HDP'nin attığı twit.. - Sayfa 6 - R10.net
  • 10-10-2019, 03:25:42
    #46
    UnmoveD adlı üyeden alıntı
    Ben düştüm hakkari çukurcadaydim neyse boş konuşma istersen dalga geçer gibi güldüm falan. Baş vurdun almadılar demekki seni layık görmediler😊şimdide dicenki nerden biliyosun almadiklarini. Neyse gece gece boş konuşma istersen.
    Dostum yanlış anlama ama kişiler yanlış bir şey dememiş.Hdpye laf edilince neden üzerinize alınıyorsunuz? kürtlük bumudur sizce? hdpnin kürtlükle bana alakasını söyler misin? sana partide 10 tane üst kademelerde görev yapan gerçek kürt say desem sayamazsın bile.. Demirtaş kürt değil, yüksekdağ kürt değil, şu an eş başkanlardan biri kürt değil, diğerininde kürt olduğunu sanmıyorum, Diyarbakır eş başkanı kadın vardı kürt değil hatta kürtce bile bilmediğini söylemişti, daha gece gece aklıma gelen bu kadar bir dursam 15 dkda sana dünya sayarım.Bırakın artık bunlara tepki verenlere laf etmeyi.Olan Türk Kürt ilişkilerine oluyor.Yapmayın güzel kardeşim.Bunlar sizin temsilciniz değil.Bunların bir gram umurunda da değilsiniz.
    Telefon numaramdan onay almadan işlem yapmayınız.
  • 10-10-2019, 03:29:36
    #47
    burakmehel adlı üyeden alıntı
    Hocam hala Kürt & Türk diyorsun. Herkes yorumlarda belirtmiş mesele bu değil. Sen Kürt olabilirsin. Bu benim gözümde senin iyi bir vatansever olmanı değiştirmez. Doğuda Kürt kökenli olup belki de bizden fazla vatanına toprağına sahip çıkacak kişi vardır. Sorun ne biliyor musun? Herkesin hemfikir olduğu bir milli duruş, milli yorum meselesinde bu şekilde bir yorum yapılması. Belki de arkadaşımız yanlış anlaşılmış olabilir. Ama yaptığı yorumda istediğin kişiye kansız diyemezsin diyor. Ben herhangi birine kansız demiyorum ki? HDP isimli partinin paylaşımı için bu kişilere kansız diyorum. Haksız mıyım? Haksızsın desen de lafımın arkasındayım.
    Haklısınız hocam. Hocam benimde anlatmak istediğim neden liderler seçime 2 gün kala hdpli kardeşlerimizin desteğini bekliyoruz diyorlar. Gerçi siyaset gep dala vere
    Ben Tek Siz Hepiniz..
  • 10-10-2019, 03:31:23
    #48
    UnmoveD adlı üyeden alıntı
    Ben düştüm hakkari çukurcadaydim neyse boş konuşma istersen dalga geçer gibi güldüm falan. Baş vurdun almadılar demekki seni layık görmediler😊şimdide dicenki nerden biliyosun almadiklarini. Neyse gece gece boş konuşma istersen.
    UnmoveD adlı üyeden alıntı
    Haklısınız hocam. Hocam benimde anlatmak istediğim neden liderler seçime 2 gün kala hdpli kardeşlerimizin desteğini bekliyoruz diyorlar. Gerçi siyaset gep dala vere
    Siyaset lanet bir şey.bu konuda sana hak veriyorum.O partilerede tepki verdim zaten bu yüzden ikisine de oy atmadım o oy bekleyen kesimden.Ama adı üzerinde "Siyaset"
    Telefon numaramdan onay almadan işlem yapmayınız.
  • 10-10-2019, 03:33:43
    #49
    Kirkbir adlı üyeden alıntı
    Dostum yanlış anlama ama kişiler yanlış bir şey dememiş.Hdpye laf edilince neden üzerinize alınıyorsunuz? kürtlük bumudur sizce? hdpnin kürtlükle bana alakasını söyler misin? sana partide 10 tane üst kademelerde görev yapan gerçek kürt say desem sayamazsın bile.. Demirtaş kürt değil, yüksekdağ kürt değil, şu an eş başkanlardan biri kürt değil, diğerininde kürt olduğunu sanmıyorum, Diyarbakır eş başkanı kadın vardı kürt değil hatta kürtce bile bilmediğini söylemişti, daha gece gece aklıma gelen bu kadar bir dursam 15 dkda sana dünya sayarım.Bırakın artık bunlara tepki verenlere laf etmeyi.Olan Türk Kürt ilişkilerine oluyor.Yapmayın güzel kardeşim.Bunlar sizin temsilciniz değil.Bunların bir gram umurunda da değilsiniz.
    Ben hdp yi savunmuyorum sadece o arkadaşın dedigi gibi coskun hoca yazdiysa dolar tasar dedi harbidende oyle oldu. Ha dogru zamaninda oy verdim yalan yok ama amacin farkli oldugunu ogrenince son 10 yildir hiç oy vermedim ve kullanmadimda taki bu istanbul secimine kadar.
    Ben Tek Siz Hepiniz..
  • 10-10-2019, 03:36:29
    #50
    BuRaKM adlı üyeden alıntı
    Şimdi bu konuda ben tartışma çıkarırsam banlanacakmıyım yoksa banlanmayacakmıyım. Ne güzel oturduğunuz yerden devletin bekasını konuşup ona buna laf söylemek. Sevsende sevmesende HDP yasal bir parti kendi düşünceleri var sana doğru gelir yanlış gelir insanlara kansız deme rahatlığı kimse sana vermiyor.

