• 11-02-2013, 19:35:54
    #37
    Teşekkürler..
  • 14-02-2013, 14:09:53
    #38
    Paylaşım için teşekkürler
  • 25-07-2013, 14:26:21
    #39
    google sürekli bu tür yerleşim şiklini değiştiriyor. Sürekli Takip etmenizde yarar var.
  • 01-08-2013, 02:09:06
    #40
    bilgiler için teşekkürler..
  • 13-11-2013, 23:55:30
    #41
    bu baglantı birimi kullanıcıyı kandırmaya yonelik di mi? Menü gibi gösterip tıklatıyorsunuz google bunu sevmez diye biliyorum?
  • 20-12-2013, 22:41:46
    #42
    arslanbey26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ellerinize sağlık çok güzel bir çalışma olmuş.sizden ricam vBulletin forum sistemleri için de bir makale yazmanız.çok yararlı olur teşekküürler
    Vbulletin 4 sürümü için en iyi adsense yerleşimi hakkında bilgi verirseniz iyi olur

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:41:46 -->-> Daha önceki mesaj 22:39:48 --

    arslanbey26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ellerinize sağlık çok güzel bir çalışma olmuş.sizden ricam vBulletin forum sistemleri için de bir makale yazmanız.çok yararlı olur teşekküürler
    SeoEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlerleyen günlerde Vbulletin ve benzeri kullanımı oldukca yogun olan forum sayfaları ile ilgili uygun reklam yerleşimi ile ilgili makale hazırlıyorum.
    Bekliyoruz teşekkürler
  • 21-12-2013, 11:56:15
    #43
    Üyeliği durduruldu
    guzel
  • 06-01-2014, 15:22:31
    #44
    Hocam konu için teşekkürler. Fakat reklam renklerinizin yazı içeriğinizle aynı renk olması durumunda google kurallarını ihlal etmiş oluyorsunuz. Google resmi sitesinde bunu ban sebebi olarak belirtmiş. Bu konuyu aydınlatsak bence güzel olur ??
  • 06-01-2014, 16:17:25
    #45
    fazilurun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konu için teşekkürler. Fakat reklam renklerinizin yazı içeriğinizle aynı renk olması durumunda google kurallarını ihlal etmiş oluyorsunuz. Google resmi sitesinde bunu ban sebebi olarak belirtmiş. Bu konuyu aydınlatsak bence güzel olur ??
    bu konuda emin misiniz? Bağlantı birimlerini bilemem ancak yazı reklamları için soruyorum