@AsakiR denilen yeni MAHLUKAT TARAFINDAN D_OLANDIRILMAK İSTEMİYORSAN MUTLAKA OKU !!! KÜFÜR DE ETTİ - Sayfa 14 - R10.net
  • 04-06-2019, 20:54:11
    Larkolog adlı üyeden alıntı
    Eyvallah kardeş ismi dogrulattim birkaç kişiden Serdar olduğunu biliyordum soyadı lazımdı maşallah kütüğüne kadar bulmuşsun eline emeğine sağlık yarından tezi yok suç duyurusu için dilekçe yazacağım.
    dediğim gibi orda burda benim hakkımda yazılan hiç bir haberle ilgilenmiyorum iyi veya kötü herkes kendi düşüncelerini dile getirebilir.Bir tane ergenin benim hakkımda saçma sapan yazması beni gerçekten öyle birisi yapmadığı gibi bu çocuğa ayıracak vaktimde yok. sadece bir bakmak istedim iyi forumlar kardeşim.



    Eğer benim yüzümden dolandırılan bir kişi varsa gelsin 2 katını karşılıcam.!




    Bu konuların hiç birini tasvip etmiyorum herhangi bir insanı savunduğumda yok sadece yorumumu belirttim arkadaşlar farklı bir düşünce dile getirdi. GErekli ceza neyse fazlasıyla uygulanmasını isterim.
  • 04-06-2019, 22:35:38
    Keras adlı üyeden alıntı
    Cem dediğin eleman imhatimi.org'un sahibi Cem mi?
    Aynen kardeş imhatimide onun spyhackerzde
  • 04-06-2019, 22:53:19
    cigulibey adlı üyeden alıntı
    Lamerhaber yani spawn mectruy'un köpeği cem yaz der yazar, sil der siler fazlası yok *********** olduğumu iddia ediyorlar ama herhangi bir kanıt yok 1 kişi de çıkıp demiyor bu beni dolandırdı. Site içeriklerinin Tamamı prim için hit için yoksa herhangi bir doğruluğu olan bir site değil ergen işte açmış bir site sevmediği kişilere sallayıp yalan haber yapıp duruyolar buna da 13,15 yaşındaki çocuklar inanıyor zaten. Yakında başlar buda zaten esc sektörüne ne demişler üzüm üzüme baka baka kararır.
    O çakal bi ara sitelere index ata ata PR 4 aldırdığı imhatimi.org'dan link ve tanıtım yazısı da satıyordu. R10 üyeliğim yoktu belki buradadır hesabı kesin vardır. Nickini bilmiyorum, bulamadım.

    Sitenin adı zaten lamerhaber. Kendinin lamer olduğunu özümsemiş.
  • 05-06-2019, 00:17:42
    Lamerhaber yöneticisi konuyu yakından takip ediyor anlaşılan sitesindeki haberi güncellemiş. Dilekçeyi tamamlayamazsanız getirin biz tamamlariz demiş bu arada senin bildiğin larkologla ben farklı kişilerim heralde kardeş. Senin bahsettiğin kişi ile benim alakam yok. Asosyalhatun mudur nedir onla birlikte yazmissiniz ne bu sanal sevgili falanda mi oluşturuyorsunuz kendi kafanizda sakat misiniz kardeşim Kendi hayal dünyanızda kendiniz yazıp kendiniz oynuyorsunuz gidin senarist falan olun bu yetenek boşa gitmesin. gece gece bayağı güldüm vallaha ne boş insanlarsınız ya gidin biraz daha yararlı işlerle uğraşın böyle boş beleş işlerle hayatınızı harcamayın.
    Yoruldum...
  • 05-06-2019, 13:33:50
    r10'dan banlanmadı mı bu şahıs hala?



    Pardon banlanmış. Vay be nelerle uğraşan insanlar var. Ayrıca bu şahıs her şeyiyle ifşa edilmiş