• 18-04-2021, 08:42:12
    #1
    Bitcoin yaklaşık yüzde 10'luk sert bir düşüş yaşadı ve hala düşüş devam ediyor arkadaşlar. Şu an 55.555 ABD Dolarına düşmüş durumda.

    Altcoinlerde de bitcoin dolayısıyla çok ani düşüşler oldu;
    CHZ - SXP - STX - ALPHA - BTT - DENT - HOT - WIN - DOGE - MANA - ZIL - ADA - ONT -DOT vb. gibi tercih edilen çoğu coinde şu an yaklaşık olarak -%20'lik bi düşüş var.
    Sizce bunlar ayı piyasasına/sezonuna girdiğimizin habercisi olabilir mi, yoksa bir alım fırsatı mıdır neler düşünüyorsunuz?

    Bloomberg'in haberine göre ABD Hazine bakanlığı'nın bazı finans kuruluşlarına ''kripto para ile para aklama nedeniyle'' ceza uygulayacağına dair söylentiler varmış
  • 18-04-2021, 08:42:40
    #2
    Platin üye
    bütün hepsi çakılmış hocam, ABD ceza verecekmiş sanırım
  • 18-04-2021, 08:44:05
    #3
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bütün hepsi çakılmış hocam, ABD ceza verecekmiş sanırım
    öyle bir haber göremedim hocam ben doğru mudur acaba nerden gördünüz?
  • 18-04-2021, 08:44:15
    #4
    berkayxsimsek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bitcoin yaklaşık yüzde 10'luk sert bir düşüş yaşadı ve hala düşüş devam ediyor arkadaşlar. Şu an 55.555 ABD Dolarına düşmüş durumda.

    Altcoinlerde de bitcoin dolayısıyla çok ani düşüşler oldu;
    CHZ - SXP - STX - ALPHA - BTT - DENT - HOT - WIN - DOGE - MANA - ZIL - ADA - ONT -DOT vb. gibi tercih edilen çoğu coinde şu an yaklaşık olarak -%20'lik bi düşüş var.
    Sizce bunlar ayı piyasasına/sezonuna girdiğimizin habercisi olabilir mi, yoksa bir alım fırsatı mıdır neler düşünüyorsunuz?
    Hep cikarsa olmaz arada dusup bir sure dusmesi gerekir. Cok zamandir hep cikti fazla dusus olmadi ben normal goruyorum.
  • 18-04-2021, 08:44:36
    #5
    Son 4 gündür youtuber yayincilar sözde analistler 😂 bu noktadan sonra 70-73leringorucek dediler yayınlari hepsi bu yöndeydi 😁 ne zaman ne olacağını bilir gibi
    Eee ne olacak simdi onlarmi karşılayacak zararları '))
  • 18-04-2021, 08:45:18
    #6
    Platin üye
    berkayxsimsek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle bir haber göremedim hocam ben doğru mudur acaba nerden gördünüz?
    https://www.google.com/amp/s/www.blo...us-2278683-amp
  • 18-04-2021, 08:45:55
    #7
    Uyanmaz olaydım..
  • 18-04-2021, 08:49:59
    #8
    Yani kimse kusura bakmasında kripto borsasını cacığa çevirdiler her duyan girdi, her duyan girdi. Ayı gelmedi ancak Ayı gelsin diye dua eder oldum. Herkes analist olmuş, 2 aydır kripto teknolojisini duyan adam ben buna çok güveniyorum diyor. Madem öyle yıllar önce neredeydin diye sorarlar adama. Zaten akıllı Yatırımcı evi, arabayı satıp, zor gün parasıyla yatırım yapmaz, panik yapıp satanlar, papara yasağından sonrada kripto camiasına uğramazlar diye düşünüyorum. Aklı başında insanlarla devam ederiz umarım.
  • 18-04-2021, 08:51:38
    #9
    ensygmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyanmaz olaydım..
    kan revan vallahi hocam