baltalamadım. soruyorum yaşadığım tecrübeye istinaden. sıkıntı yoksa söylersin. bana sen paylaş dedin paylaştım. bende sorun yok 1 ay sıkıntı yok garanti fazlasını veririz desen uzamazdı zaten. bende alırdım...
Hocam başkasından aldığınız hesabı kanıt olarak sunuyorsunuz. Sizin hesap aldığınız kişiler belli ki şuan forumda yok muhattap bulamıyorsunuz muhattap olarak beni görüyorsunuz. Benim tek derdim müşterim bu konunun altına şikayet ve eleştiri ile gelmesin başkasından aldığınız hizmet ile benim konumu eleştirmeniz yakışıkalmadı iyi günler