Adsense AB kullanıcı izni ayarları günlük kazanç - Sayfa 7 - R10.net
  • 12-06-2018, 03:04:44
    #55
    KSyapim adlı üyeden alıntı
    Daha öncesinde sitenizde provicy sayfası var mıydı ? Onaylı falan değil yani o şekilde bir sayfanız var mıydı
    Gizlilik sayfası vardı içinde hazır şablon var, Bu sistem Google tarafından İçerik için AdSense reklamlarının görüntülendiği yayıncı web sitelerinde sunulan reklamlarda kullanalan DoubleClick DART çerezi içerir. bla bla...

    Bir değişiklik de yapmadım da bilmiyorum belki ziyaretçiler insafa geldi
    SEO (Search Engine Optimization) makaleleri için » seokaos.com/seo/
  • 12-06-2018, 03:08:32
    #56
    torino7 adlı üyeden alıntı
    Gizlilik sayfası vardı içinde hazır şablon var, Bu sistem Google tarafından İçerik için AdSense reklamlarının görüntülendiği yayıncı web sitelerinde sunulan reklamlarda kullanalan DoubleClick DART çerezi içerir. bla bla...

    Bir değişiklik de yapmadım da bilmiyorum belki ziyaretçiler insafa geldi
    Bence düşüş yaşayanlar sitesine bu tarz hiç bir ibare ve sayfa koymadığı içinde olabilir hocam. Bakıyorum bu tarz sayfa barındıran insanların hiç bir sıkıntısı yok şimdiye kadar
  • 12-06-2018, 05:43:46
    #57
    Benim de 1 gün içerisinde aynı sektörde ki 1 sitemin tbm oranı yarıdan fazla düştü. Diğer sitemin de bugün itibari ile TO su düştü. Böyle tuhaf birşey görmedim daha önce. Neden olur niye olur anlam veremiyorum işin içinden çıkamıyorum.
  • 13-06-2018, 01:09:07
    #58
    KSyapim adlı üyeden alıntı
    Bence düşüş yaşayanlar sitesine bu tarz hiç bir ibare ve sayfa koymadığı içinde olabilir hocam. Bakıyorum bu tarz sayfa barındıran insanların hiç bir sıkıntısı yok şimdiye kadar

    bi site açtıgımda asla kolayına kaçmayı sevmem,ince ince herşeyini ayalarım hocam.örnegin contact,about us,privacy gibi sayfaları eklemekde bunların içinde.site tamamen hazır olmadan yayına sokmam,içerik eklemeye filan başlamam.ama bu konu yüzünden gelirim nerdeyse sıfıra indi.günde 120tl alıyordum mesela sitelerden,şimdi 5tl alamıyorum çünkü tıklama yok.bu cookie eklentilerinide sitelerime kurdum,bi işe yaramıyorlar ve yaramamalarıda normal bence.çünkü @iyi hocamında söyledigi gibi eklentinin adsense ile baglantıya geçmesi gerekiyor işe yaraması için.ben eklentiyi kurdum,sen gelip accept butonuna tıkladın diyelim.adsense bunu görmezse,bilmezse neye yarar?bunun içinde heralde adsense kodlarında bi degişiklikler yapılması gerekiyor ama onun çözümünü bulamadım 10 gündür.umarım bian önce çözeriz şu olayı...
  • 13-06-2018, 01:24:29
    #59
    Peki birşey sorucam. Reklamların gözükmeme sorunu yaşayıpta bu AB ayarlarını "kişiselleştirilmemiş" reklamlar göster olarak kaydedip sorunu düzelen var mı yoksa onu seçince de mi aynı ?

    Ayrıca hiç başka bir adsense hesabındaki reklam kodlarını ile deneyen oldu mu ? Bu sorun domaine yönelik mi yaşanıyor yoksa adsense hesabı bazındamı yaşanıyor ?

    Adsense nin bu konuya bir çözüm bulmas en mantıklısı olacak. Örneğin sitede gösterilen reklam alanında reklam görünmeden önce bir çerez onayı sunabilir. Çerezi onaylayanlar ondan sonrasında reklamları görmeye devam edebilirler. Dailymotion un playerında yaptığı gibi.
  • 13-06-2018, 01:24:44
    #60
    fatihbaz adlı üyeden alıntı
    bi site açtıgımda asla kolayına kaçmayı sevmem,ince ince herşeyini ayalarım hocam.örnegin contact,about us,privacy gibi sayfaları eklemekde bunların içinde.site tamamen hazır olmadan yayına sokmam,içerik eklemeye filan başlamam.ama bu konu yüzünden gelirim nerdeyse sıfıra indi.günde 120tl alıyordum mesela sitelerden,şimdi 5tl alamıyorum çünkü tıklama yok.bu cookie eklentilerinide sitelerime kurdum,bi işe yaramıyorlar ve yaramamalarıda normal bence.çünkü @iyi hocamında söyledigi gibi eklentinin adsense ile baglantıya geçmesi gerekiyor işe yaraması için.ben eklentiyi kurdum,sen gelip accept butonuna tıkladın diyelim.adsense bunu görmezse,bilmezse neye yarar?bunun içinde heralde adsense kodlarında bi degişiklikler yapılması gerekiyor ama onun çözümünü bulamadım 10 gündür.umarım bian önce çözeriz şu olayı...
    Hocam sitenizin içeriği ingilizce mi?

