• 02-04-2024, 21:34:28
    #1
    Haftalık 200-250 TL (satış yaparken fiyatı daha yüksek tutarsanız kar da artacaktır.) kazanç bırakan işin eğitimini hazırlayıp sizlere satışa sunuyorum.
    Bu işin satışını forumda pek yapan yok 2-3 kişi maks. benimle birlikte.
    Hatta yapacağımız şey direkt tedarikçiden temin edip forumda, sosyal medyada, başka forumlarda, reelde arkadaşlarımız arasında satış yapılmasıdır.
    Forumda fiyat rekabeti çok olup da bunun fiyatının aşağıya düşmesini istemediğim için yalnızca iki kişiye satılacaktir. Birisi bu açık arttırma ile satılacaktır.

    Başlangıç Fiyatı: 500 ₺
    Açık Arttırma Bitiş Süresi: Son teklif + 12 saat
    Minimum Artış: 20 ₺
    Hemen Al: 1000 ₺
    Ödeme Yöntemi: Havale/Eft/Papara
  • 02-04-2024, 23:56:13
    #2
    Ahmet1809 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haftalık 200-250 TL (satış yaparken fiyatı daha yüksek tutarsanız kar da artacaktır.) kazanç bırakan işin eğitimini hazırlayıp sizlere satışa sunuyorum.
    Bu işin satışını forumda pek yapan yok 2-3 kişi maks. benimle birlikte.
    Hatta yapacağımız şey direkt tedarikçiden temin edip forumda, sosyal medyada, başka forumlarda, reelde arkadaşlarımız arasında satış yapılmasıdır.
    Forumda fiyat rekabeti çok olup da bunun fiyatının aşağıya düşmesini istemediğim için yalnızca iki kişiye satılacaktir. Birisi bu açık arttırma ile satılacaktır.

    Başlangıç Fiyatı: 500 ₺
    Açık Arttırma Bitiş Süresi: Son teklif + 12 saat
    Minimum Artış: 20 ₺
    Hemen Al: 1000 ₺
    Ödeme Yöntemi: Havale/Eft/Papara
    iş nedir ki reis ?
  • 03-04-2024, 00:00:56
    #3
    nemesisqwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş nedir ki reis ?
    Dediğimiz şekilde bir alım satım işlemi dediğimiz yerden vereceğimiz ürün alinacak sonra onu dediğimiz şekilde satışı yapılacak bu süreçte size destek olacahim zaten
  • 03-04-2024, 00:02:17
    #4
    Ahmet1809 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğimiz şekilde bir alım satım işlemi dediğimiz yerden vereceğimiz ürün alinacak sonra onu dediğimiz şekilde satışı yapılacak bu süreçte size destek olacahim zaten
    alım satım yapılacak urun ne hocam onu soruyorum urun ıle ılgılı bılgı verırsenız
  • 03-04-2024, 00:05:54
    #5
    nemesisqwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alım satım yapılacak urun ne hocam onu soruyorum urun ıle ılgılı bılgı verırsenız
    Orası eğitim içerisinde mevcut yani ben şimdi bunu söylersem forumda ticareti vs artar bu da yayilirsa ücret düşebilir. Ürün dediğim de sanal birsey zaten Real değil yani. Dediğim gibi başka nasıl yapılacak vs anlatacağım süreçte yardımcı olacağım. Kupon ticareti gibi birşey diyelim yani o kategoride yer alıyor. Ama forumda satışını yapan çok az kişi var 2-3 kişi Maks. benle birlikte o yüzden kazandirir yani hatta telefon no elinizde bir tane daha varsa bundan daha da fazla kazanabilirsiniz.
  • 03-04-2024, 00:12:00
    #6
    Ahmet1809 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orası eğitim içerisinde mevcut yani ben şimdi bunu söylersem forumda ticareti vs artar bu da yayilirsa ücret düşebilir. Ürün dediğim de sanal birsey zaten Real değil yani. Dediğim gibi başka nasıl yapılacak vs anlatacağım süreçte yardımcı olacağım. Kupon ticareti gibi birşey diyelim yani o kategoride yer alıyor. Ama forumda satışını yapan çok az kişi var 2-3 kişi Maks. benle birlikte o yüzden kazandirir yani hatta telefon no elinizde bir tane daha varsa bundan daha da fazla kazanabilirsiniz.
    öncelikle dijital ürün satıyorsan yanlıs yere acmıssın ve 500 tl ye bahis mi oynuyoruz bilmediğimiz iş icin teklıf verecez konuyu bıraz daha acıklık getırırsen daha ıyı olur ıyı forumlar
  • 03-04-2024, 00:16:28
    #7
    nemesisqwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle dijital ürün satıyorsan yanlıs yere acmıssın ve 500 tl ye bahis mi oynuyoruz bilmediğimiz iş icin teklıf verecez konuyu bıraz daha acıklık getırırsen daha ıyı olur ıyı forumlar
    Dediğim sekilds alın satışını yapamama ihtimaliniz yok forumda ihtiyaç var birçok kişiye hatta bir yerden sonra kemik alıcı kitle oluşuyor. Hatta şöyle eğer egitimin içeriğindeki ürün elinizde kalırsa ben sizden alayim. Çünkü kalmayacak hatta stoklar yenileniuor şu an bende 2-3 günde bitiyor stok. Haftalık yenilenebildigi için sonraki haftayı beklemek zorunda kalıyorum. Garanti veriyorum hatta eğer buradanda sözüm olsun bu hizmet kazanç bırakmaz ise eğitim için ödediğiniz tutarin %100 u iade edeceğim.