2 aylık siteden aylık 2000 tl kazanmak (Niche ) - Sayfa 7 - R10.net
  • 12-08-2018, 21:50:15
    #55
    myfurkanoymak adlı üyeden alıntı
    buyrun hocam

    Selamlar,

    Yaklaşık 2 yıldır %100 otomatik yabancı siteler yapmaktayım. Bunlardan en çok kazandıranı (Adsense) herzaman ki gibi resim siteleri oldu. Vakit sıkıntım olduğu için herşey tek tek görseller ile anlatamayacağım. Sizlerde kullandığım onca taktikten sadece 1 tanesini vereceğim. Makalede yazım hatası olursa affedin, klavyeme kahve döktüm

    İhtiyacımız olanlar:Yapılacaklar
    1. Adsense uyumlu hızlı ve sade WordPress kuruyoruz,
    2. Yukarıda bahsettiğim 3 eklentiyi aktifleştiriyoruz,
    3. WA (WordPress Automatic eklentisi) açıyoruz ve Add News diyerek başlıyoruz;
      1. https://puu.sh/AO6Zj.png Campaign Type: Ezine Articles | Keywords kısmına "dövme modelleri", "saç modelleri" ve benzeri bir kategori seçiyoruz. Max post sayısını artırabilirsiniz.
      2. En altta "Translate" kısmı var. Orayı aktif ediyoruz: İngilizce > Almanca yapıyoruz. Yani ezine'den çektiğimiz içerikleri almanyaca çeviriyoruz.
        1. Tekrar "Add New" diyerek yeni bir proje daha oluşturuyoruz.
        2. Bu sefer Campaign Type: Pinterest > Keywordler ezinede seçtikleriniz ile aynı oluyor. Burada da amacımız belirlediğimiz anahtar kelimeler ile atılan pinleri sitemize çekmek, dili değiştirerek tekrar kendi pinterest hesabımızda paylaşmak. Yani translate kısmından yine İngilizce > Almanca seçebilirsiniz. Seçmesenizde olur. Çünkü brezilyada ki userda ingilizce keywords ile pin atabiliyor. Yani mühim değil.
    4. WAS (WordPress Auto Spinner eklentisi) açıyoruz, spinner ve rewrite ayarlarını yapıyoruz. Burada dikkat etmemiz gereken; Auto Postları da rewrite et kısmını aktifleştirmemiz.
    5. Pinterest hesabı açıyoruz,
    6. PA (Pinterest Automatic) ile pinterest hesabımıza giriş yapıyoruz. Alt kısımdan ayarları düzenliyoruz,
      1. https://puu.sh/AO78l.png | Resimde ki gibi olması lazım.
      2. https://puu.sh/AO79H.png | Resimde ki gibi olması lazım.
      3. Akabinde içeriklerde ki resimler otomatik olarak pinlenecek.
    Ne kadar kazanırsınız?
    Bu soruya cevap vermek doğru olmaz. Benim günlük 100 TL kazandıran sitemde oldu 5 ay hiç kazandırmayan sitemde oldu. Siz ayarları yapın bırakın, öyle ya da böyle hitlenir ve azda olsa çokta olsa kazandırmaya başlar. Eklenti masraflarına değer mi? WA ve WAS eklentilerini 1 kez almanız yeterli sonra diğer sitelerinizde de kullanabilirsiniz. PA eklentisi de 120 TL falan. Ben değdiğini düşündüğüm için bu yöntem ile çok fazla site açtım. Kazandım mı? Elbette


    NOT: Yapıp yapmamak size kalmış. Diğer konularımda olduğu gibi yine ücretsiz tavsiyede bulunduğum bir içerik için beni taşlamayın. Eksiklikler olabilir, alelade açılmış bir konudur.
    Çok teşekkürler hocam.
  • 12-08-2018, 21:51:21
    #56
    Bonarous adlı üyeden alıntı
    Mobilden, pcden defalarca denedim yok girilmiyor hocam.