    Benim türkçe içerik ve türk kullanıcı olan sitelerimde de yarı yarıya düşüş mevvut. Ne yaptıysam çözümünü bulamadım. Kullanıcı geliyor ancak tıklama olmuyor. Sayfa TO yarı yarıya düştü. 1 günde TBM yarıdan fazla düştü.
  • 13-06-2018, 02:24:07
    #61
    Greenangel adlı üyeden alıntı
    Hocam sitenizin içeriği ingilizce mi?

    Benim türkçe içerik ve türk kullanıcı olan sitelerimde de yarı yarıya düşüş mevvut. Ne yaptıysam çözümünü bulamadım. Kullanıcı geliyor ancak tıklama olmuyor. Sayfa TO yarı yarıya düştü. 1 günde TBM yarıdan fazla düştü.

    sitelerin tamamı avrupa hiti bende hocam.türkce sitem yok.
  • 13-06-2018, 02:50:57
    #62
    Greenangel adlı üyeden alıntı
    Hocam sitenizin içeriği ingilizce mi?

    Benim türkçe içerik ve türk kullanıcı olan sitelerimde de yarı yarıya düşüş mevvut. Ne yaptıysam çözümünü bulamadım. Kullanıcı geliyor ancak tıklama olmuyor. Sayfa TO yarı yarıya düştü. 1 günde TBM yarıdan fazla düştü.
    Aynı sorun bendede var sitem turkçe ziyaretçi türkçe to larım yüzde 80 oranında düştü durduk yere hemde hiçbir oynama dahi yapmadım
  • 13-06-2018, 03:00:34
    #63
    fatihbaz adlı üyeden alıntı
    bi site açtıgımda asla kolayına kaçmayı sevmem,ince ince herşeyini ayalarım hocam.örnegin contact,about us,privacy gibi sayfaları eklemekde bunların içinde.site tamamen hazır olmadan yayına sokmam,içerik eklemeye filan başlamam.ama bu konu yüzünden gelirim nerdeyse sıfıra indi.günde 120tl alıyordum mesela sitelerden,şimdi 5tl alamıyorum çünkü tıklama yok.bu cookie eklentilerinide sitelerime kurdum,bi işe yaramıyorlar ve yaramamalarıda normal bence.çünkü @iyi hocamında söyledigi gibi eklentinin adsense ile baglantıya geçmesi gerekiyor işe yaraması için.ben eklentiyi kurdum,sen gelip accept butonuna tıkladın diyelim.adsense bunu görmezse,bilmezse neye yarar?bunun içinde heralde adsense kodlarında bi degişiklikler yapılması gerekiyor ama onun çözümünü bulamadım 10 gündür.umarım bian önce çözeriz şu olayı...
    Hocam bence bu olay çok büyük bir yanlış zaten. Ancak benim anlamadığım durum şurası; google binlerce sitenin aynı durumdan müzdarip kalacağını biliyor sonuçta derdi ki düzenlenmiş adsense kodlarınız şunlardır yada şunları ekleyin çıkarın falan, ancak şu an yayınlanan bilgilendirme yazılarının hiçbirinde bu durum ile alakalı birşey yok. Yani bir yerlerde bişeyi atlıyoruz gibi geliyor. Kimisi gelirlerim arttı diyor kimisi gelirlerim çok düştü diyor. Yani olay anladığım kadarıyla reklam çıkmaması, ancak hiç reklam çıkmasa o bir iki tıkta olmaz sonuçta. Ha şuda var kişiselleştirilmiş reklam yerine kişiselleştirilmemiş reklamların çıkması To oranını kesinlikle %95 düşürmez yani en fazla %20 bir oynama olması lazımdı. Yani olay reklamın cinsindende çıkmış durumda. AB ülkelerindeki tüm siteler aynı durumda ise google'in bu siteler adına bir kod falan çıkarmaı yada bilgilendime yapması kaçınılmaz olmalıydı çünkü onun kaybı herkesten fazla olur. Burada bir iki siteden falan bahsetmiyoruz en fazla tbm miktarlarının döndüğü koskocaman AB ülkelerinin tamamında hizmet veren sitelerden bahsediyoruz.

    Açıkcası ben anlamadım gitti ilk defa google bu kadar büyük bir olay karşısında bu kadar eksik bilgi yayınladı. Yayınladığı resmi bilgilendirme paketinde bile olaydan neredeyse bahsetmemiş ancak yabancı webmaster forumlarıda dahil lmak üzere yer yerinden oynadı. Forumdada bu iş ile ilgili bilgi sunan pek fazla kimse yok. Bende bazen diyorum heralde 3-5 kişide bir sıkıntı var sadece. Çünkü bu forumda ABden hit alan yüzlerce kişi var fakat konulara yazan 3-5 kişi. Anlamadım gitti hocam. Yabancı forumlarada göz gezdiriyorum çözüm bulursam buradan paylaşırım, umarım bulan birileri varsa onlarda yapar.