HDP'nin attığı twit.. - Sayfa 7 - R10.net
  • 10-10-2019, 03:55:12
    #55
    Kirkbir adlı üyeden alıntı
    Olur öyle birbirimizi yanlış anlamalar dostum ben diğer yazılarını görmedim sadece bir yazına istisnaden yazdım Vatanına bağlı devletinin yanında olan her kişi benim kardeşimdir kökeni hiç farketmez.Allah önce Askerimizin sonrada Tüm Ülkemizin yanında olsun
    Milyonlarca insanin bu lanet olası siyaset nedeniyle fakir konuma gelmesi, milyonlarca insanin paraya muhtaç olmasi, milyonlarca insanin işsiz olmasi hep bu siyaset yuzunden. Bir lider düşün gelsin bu ülkedeki sorunların hepsini çözsün ee ne olacak siyasetçilerin tartisacak bi konusu kalmiyacak. Emin olun buna kim olursa olsun belki 5 yil bilemedin 10 yil sonra oda çalmaya başliyacak ben hepbunu gördüm o yüzden hiçbir partiyi desteklemiyorum.
    Ben Tek Siz Hepiniz..
  • 10-10-2019, 06:44:12
    #56
    Kirkbir adlı üyeden alıntı
    Dostum yanlış anlama ama kişiler yanlış bir şey dememiş.Hdpye laf edilince neden üzerinize alınıyorsunuz? kürtlük bumudur sizce? hdpnin kürtlükle bana alakasını söyler misin? sana partide 10 tane üst kademelerde görev yapan gerçek kürt say desem sayamazsın bile.. Demirtaş kürt değil, yüksekdağ kürt değil, şu an eş başkanlardan biri kürt değil, diğerininde kürt olduğunu sanmıyorum, Diyarbakır eş başkanı kadın vardı kürt değil hatta kürtce bile bilmediğini söylemişti, daha gece gece aklıma gelen bu kadar bir dursam 15 dkda sana dünya sayarım.Bırakın artık bunlara tepki verenlere laf etmeyi.Olan Türk Kürt ilişkilerine oluyor.Yapmayın güzel kardeşim.Bunlar sizin temsilciniz değil.Bunların bir gram umurunda da değilsiniz.
    Çok güzel özetlemişsiniz hocam.
  • 10-10-2019, 07:05:58
    #57
    Kimse bu noktaya neden gelindiğini yazmamış. Keşke başka bir ülkenin iç işlerine karışıp onu yıkmaya çalışmasaydık. Hatta müdahale edenlere karşı koysaydık. Yanlış politikamız sonucunda bugün ülkemiz bir bedel ödüyor. Hemde ağır bir bedel. Çok üzücü hemde çok üzücü.... Allah oradaki askerlerimizi korusun.
  • 10-10-2019, 08:55:07
    #58
    UnmoveD adlı üyeden alıntı
    Ben düştüm hakkari çukurcadaydim neyse boş konuşma istersen dalga geçer gibi güldüm falan. Baş vurdun almadılar demekki seni layık görmediler😊şimdide dicenki nerden biliyosun almadiklarini. Neyse gece gece boş konuşma istersen.
    Aynen layık görmediler. Komedi gibisin. Almadılar değil gitmedim. Paralı başka gönüllü başka. Zaten ilk bize soruyorlar kalmak ister misin diye. Seninle uğraşacak değilim. Öğrenmek istiyorsan özelden yazarsın. Alıntılama daha.
    7 Farklı ip Blogtan Tanıtım 30 TL
  • 10-10-2019, 09:45:11
    #59
    Bu operasyonun açısını derdini kaosunu ambargosunu biz yaşarız, inşallah başarılı olur da askerimiz, gelecek nesiller zamanında savaşmış bitirmiş yoksa biz böyle güzel yaşayamazdık derler.. Bizim Çanakkale için dediğimiz gibi bu gün ki askerlere de dua ederler. usandık bir birimizi yemekten ne olacaksa olsun artık görelim mevlam neyler neylerse güzel eğler.
  • 10-10-2019, 09:47:41
    #60
    Winman adlı üyeden alıntı
    Aynen layık görmediler. Komedi gibisin. Almadılar değil gitmedim. Paralı başka gönüllü başka. Zaten ilk bize soruyorlar kalmak ister misin diye. uzmanların hepsi sanki vatan için gidiyorlar. Seninle uğraşacak değilim. Öğrenmek istiyorsan özelden yazarsın. Alıntılama daha.
    Dediğin lafın arkasında dur. Çağırsalar giderim diyorsun önünde onlarca alternatif var hiçbirini beğenmiyorsun. Ona bakarsan giden her askeri personel maaş alıyor. Para için gitmek istemiyorsan ozaman şöylede yapabilirsin, git oraya maaşını mehmetçik vakfına yatır orada devam et. Bunada yok bişeyler uyduracan. Tabi kolay internet ortamında askere çağırsalar giderim demesini biliyorsun. Ya giderim demiyecen yada gitmeyecen kardeşim. Orda bulunan Uzmanların tırnağı edemezsin zaten. Verilen maaş çocuklarının geçim kaynağı. He onlar orda bizi koruyacak biz rahat rahat ekmeğimizi yiyeceğiz onların çocukları aç kalacak yok öyle bi dünya, aldıkları para az bile. Neyse canım kardeşim bu son alıntı. Özele falan gelme kalbini çok pis kırarım.
    Ben Tek Siz Hepiniz..
  • 10-10-2019, 10:21:33
    #61
    Winman adlı üyeden alıntı
    053****** Allahın adını verdim ara buradan anlatamıyorum. ben klavyeden sallamam aramazsan adam demem sana. gel konuşalım uzattın iyice. ben lafımın arkasındayım. askerlerin orada eziyetten başka gördüğü bir şey yok bunu sende iyi biliyorsun. ben savaş zamanı giderim diyorum sana ne anlatıyorum arkadaş gerçekten kocaman boş kafasın. ben uzmanların hepsini kastetmedim iyi oku!! elbette maş alacaklar ama ego kasanlardan bahsediyorum. askerlik yaptığına emin miyiz?
    Numarani kayit ettim ariyacam seni😊 yoldayim varinca ariyacam ve burayada yazican adammişsin aradin helal olsun diye😊
    Ben Tek Siz Hepiniz..
  • 10-10-2019, 10:22:02
    #62
    UnmoveD adlı üyeden alıntı
    Numarani kayit ettim ariyacam seni😊 yoldayim varinca ariyacam ve burayada yazican adammişsin aradin helal olsun diye😊
    inşallah bekliyor olacağım.
    7 Farklı ip Blogtan Tanıtım 30 TL
  • 10-10-2019, 10:39:22
    #63
    @Winman; kardeşimi aradım konuştuk yanlış anlamalar yüzünden biraz birbirimize karşı kırıcı olduk. Hakkını helal et kardeşım seni kırdıysam😊
    Ben Tek Siz Hepiniz..