PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kişisel sitemi kurdum 😊


fatii
21-05-2019, 15:41:48
Merhaba arkadaşlar kişisel web sitemi kurdum. Genel anlamda güzel bir site kurdum sanki 😊 gerçekten çok beğenerek kurdum.

Açıkcası .com domainine kuracaktım ama malesef domain 2014 te alınmış ve ayrıca 2024 te kadar yenilenmiş 😂 adım ismim üzerine imparatorluk kuracak herhalde 10 yıl yenilemek nedir 😂

Sitem :Fatihyetim.com.tr (http://Fatihyetim.com.tr)

hasanbugra
21-05-2019, 15:42:58
Hazır template değilmiydi bu ?

baymobile
21-05-2019, 15:45:22
mobil uygulamada geziyor gibi oldum garip ama güzel bir tasarımmış :)

fatii
21-05-2019, 15:45:44
Hazır template değilmiydi bu ?

Template değil bu hocam düzeltilmiş halim admin paneli her şey var 😊



mobil uygulamada geziyor gibi oldum garip ama güzel bir tasarımmış :)
Web wiev uygulamasınıda yapacam 😂

SchewizeN
21-05-2019, 15:48:35
Temp olsada olmasa da gerçekten çok güzel

Ody
21-05-2019, 15:50:43
güzel olmuş gerçekten

fatii
21-05-2019, 15:50:48
Temp olsada olmasa da gerçekten çok güzel

çok harika gerçekten bende kurduğumda çok beğendim



güzel olmuş gerçekten


Teşekkürler hocam 😊

SlhSag
21-05-2019, 15:52:11
Hayırlı olsun hocam hoş duruyor

Eyupoglu
21-05-2019, 15:52:33
Abi niye bize küfür ediyorsun altı üstü sitene girip çıktık ya :D
https://cdn.r10.net/editor/75777/282b2d3dd2041f11ae702f9cfbdd22af.png

OrkutEce
21-05-2019, 15:52:55
hayırlı olsun. temayı nerden buluruz :)

fatii
21-05-2019, 16:01:08
Hayırlı olsun hocam hoş duruyor

Teşekkürler hocam 😊

Abi niye bize küfür ediyorsun altı üstü sitene girip çıktık ya :D
https://cdn.r10.net/editor/75777/282b2d3dd2041f11ae702f9cfbdd22af.png


Ma ne olmuş 😂 değişecem 😂

hayırlı olsun. temayı nerden buluruz :)


Hocam özelden mesaj atın 😊

hasanbugra
21-05-2019, 16:02:26
Template değil bu hocam düzeltilmiş halim admin paneli her şey var 😊




Web wiev uygulamasınıda yapacam 😂

Hayırlı Olsun diyelim hocam o zaman :D

fatii
21-05-2019, 16:11:18
Hayırlı Olsun diyelim hocam o zaman :D

Sağol hocam teşekkür ederim 😊

BuzzyCreative
21-05-2019, 16:12:35
Hayırlı olması dileğiyle mobilde tema çok güzel gözüküyor 😊

onurbesen
21-05-2019, 16:16:57
Gayet güzel duruyor :)

fatii
21-05-2019, 16:20:19
Hayırlı olması dileğiyle mobilde tema çok güzel gözüküyor 😊

Bende ilk gördüğümden beri çok beğeniyorum 😂 ilk defa bu kadar beğendiğim bir tema oldu 😂
Gayet güzel duruyor :)

Teşekkür ederim hocam 😊

BuzzyCreative
21-05-2019, 16:23:22
Biraz karışık bir tema ama acayip hoş 😊

Alengirik
21-05-2019, 16:23:33
Hayırlı Olsun fatih whois deki adresi gizle bari direkli :) felan

fatii
21-05-2019, 16:25:30
Biraz karışık bir tema ama acayip hoş 😊

Aynen baya acayip bir tema insanı kendine çekiyor 😂

Hayırlı Olsun fatih whois deki adresi gizle bari direkli :) felan

Kimseden saklımız yok ya 😂

kadmandu
21-05-2019, 16:36:52
Hayirli olsun, güle güle kullan : )

TukenmezKalem
21-05-2019, 16:37:10
fatii; dostum hayırlı olsun :) çok güzel olmuş gerçekten

fatii
21-05-2019, 16:38:33
Hayirli olsun, güle güle kullan : )

Teşkkürler abi her şey senin sayende 😊 kral abimsin

@fatii (https://www.r10.net/member.php?u=102004); dostum hayırlı olsun :) çok güzel olmuş gerçekten

Teşekkür ederim hocam 😊

MiraccSnc
21-05-2019, 22:56:41
Kiral Kiral 😄😄 Hayırlı olsun abim, Rabbim utandırmasın.

fatii
21-05-2019, 23:52:31
Kiral Kiral 😄😄 Hayırlı olsun abim, Rabbim utandırmasın.


Teşekkür ederim kral 😂

agg1401
24-05-2019, 18:29:12
Güzelmiş siteniz çok sevdim ve şu 2024 meselesi de güldürdü.

fatii
24-05-2019, 18:38:41
Güzelmiş siteniz çok sevdim ve şu 2024 meselesi de güldürdü.

Teşekkürler hocam 😂 adam 2024 e kadar adımı kiralamış sanki adım ile marka olacam

agg1401
24-05-2019, 18:39:19
Teşekkürler hocam 😂 adam 2024 e kadar adımı kiralamış sanki adım ile marka olacam
Demek ki o zamanlar o isim çok revaçtaydı. :D

fatii
24-05-2019, 18:42:11
Demek ki o zamanlar o isim çok revaçtaydı. :D


2024 te bakalım düşecek mi merak ediyom ama düşmez 😂 adam resmen şey etmiş 😂

agg1401
24-05-2019, 18:47:10
2024 te bakalım düşecek mi merak ediyom ama düşmez 😂 adam resmen şey etmiş 😂

İmparatörlük kurmuş. :D

fatii
24-05-2019, 18:57:23
İmparatörlük kurmuş. :D


Kesin başbakan falan olacak 😂 yoksa ne yapsın fatih yetim ismini 😂