• 10-05-2026, 23:05:50
    #1
    aşağıda ki adımları yapın 4 ay ücretsiz açılcak arkadaşlar kimse gidip para verip yaptırmasın
  • 10-05-2026, 23:08:08
    #2
    Teşekkür ederiz hocam 6 gün sonra deneyeceğim umarım olur
  • 10-05-2026, 23:09:05
    #3
    ramazansevimmm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederiz hocam 6 gün sonra deneyeceğim umarım olur
    Rica ederim ne demek hocam
  • 10-05-2026, 23:09:39
    #4
    esim, simkartın aldığı kapalı olan IMEI'ye tanımlanıyor, SIM kart takılınca diğer IMEI kullanıyor, bu zaten bilinen birşey, bunun için para veren mi var?
  • 10-05-2026, 23:10:19
    #5
    Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    esim, simkartın aldığı kapalı olan IMEI'ye tanımlanıyor, SIM kart takılınca diğer IMEI kullanıyor, bu zaten bilinen birşey, bunun için para veren mi var?
    Az önce verecek arkadaşlar vardı
  • 10-05-2026, 23:15:11
    #6
    Platin üye
    Takip
  • 10-05-2026, 23:15:59
    #7
    2 gün sonra deneyeceğim ☺ muhtemelen olacak teşekkür ederim
  • 10-05-2026, 23:16:57
    #8
    SkyBOSS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gün sonra deneyeceğim ☺ muhtemelen olacak teşekkür ederim
    Rica ederim güle güle kullanın.
  • 10-05-2026, 23:21:05
    #9
    Çok fena bir paylaşım ama;Virüs olarak görür bunu millet, nasıl güvenebilir? teşekkürler... Arkadaş güvenmedi yani

    Bir de normal sim varsa nasıl olacak o iş? YD telefonda