• 28-10-2008, 23:50:52
    #1
    merhaba arkadaşlar.
    sitemin google'da 8 adet alt bağlantısı var. yani sitenin adını aratınca altında 8 adet bağlantı çıkıyor ancak hepsi de alakasız şeyler, sitedeki kategoriler değil de bazı yazıların başlıkları. şimdi ben bunlardan mesela 2-3 tanesini silsem bi süre sonra google bunların yerine yenilerini koyar mı yoksa sildim diye bi daha hiç yenilerini eklemez mi?
    tecrübesi olanlar yardımcı olursa sevinirim.
  • 28-10-2008, 23:56:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tam olarak emin olmamakla beraber sitenin hit alan başlıkları, kategorileri olmalılar. Yani senin yapabileceğin çok fazla bir şey yok..
  • 28-10-2008, 23:58:45
    #3
    doT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak emin olmamakla beraber sitenin hit alan başlıkları, kategorileri olmalılar. Yani senin yapabileceğin çok fazla bir şey yok..
    istemediklerimi webmaster tools'dan silebilirim. ancak sorduğum soru eğer silersem yerlerine yenilerinin gelip gelmeyeceği.
  • 29-10-2008, 00:09:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Alakasız olması site hiti açısından çok etkili değilse kalsın niye kaldırıyorsun ki ? Yani Google böle şeyleri pek sevmiyor diye biliyorum. Zaten zamanla değişiyor. En iyisi kalması..
  • 29-10-2008, 00:55:19
    #5
    RHCP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alakasız olması site hiti açısından çok etkili değilse kalsın niye kaldırıyorsun ki ? Yani Google böle şeyleri pek sevmiyor diye biliyorum. Zaten zamanla değişiyor. En iyisi kalması..
    kaldırmak istiyorum çünkü çok alakasız şeyler ve görünümü bozuyor. ama google sevmiyorsa boynumuz kıldan ince.