların olduğu yerde saymasının en büyük etkeni bu.
Az gider çok gelir prensipi. 10 TL verecek 100 tl kazanacak. 15 TL kazanırsa zarar eder :)



https://www.r10.net/dedicated-server-...ampanyasi.html

Yukardaki konunuzda 49152 MB DDR3 ECC RAM DEDİCATED 199 TL oluyorda 75 TL'ye dedicated oluncamı sorun oluyor?

Olursa serseri takımı oluyor.

Buna satış politikası denir, müşteri düşük ücretle cihazın kullanımına başlar, devam eden aylarda gerçek hak ettiği ücretten cihazı beğenirse almaya devam eder. Bunu sizle tartışacak değilim fakat bu arkadaşımız direkt olarak 75 TL'ye DDoS korumalı dedicated istiyor. Kabinimde dediğiniz cihazın boş yatacağına değerlenmesi ve bana 20 TL dahi getirmesi bir kardır. Sonucunda kabine bir kira ödüyorsunuz, bunu çıkartmanız lazım değil mi? O yüzden bilip bilmeden yorumlar yapmayın.

Salay 20-05-2015 20:49:57

Alıntı:

furkanturkyilma Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070464620)
Buna satış politikası denir, müşteri düşük ücretle cihazın kullanımına başlar, devam eden aylarda gerçek hak ettiği ücretten cihazı beğenirse almaya devam eder. Bunu sizle tartışacak değilim fakat bu arkadaşımız direkt olarak 75 TL'ye DDoS korumalı dedicated istiyor. Kabinimde dediğiniz cihazın boş yatacağına değerlenmesi ve bana 20 TL dahi getirmesi bir kardır. Sonucunda kabine bir kira ödüyorsunuz, bunu çıkartmanız lazım değil mi? O yüzden bilip bilmeden yorumlar yapmayın.

Doğru söylüyor bizde 1 TL ye sunucu kampanyası yapmıştık ama sadece ilk ay ya da boş makine için evet ekstralar sağladığımız oldu stok / sipariş durumlarına göre ancak DDOS ekstra yüklü bir servisdir. Ve bunlar bizlerin R10a gösterdiği sektör dayanışma hareketleri oluyor hep. Beklenen bu yaklaşımdan farklı :) neyse ben konuda çokca açıklama yaptım aslında biraz da sektördeki duruma içimi döktüm okuyan herkese teşekkürler. Arkadaşa da arayışında başarılar dilerim maduriyet yaşamamasını dierlim

HostViza 20-05-2015 21:53:10

Alıntı:

Salay Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070464894)
Doğru söylüyor bizde 1 TL ye sunucu kampanyası yapmıştık ama sadece ilk ay ya da boş makine için evet ekstralar sağladığımız oldu stok / sipariş durumlarına göre ancak DDOS ekstra yüklü bir servisdir. Ve bunlar bizlerin R10a gösterdiği sektör dayanışma hareketleri oluyor hep. Beklenen bu yaklaşımdan farklı :) neyse ben konuda çokca açıklama yaptım aslında biraz da sektördeki duruma içimi döktüm okuyan herkese teşekkürler. Arkadaşa da arayışında başarılar dilerim maduriyet yaşamamasını dierlim

Zaten ilk mesajımda bunu belirttim. Bu fiyat'a TR de bulunan DATACENTER konumundaki firmanın sağlaması zor. Belki belirli aralıklarla özel indirimler ile.

Ama OLMAZ ibaresini kullanmak yanlış olur. Oluyor acık olarak ilettim paket'i farklı firmalardan.

OLMAZ diyip dalga gecmek yerine sessiz kalıp sağlayabilen konuya zaten yorumunu yapıp teklifini iletir arkadaş'da tercihini yapar.

Salay'ın yaptığı acıklama gayet doğru ama bunu diğer firmalar üstlenemez. Bu Salay'ın sunucuları malettiği değerler.

Tutturmuş bazıları 10 TL kazanılmaz. 35 TL sunucu paketi'de ilettim konuda kaynak veya cihaz donanımı iletilmedi.

35 TL sunucu mal edip kac TL satmayı düşünuyorsunuz ? Bu sadece bayi sıfatında calışanlar için söylıyorum tekrar belirteyim kendi donanım veya datacenter'i üzerinden hizmet sağlayan veri merkezlerini kassetmiyorum

35 TL sunucu mal edip 150 200 TL satılacaksa örnek 6/8 GB sunucu.
32 GB Sunucu 750 TL'den aşağı satan herkez furkanturkyılma dediği gibi SERSERİ TAKIMI :)

Ki böyleyse R10'da dedicated sağlayan 50 kişinin 49'u SERSERİ'oluyor.

Salay 20-05-2015 21:57:13

Alıntı:

HostViza Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070465144)
Zaten ilk mesajımda bunu belirttim. Bu fiyat'a TR de bulunan DATACENTER konumundaki firmanın sağlaması zor. Belki belirli aralıklarla özel indirimler ile.

Ama OLMAZ ibaresini kullanmak yanlış olur. Oluyor acık olarak ilettim paket'i farklı firmalardan.

OLMAZ diyip dalga gecmek yerine sessiz kalıp sağlayabilen konuya zaten yorumunu yapıp teklifini iletir arkadaş'da tercihini yapar.

Salay'ın yaptığı acıklama gayet doğru ama bunu diğer firmalar üstlenemez. Bu Salay'ın sunucuları malettiği değerler.

Tutturmuş bazıları 10 TL kazanılmaz. 35 TL sunucu paketi'de ilettim konuda kaynak veya cihaz donanımı iletilmedi.

35 TL sunucu mal edip kac TL satmayı düşünuyorsunuz ? Bu sadece bayi sıfatında calışanlar için söylıyorum tekrar belirteyim kendi donanım veya datacenter'i üzerinden hizmet sağlayan veri merkezlerini kassetmiyorum

35 TL sunucu mal edip 150 200 TL satılacaksa örnek 6/8 GB sunucu.
32 GB Sunucu 750 TL'den aşağı satan herkez furkanturkyılma dediği gibi SERSERİ TAKIMI :)

Ki böyleyse R10'da dedicated sağlayan 50 kişinin 49'u SERSERİ'oluyor.

Aslında bunları bir standarta sokmak gerekli hem müşteriyi hem firmayı korumak adına

CyberCocuk 21-05-2015 17:30:17

Alıntı:

nHosting Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070460995)
Sektör bu kadar ayaklar altına düştü mü :)

Herkesin butcesi farkli. Dolar kuru firlamadan once arkadasin istedigi ozelliklerde gayet sunucu bulunabiliyordu. Sacma sapan mesaj atiyorsunuz.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:05:47.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.