AdSense Gelirini Arttıracak Etkili Yöntemler (TBM Yükseltme) - Sayfa 7 - R10.net
  • 09-01-2017, 12:33:20
    #55
    0,12 den 0,03 e düştü bu ayarlarla alakası var mı bilmiyorum
  • 10-01-2017, 00:15:14
    #56
    Tek site, bende bir günde 10 TL oynadı, 10 gün izleyip 10 gün sonra tekrar yazacağım... .
  • 10-01-2017, 16:34:57
    #57
    Arkadaşlar bence bu ve bunun gibi yöntemler TBM'lerimize pek etki etmiyorlar. Bir yöntem uyguluyoruz, uyguladığımı sitemizin konu aldığı sektörde o dönemlik bir artış oluyor ve tbm'ler artıyor biz de bunu kendi yaptığımız değişiklikten kaynaklandığını sanıyoruz zaten bu gibi değişikliklerde kalıcı bir kazanç artışı pek olmuyor.

    Adsense kendi bildiğini okuyor arkadaşlar, eskiden kategorileri engelleyince değişiklikler oluyordu ama artık olmadığı kanısındayım. Google öyle bir sistem yararttı ki, kategorileri engelleyince o çok kazandıran diğer kategorilerdeki rekabet düştüğü için bu sefer yüksek kazandıran kategoriler düşüyor. Google bunları bir domino taşı gibi birbirine bağlamış durumda, son kullanıcı buna pek müdahale edemiyor.

    Yani kazancınızı artırmak için yapabileceğiniz tek şey, ziyaretçi sayınızı artırmak ve reklam yerleşimini değiştirerek tıklanma oranınızı artırmak diye düşünüyorum. Gerisi hikaye gibi geliyor bana. (Bu arada ne hikmetse ne zaman TO yükselse TBM düşüyor, TBM yükselse TO düşüyor... Yani anlayacağınız onu bile ayarlamış durumda google)
  • 10-01-2017, 16:45:20
    #58
    ramanujan adlı üyeden alıntı
    Arkadaşlar bence bu ve bunun gibi yöntemler TBM'lerimize pek etki etmiyorlar. Bir yöntem uyguluyoruz, uyguladığımı sitemizin konu aldığı sektörde o dönemlik bir artış oluyor ve tbm'ler artıyor biz de bunu kendi yaptığımız değişiklikten kaynaklandığını sanıyoruz zaten bu gibi değişikliklerde kalıcı bir kazanç artışı pek olmuyor.

    Adsense kendi bildiğini okuyor arkadaşlar, eskiden kategorileri engelleyince değişiklikler oluyordu ama artık olmadığı kanısındayım. Google öyle bir sistem yararttı ki, kategorileri engelleyince o çok kazandıran diğer kategorilerdeki rekabet düştüğü için bu sefer yüksek kazandıran kategoriler düşüyor. Google bunları bir domino taşı gibi birbirine bağlamış durumda, son kullanıcı buna pek müdahale edemiyor.

    Yani kazancınızı artırmak için yapabileceğiniz tek şey, ziyaretçi sayınızı artırmak ve reklam yerleşimini değiştirerek tıklanma oranınızı artırmak diye düşünüyorum. Gerisi hikaye gibi geliyor bana. (Bu arada ne hikmetse ne zaman TO yükselse TBM düşüyor, TBM yükselse TO düşüyor... Yani anlayacağınız onu bile ayarlamış durumda google)
    Ben de denedim kaldırdım.. Dediklerine aynen katılıyorum.
  • 11-01-2017, 00:24:08
    #60
    tbm de yeni rekorumu paylaşayım bende..
    1000 tıkla 15 liraya yakın para kazandım )
    yakında tbm 1 kuruşada düşecek o zmn da paylaşırım.
    nası bi dünyada yaşıyoz arkadaş
    be yav... google sen hangi müşteriden tık başına 0.02 kuruş alıyorsunda bana 0.01 ödüyorsun!?!
    iyce b*ku çıktı. bizim yerli dandik firmalardan farkı ne şimdi bu google ın?
    sonrada türlü oyunlarla milyon dolar götüren adamlara kızıyorlar.
    yapanı ayakta alkışlıyorum ellerine sağlık.
    o şerroların acısını bizdenmi çıkartıyolar acep?
    doğuda elk. ödemeyen kekoların faturasını biz ödediğimiz gibi?
    düzeninede çarkınada tüküreyim dünya!
    Retweet Beğeni pm ile onay almadan işlem yapmayın!
  • 11-01-2017, 14:56:27
    #61
    0,15'lerde düşük diyordum son 10 gündür resmen 0,06'larda dolanıyor :d :d Gelen gideni aratıyor işte
    Vur kazmayı madenci arkadaş coinler fırlasın.| Gelecek HDD Mining'de
  • 13-01-2017, 03:27:00
    #62
    güncelleme..

    Madjal adlı üyeden alıntı
    tbm de yeni rekorumu paylaşayım bende..
    1000 tıkla 15 liraya yakın para kazandım )
    yakında tbm 1 kuruşada düşecek o zmn da paylaşırım.
    nası bi dünyada yaşıyoz arkadaş
    be yav... google sen hangi müşteriden tık başına 0.02 kuruş alıyorsunda bana 0.01 ödüyorsun!?!
    iyce b*ku çıktı. bizim yerli dandik firmalardan farkı ne şimdi bu google ın?
    sonrada türlü oyunlarla milyon dolar götüren adamlara kızıyorlar.
    yapanı ayakta alkışlıyorum ellerine sağlık.
    o şerroların acısını bizdenmi çıkartıyolar acep?
    doğuda elk. ödemeyen kekoların faturasını biz ödediğimiz gibi?
    düzeninede çarkınada tüküreyim dünya!
    bu mesajımdan sonra arkadaşın söylediği gibi yaptım..

    YJMalmsteen adlı üyeden alıntı
    En sağlam yöntem, google ın ellerine bırakmak tüm kontrolü o halde?
    bütün ayarları değiştirip herşeyi serbest bıraktım. ve gelirler aynı gün x2+ şekline geldi.

    kısıtlamalar ve adsense üzerinden ayar yaparak tbm to arttırmaya çalışan arkadaşlara tavsiyem. yaptıkları ayarları not etmeleri ve bütün herşeyi fabrika ayarlarına çevirip 24 saat beklemeleridir.

    bunu deneyip hangisi sizin için daha verimli test edebilirsiniz.
    Retweet Beğeni pm ile onay almadan işlem yapmayın!
  • 13-01-2017, 10:54:59
    #63
    pek dokunmam aslında reklamlara ama tavsiyeler olumlu göründü. bu nedenle belirtilen değişiklikleri gerçekleştirdim. bakalım etki edecekmi. ama dönemsel olarak herkeste bir düşüşün olması yeni yıl dolayısıyla normal.

    çok azda olsa bir artış var şuan itibariyle. ama daha gün bitmedi bunuda ekleyelim. en çok kazandığım 2 siteye ayrı ayrı baktım. sayfa bgbg leri son 10 günün en yükseği ikisindede. gün sonuçlansın tekrar bilgi verebilirim.

    dini içerikli bir siteniz varsa bu denilenleri kesinlikle uygulamayın. geliri aşırı düşürdü dini sitede. ben ayarları eski haline getirdim.