x: şube kodu
y: hesap numarası
diye girdim önce sonra baktım yeni sistemde bankayı secebiliyoruz. sadece bu sefer hesap numaramı girdim ama hala gelmedi doğrulamak için. 1.5 aydır bununla uğraşıyorum vallahi
ben nerde yanlış yaptım
22
●4.910
ben nerde yanlış yaptım
adsenseye ilk başladığımda ben yukarıda anlattığım gibi yapmıştım
demek değişmi panel, farkında degilim. Neyse hiç banlanmadığım için hesap işleri nasıl olur bilmiyorum
sadece ilk uygulamada nasıl yaptığımı anlattım
tşkler bilgi için.