    Konuyu pdf indirip upload etmek isteyen olursa girip okuruz tabi.
    txt formatı
    https://drive.google.com/open?id=1bb...0GrpDfDK9zacz-
  • 12-08-2018, 23:38:17
    #57
    AlperA. adlı üyeden alıntı
    Arkadaşlar herkes altın vuruşu bekleyip nokta atışı bilgi istiyor ama zaten yazılanlar içerisinde kısa ve net şekilde söylenmiş: Pinterest

    Yani bunun daha detayı olmaz, sadece daha fazla uğraşacaksınız hepsi bu. Yani atla deve değil, tabi ki eğitimler olur püf noktaları olur kitaplar okunur websiteler dolaşılır youtubeda izlenilir vb. binlerce yöntemi var bunun ama en önemlisi sizlerin emek vermeniz ve bunda kısa sürede değil uzun vadede dönüş beklemeniz. Yani kimse ne detay sormamazlık yapmasın ne de detay verilmiyorsa kimse kimseye yüklenmesin. Forumda yüzlerce paylaşım var detaylar var biraz araştırma yaparsanız öyle atla deve değil kimse atomu da parçalamıyor böyle işler için, öyle hazine keşfedilmiş gibi ne davranılsın ne de birileri hazine keşfetmiş gibi algılansın. Zira zaten arkadaş detay vermemiş ama zaten duymanız gerekeni söylemiş, pinterest. Bırakın forumu sadece benim yazdığım kaç tane makale var ki bir çok arkadaş değerli bilgiler paylaşıyor forumda biraz araştırma Zaten araştırmayla başlamazsanız bu işe, başladığınız an devamını getiremezsiniz. Faydası olması için sadece benim anlattıklarım aşağıda, zaten bunlar harici de çok değerli bilgiler mevcut forumda diğer arkadaşların da paylaştıkları.

    Tüm yazdığım yazıların linklerini burda toplamanın faydalı olacağını düşündüm

    Sosyalmedya paylaşımlarınıza daha çok yorum almanız için 2 öneri - https://bit.ly/2K0I73S
    Motivasyonunuzun kaybolmaması için - http://bit.ly/2xSQnbI
    Makalelerinize resimler bulabileceğiniz ücretsiz "stock görsel" siteleri - http://bit.ly/2gBoPAO
    Sosyal medyaya neden ve nasıl önem vermelisiniz? - http://bit.ly/2s2Yssd
    Siteyi açarken nelere dikkat etmeli? Niche mi, kategori mi yoksa genel site mi açmalı? - http://bit.ly/2mccW5f
    Nasil bir site acmali? | Reklamlar neden az tiklaniyor? Bir kac bilgi... - http://bit.ly/1DxP3ej
    Ingilizce icerikli siteler icin sonsuz okyanus: Sosyalmedya - http://bit.ly/1AE3RV8
    Turkce vs. ingilizce - http://bit.ly/1xYu5lF
    Ingilizce sitede ornek yazi sayfasi icerigi - http://bit.ly/1BPhEK0
    Kategorisi belirlenmis bir site icin makale basliklarini belirlenmesi ve makale cesitleri - http://bit.ly/1yE4hNA
    Pinterestten daha cok hit almaniza yardimci 8 oneri - http://bit.ly/1Eu1jJE
    Facebook carousel reklamları sayfanızda post olarak paylaşmak - http://bit.ly/2oMCSHr
    Facebook erisimlerinizi dogal yoldan arttirmanin 5 yolu - http://bit.ly/1Ka96Pg
    Pinterest için yıllık paylaşım planı - (Neler popüler?, neler yükselişte?, ne zaman ne paylaşmalı?) - http://bit.ly/219y35z
    Eticaret siteniz icin ufak bir ipucu: Urun almayan ziyaretcinizden de kazanin - http://bit.ly/1gQhiwb
    Alisveris icin sitenize gelen ziyaretci, en cok nerelere bakar? - http://bit.ly/1JhbSFK
    Çay demledim, başlıyorum en baştan okumaya. Şimdiden ellerine sağlık @AlperA.;
    @myfurkanoymak; tebrik ederim hocam.
    Bir de 'çay'ın verdiği huzur var..
  • 12-08-2018, 23:52:18
    #58
    Pinterest işine çok yabancıyım,
    şimdi benim merak ettiğim bu açılan Pinterest hesabımızda takipçimizin olması gerekiyormu. Yoksa yeni açılmış hesaplara hemen pinliyormuyuz.
  • 13-08-2018, 21:45:47
    #59
    Himen32 adlı üyeden alıntı
    Pinterest işine çok yabancıyım,
    şimdi benim merak ettiğim bu açılan Pinterest hesabımızda takipçimizin olması gerekiyormu. Yoksa yeni açılmış hesaplara hemen pinliyormuyuz.
    Dırekt olarak pınlemeye başlayabılırsınız hocam
  • 13-08-2018, 22:23:35
    #60
    Dün başladım takibe takip yöntemiyle takipçiler gelmeye başladı.
    Takip ettiğim 1.271 kişi şuanlık dönüş yapan 128 kişi üstelik takip ettiklerim abazada değil
    Demekki güzel bir fake profille %10 dönüş oluyor. toplamda 103 pin göndermişim.
  • 14-08-2018, 22:58:02
    #61
    myfurkanoymak adlı üyeden alıntı
    buyrun hocam

