Blog yazılarımın bir kişi tarafından blogger sitede yayınlandığını fark ettim. Ne şanssızlıktır ki bot onu daha önce indexlemiş. (Bu konuda da bir terslik var zaten anlamadım gitti). Çok sinir oldum bu duruma... BEnim aklımdan de illegal yollara başvurup düzenli olarak aynı IP den adamın reklamlarına tıklayıp hesabını iptal ettirmek geçiyor aklımdan.
Neyse sormak istediğim şey şu: Bu yazıların birebir aynı olması Adsenseye şikayet etme hakkını verir mi bana?
Çalıntı içerik-Yazı Yapanı Adsenseye şikayet edebilir miyim?
19
●1.489
- 26-01-2010, 18:10:12Botla çekmemiş doğrudan copy+paste yapmış..Elbette adama ulaşmaya çalıştım ancak ne mail adresi var sitesinde ne de bir iletişim bilgisi. Yorum olarak sorunumu paylaştım ancak o da ne kadar umursar bilinmez. Adamın içeriklerinin çoğu kopya ve benim güncel ziyaretçi çekmeyi beklediğim yazılarımı kopyalamış. Ne hikmetse üst sıralarda o çıkıyor. Yazıyı yazdıktan kısa bir süre sonra index alan yazılarım bugün saatler geçmesine rağmen indexlenmemiş. Adamın sitesinde baktım benim haberlerim, yazılarım okunuyor. Bu da sinir bozuyor.Kesshh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2010, 18:14:42hiç bir işe yaramıyor ben e-mail attım bana cevap attılar ingilizce olarak yarım yamalak çevirdik neyse dedikleri şey bu "içeriğin size ait olduğunu ispatlayın noter vb şekilde tastikleyin bilmem nereye başvurun eğerki içeriğin size ait olmadığı anlaşılır ise mahkeme giderlerinin TÜMÜNÜ siz karşılamak zorunda kalırsınız" gibi bir yazıydı yani içeriğinde bir adet resimi bile başka yerden aldıysan yada bir makaleyi bile başka yerden aldıysan senin başın yanar ayrıca çok yüksek bir dolar meblağsı vardı e-mailde bende doğal olarak hiç bir şey yapmadım azcık kendi taktiklerim ile uyardım o kadar siteside sağlamdı bi halt yiyemedik yaniizomerix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2010, 18:17:41HAklısın ama sinir bozucu bir durum. Ben de illegal yollara başvurmak isterim o haldeLitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle Adsenseden aynı IPden tıklama ayarını kapatma var değil mi? Nasıl oluyordu o?
- 26-01-2010, 18:18:55Yaziyi yazdiginiz anda freezepage.com (boyle bi site olmasi gerekiyor tam hatirlamiyorum.) sitesine kayit ettirin ve bunu google'a sunun.
- 26-01-2010, 18:21:56
- 26-01-2010, 18:22:40blogunda yeni bir konu açıp adama döşe lafları. o kadar döşemeye hala yazılarını çalıyorsa yapacak pek fazla bişeyin yok. işi kuralına göre yapacaksın. bloguna lisans yazısı ekle. bu sitedeki yazı resim vs. gibi metaryaller izinsiz kullanılamaz gibi. eğer yinede kullanmaya devam ediyorsa sitendeki yazıları kendine ait olduğunu bir şekilde ispatlayarak mahkemeye başvur. tabi sonuç almak çok zor ama yinede caydırıcı bir çözüm olabilir.
- 26-01-2010, 18:23:59google bu tür şikayetlerle ilgilenmez. hiç deneme bilefoxydeath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle Adsenseden aynı IPden tıklama ayarını kapatma var değil mi? Nasıl oluyordu o?