    https://www.youtube.com/watch?v=TWiImZQcpGo
  • 10-10-2019, 03:37:10
    #51
    UnmoveD adlı üyeden alıntı
    Ben hdp yi savunmuyorum sadece o arkadaşın dedigi gibi coskun hoca yazdiysa dolar tasar dedi harbidende oyle oldu. Ha dogru zamaninda oy verdim yalan yok ama amacin farkli oldugunu ogrenince son 10 yildir hiç oy vermedim ve kullanmadimda taki bu istanbul secimine kadar.
    Vermemekle iyi yapmışsınız.Gerçekten sizleri savunacak bir oluşum değil.Bir siyasi parti Ülkesini, Ekmek yediği yeri gidip tüm Avrupa'ya şikayet eder mi? Daha çok şey yazmak isterim bunlara ama değmez.
    Telefon numaramdan onay almadan işlem yapmayınız.
  • 10-10-2019, 03:41:53
    #52
    Kirkbir adlı üyeden alıntı
    Vermemekle iyi yapmışsınız.Gerçekten sizleri savunacak bir oluşum değil.Bir siyasi parti Ülkesini, Ekmek yediği yeri gidip tüm Avrupa'ya şikayet eder mi? Daha çok şey yazmak isterim bunlara ama değmez.
    Ama işte bazi arkadaşimiz heycana kapilip beni yanlis anlayişini bi anlik gençligine veriyorum.
    Amerika, Türkiye'ye Tank verir ne bileyim uçak verir ama terör örgütüne ise Türkiye'ye verdiklerinin panzehrini yani o araçları yok edecek mühimat verir. Sonuçta para lazim.
    Neyse tekrar söylüyorum beni yanlış anlamanızada gerçekten üzüldüm.
    Ben Tek Siz Hepiniz..
  • 10-10-2019, 03:43:56
    #53
    UnmoveD adlı üyeden alıntı
    Ben hdp yi savunmuyorum sadece o arkadaşın dedigi gibi coskun hoca yazdiysa dolar tasar dedi harbidende oyle oldu. Ha dogru zamaninda oy verdim yalan yok ama amacin farkli oldugunu ogrenince son 10 yildir hiç oy vermedim ve kullanmadimda taki bu istanbul secimine kadar.
    UnmoveD adlı üyeden alıntı
    Ama işte bazi arkadaşimiz heycana kapilip beni yanlis anlayişini bi anlik gençligine veriyorum.
    Amerika, Türkiye'ye Tank verir uçak verir ama terör örgütüne ise Türkiye'ye verdiklerinin panzehrini yani o araçları yok edecek mühimat verir. Sonuçta para lazim.
    Neyse tekrar söylüyorum beni yanlış anlamanızada gerçekten üzüldüm.

    Olur öyle birbirimizi yanlış anlamalar dostum ben diğer yazılarını görmedim sadece bir yazına istisnaden yazdım Vatanına bağlı devletinin yanında olan her kişi benim kardeşimdir kökeni hiç farketmez.Allah önce Askerimizin sonrada Tüm Ülkemizin yanında olsun
    Telefon numaramdan onay almadan işlem yapmayınız.
  • 10-10-2019, 03:51:45
    #54
    bahsi geçen partinin sitesinde DNN Platform 8.0.1 kuruludur, telerik, install, kısmından yemiyor.

    El elden üstündür.