    Selamlar,

    Yaklaşık 2 yıldır %100 otomatik yabancı siteler yapmaktayım. Bunlardan en çok kazandıranı (Adsense) herzaman ki gibi resim siteleri oldu. Vakit sıkıntım olduğu için herşey tek tek görseller ile anlatamayacağım. Sizlerde kullandığım onca taktikten sadece 1 tanesini vereceğim. Makalede yazım hatası olursa affedin, klavyeme kahve döktüm

    İhtiyacımız olanlar:Yapılacaklar
    • Adsense uyumlu hızlı ve sade WordPress kuruyoruz,
    • Yukarıda bahsettiğim 3 eklentiyi aktifleştiriyoruz,
    • WA (WordPress Automatic eklentisi) açıyoruz ve Add News diyerek başlıyoruz;
      • https://puu.sh/AO6Zj.png Campaign Type: Ezine Articles | Keywords kısmına "dövme modelleri", "saç modelleri" ve benzeri bir kategori seçiyoruz. Max post sayısını artırabilirsiniz.
      • En altta "Translate" kısmı var. Orayı aktif ediyoruz: İngilizce > Almanca yapıyoruz. Yani ezine'den çektiğimiz içerikleri almanyaca çeviriyoruz.
        • Tekrar "Add New" diyerek yeni bir proje daha oluşturuyoruz.
        • Bu sefer Campaign Type: Pinterest > Keywordler ezinede seçtikleriniz ile aynı oluyor. Burada da amacımız belirlediğimiz anahtar kelimeler ile atılan pinleri sitemize çekmek, dili değiştirerek tekrar kendi pinterest hesabımızda paylaşmak. Yani translate kısmından yine İngilizce > Almanca seçebilirsiniz. Seçmesenizde olur. Çünkü brezilyada ki userda ingilizce keywords ile pin atabiliyor. Yani mühim değil.
        </li>
      </li>
    • WAS (WordPress Auto Spinner eklentisi) açıyoruz, spinner ve rewrite ayarlarını yapıyoruz. Burada dikkat etmemiz gereken; Auto Postları da rewrite et kısmını aktifleştirmemiz.
    • Pinterest hesabı açıyoruz,
    • PA (Pinterest Automatic) ile pinterest hesabımıza giriş yapıyoruz. Alt kısımdan ayarları düzenliyoruz,</li>
    Ne kadar kazanırsınız?
    Bu soruya cevap vermek doğru olmaz. Benim günlük 100 TL kazandıran sitemde oldu 5 ay hiç kazandırmayan sitemde oldu. Siz ayarları yapın bırakın, öyle ya da böyle hitlenir ve azda olsa çokta olsa kazandırmaya başlar. Eklenti masraflarına değer mi? WA ve WAS eklentilerini 1 kez almanız yeterli sonra diğer sitelerinizde de kullanabilirsiniz. PA eklentisi de 120 TL falan. Ben değdiğini düşündüğüm için bu yöntem ile çok fazla site açtım. Kazandım mı? Elbette


    NOT: Yapıp yapmamak size kalmış. Diğer konularımda olduğu gibi yine ücretsiz tavsiyede bulunduğum bir içerik için beni taşlamayın. Eksiklikler olabilir, alelade açılmış bir konudur.

    Hocam etiket atsaydın bari 😂
  • 14-09-2018, 23:50:38
    #62
    FurkanOymak adlı üyeden alıntı
    buyrun hocam

    Selamlar,

    Yaklaşık 2 yıldır %100 otomatik yabancı siteler yapmaktayım. Bunlardan en çok kazandıranı (Adsense) herzaman ki gibi resim siteleri oldu. Vakit sıkıntım olduğu için herşey tek tek görseller ile anlatamayacağım. Sizlerde kullandığım onca taktikten sadece 1 tanesini vereceğim. Makalede yazım hatası olursa affedin, klavyeme kahve döktüm

    İhtiyacımız olanlar:Yapılacaklar
    1. Adsense uyumlu hızlı ve sade WordPress kuruyoruz,
    2. Yukarıda bahsettiğim 3 eklentiyi aktifleştiriyoruz,
    3. WA (WordPress Automatic eklentisi) açıyoruz ve Add News diyerek başlıyoruz;
      1. https://puu.sh/AO6Zj.png Campaign Type: Ezine Articles | Keywords kısmına "dövme modelleri", "saç modelleri" ve benzeri bir kategori seçiyoruz. Max post sayısını artırabilirsiniz.
      2. En altta "Translate" kısmı var. Orayı aktif ediyoruz: İngilizce > Almanca yapıyoruz. Yani ezine'den çektiğimiz içerikleri almanyaca çeviriyoruz.
        1. Tekrar "Add New" diyerek yeni bir proje daha oluşturuyoruz.
        2. Bu sefer Campaign Type: Pinterest > Keywordler ezinede seçtikleriniz ile aynı oluyor. Burada da amacımız belirlediğimiz anahtar kelimeler ile atılan pinleri sitemize çekmek, dili değiştirerek tekrar kendi pinterest hesabımızda paylaşmak. Yani translate kısmından yine İngilizce > Almanca seçebilirsiniz. Seçmesenizde olur. Çünkü brezilyada ki userda ingilizce keywords ile pin atabiliyor. Yani mühim değil.
    4. WAS (WordPress Auto Spinner eklentisi) açıyoruz, spinner ve rewrite ayarlarını yapıyoruz. Burada dikkat etmemiz gereken; Auto Postları da rewrite et kısmını aktifleştirmemiz.
    5. Pinterest hesabı açıyoruz,
    6. PA (Pinterest Automatic) ile pinterest hesabımıza giriş yapıyoruz. Alt kısımdan ayarları düzenliyoruz,
      1. https://puu.sh/AO78l.png | Resimde ki gibi olması lazım.
      2. https://puu.sh/AO79H.png | Resimde ki gibi olması lazım.
      3. Akabinde içeriklerde ki resimler otomatik olarak pinlenecek.
    Ne kadar kazanırsınız?
    Bu soruya cevap vermek doğru olmaz. Benim günlük 100 TL kazandıran sitemde oldu 5 ay hiç kazandırmayan sitemde oldu. Siz ayarları yapın bırakın, öyle ya da böyle hitlenir ve azda olsa çokta olsa kazandırmaya başlar. Eklenti masraflarına değer mi? WA ve WAS eklentilerini 1 kez almanız yeterli sonra diğer sitelerinizde de kullanabilirsiniz. PA eklentisi de 120 TL falan. Ben değdiğini düşündüğüm için bu yöntem ile çok fazla site açtım. Kazandım mı? Elbette


    NOT: Yapıp yapmamak size kalmış. Diğer konularımda olduğu gibi yine ücretsiz tavsiyede bulunduğum bir içerik için beni taşlamayın. Eksiklikler olabilir, alelade açılmış bir konudur.
    Hocam detaylı bilgiler için öncelikle teşekkür ederim. Birkaç sorum olacak cevaplarsan memnun olurum.

    1- Ezineden çekilen içeriklerde resim yok. Diyelim ki 1k içerik çektin. oto site yapan biri olarak tektek girip resim ekleyeceğini düşünmüyorum. Peki görseli olmayan içeriklere siteye giren kullanıcılar ne kadar ilgi gösteriyor.

    2- Pintrest, instagram üzerinden çekilen 1 resim tek bir post olarak yayınlanıyor. Başlıklarıda genelde 3-5 kelimeyi geçmeyen ya hastag yada mention veya bazen saçma kelimeler domain reklamları vsss. Tek bir resimin bulunduğu bir posta giren kullanıcı sitede ne kadar kalır.

    Bu içerikleri sağladıktan sonra neler yapılacak biraz detaylandırısan hem benim için hemde konuyu okuyan diğer arkadaşlar için faydalı olacaktır.

    Emeğin için tekrar teşekkürler.
  • 23-09-2018, 02:18:22
    #63
    ITPRO adlı üyeden alıntı
    Hocam detaylı bilgiler için öncelikle teşekkür ederim. Birkaç sorum olacak cevaplarsan memnun olurum.

    1- Ezineden çekilen içeriklerde resim yok. Diyelim ki 1k içerik çektin. oto site yapan biri olarak tektek girip resim ekleyeceğini düşünmüyorum. Peki görseli olmayan içeriklere siteye giren kullanıcılar ne kadar ilgi gösteriyor.

    2- Pintrest, instagram üzerinden çekilen 1 resim tek bir post olarak yayınlanıyor. Başlıklarıda genelde 3-5 kelimeyi geçmeyen ya hastag yada mention veya bazen saçma kelimeler domain reklamları vsss. Tek bir resimin bulunduğu bir posta giren kullanıcı sitede ne kadar kalır.

    Bu içerikleri sağladıktan sonra neler yapılacak biraz detaylandırısan hem benim için hemde konuyu okuyan diğer arkadaşlar için faydalı olacaktır.

    Emeğin için tekrar teşekkürler.
    Cevaplarını ben de merak ediyorum...